Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капуста білокачанна, буряк, морква, цибуля, петрушка, кріп, часник, баклажан, перець болгарський, помідори, кабачки, огірки, яблука, банани, лимони, мандарини
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2020-11-25-004658-b 887741ce527e47ef983abb0f76e0e93d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоніна Вінник

+380963830046 inter2byx@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА "ГАРМОНІЯ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21945673
Місцезнаходження: 51933, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вулиця 9 Травня, 5 А
Контактна особа: Антоніна Вінник
+380963830046
inter2byx@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 15:15
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23165 кілограми
Капуста білокачанна, буряк, морква, цибуля, петрушка, кріп, часник, баклажан, перець болгарський, помідори, кабачки, огірки, яблука, банани, лимони, мандарини (код Національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51933, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, вул. 9 Травня, 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються після надходження товару на склад Замовника в безготівковій формі шляхом перерахуванням коштів на поточний рахунок Постачальника згідно накладних та рахунків-фактур. П. 8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі" мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються Учасником українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами/послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 18:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 18:28
ТД 2021 овочі.docx
25 листопада 2020 18:28
проєкт догов овочі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВО Промсервiс" 509 450,00
UAH з ПДВ
509 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Заруба Лілія Григорівна 540 000,00
UAH з ПДВ
529 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 17:29
Електронний підпис
17 грудня 2020 12:23
документи переможця.rar
10 грудня 2020 11:56
Електронний підпис
10 грудня 2020 11:54
33 Сертифікати.pdf
10 грудня 2020 11:54
28 Витяг ЄДР 26.11.2020.pdf
10 грудня 2020 11:54
27 Статут 2020 ПС.pdf
10 грудня 2020 11:54
18 Накладні овочі.pdf
10 грудня 2020 11:54
16 Баланс за 2019 рік.pdf
10 грудня 2020 11:54
11 Додаток 3 Працівники.pdf
10 грудня 2020 11:54
7 Додаток 4 МТБ.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 11:22
Виписка_Заруба_2018.pdf
10 грудня 2020 11:22
Витяг_Заруба.pdf
10 грудня 2020 11:22
пропозиція овочі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВО Промсервiс"

ФОП Заруба Лілія Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВО Промсервiс"
#13441711
Переможець 509 450,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 14:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВО Промсервiс"
#13441711
509 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 11:52
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2022 11:23
фрукти.jpg зміни до договору
02 лютого 2022 11:21
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 12:16
Овочі.pdf зміни до договору
04 січня 2022 12:13
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 11:16
ду 5.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 11:11
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 13:45
IMG_20210419_0002.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 13:42
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 15:39
IMG_20210414_0001.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2021 11:01
1.jpg зміни до договору
05 березня 2021 11:00
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 09:55
1.jpg зміни до договору
18 січня 2021 09:54
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:16
Договор № 0621 вт.pdf укладений
31 грудня 2020 13:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено банківські реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 06/21 вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги постачання товару,а саме мандаринів на 1000,00 кг; відповідно зменшено ціну Договору до 469450,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 06/21 вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги постачання товару, а саме - мандаринів на 1500 кг; відповідно зменшено ціну договору до 409450,00 грн. з ПДВ. Додаток № 1 "Специфікація" викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 06/21 вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток № 1 "Специфікація" викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 06/21 вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги постачання товару, а саме - мандаринів на 125 кг; відповідно зменшено ціну договору до 404450,00 грн. з ПДВ. Додаток № 1 "Специфікація" викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 06/21 вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору з причин затримки фінансування витрат замовника в частині розрахунків продовжується з 01.01.2022 року по 31.03.2022 року
Номер договору про закупівлю: 06/21 вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На строк з 01.01.2022 року по 31.03.2022 року ціна цього Договору з причини затримки фінансування витрат замовника в частині проведення розрахунків за грудень 2021 року складає 62432,21 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 06/21 вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 404 450,00
UAH (в тому числі ПДВ 67 408,33 UAH)