Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Система контролю доступу до приміщень місцевих загальних судів Київської області
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-11-25-004645-b 375f69440e9647c6a625cae0e49ee653
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Горностай

+380442340500 voitenko@ko.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області
Код ЄДРПОУ: 26268119
Вебсайт: http://ko.court.gov.ua/tu10/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Жилянська, 58 б
Контактна особа: Ольга Горностай
+380442340500
voitenko@ko.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


Закупівля проводиться на ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ!!!
При ненадходженні коштів Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 найменувань
Система контролю доступу до приміщень місцевих загальних судів Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Державний бюджет України, КЕКВ 2210 Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 18:27
Електронний цифровий підпис
25 листопада 2020 18:26
ТД системи та пристрої нагляду.pdf
25 листопада 2020 18:26
Додаток 6 до ТД.docx
25 листопада 2020 18:26
Додаток 5 до ТД.docx
25 листопада 2020 18:26
Додаток 4 до ТД.docx
25 листопада 2020 18:26
Додаток 3 до ТД.docx
25 листопада 2020 18:26
Додаток 2 до ТД.docx
25 листопада 2020 18:26
Додаток 1 до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-004645-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "БУРКОВСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3240820896
Дата подання: 30 листопада 2020 18:04
сертифікація УкрСЕПРО
Доброго дня!
Прошу Вас змінити чи видалити вимогу:
-сертифікат відповідності системи сертифікації УкрСЕПРО (з усіма додатками якщо передбачено сертифікатом) на бланку Держспоживстандарту України, виданий органом з сертифікації відповідної галузі акредитації (чинний на дату подання тендерних пропозицій) або оригінал листа з органу сертифікації про не обов’язкову сертифікацію відповідного товару, що є предметом закупівлі (чинний на дату подання тендерних пропозицій.
У зв'язку з тим що з січня 2018 року скасовано обов'язкову сертифікацію в Україні. Тим самим з'являється обмеження до участі до закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 30 листопада 2020 18:08
Причина: відміна помилка
Номер вимоги: UA-2020-11-25-004645-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БУРКОВСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3240820896
Дата подання: 30 листопада 2020 18:07
Cертифікація
Cертифікація
Доброго дня! Прошу Вас змінити чи видалити вимогу:
-копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на кожну позицію продукції, що пропонується, чинні на дату подання тендерних пропозицій;
-сертифікат відповідності системи сертифікації УкрСЕПРО (з усіма додатками якщо передбачено сертифікатом) на бланку Держспоживстандарту України, виданий органом з сертифікації відповідної галузі акредитації (чинний на дату подання тендерних пропозицій) або оригінал листа з органу сертифікації про не обов’язкову сертифікацію відповідного товару, що є предметом закупівлі (чинний на дату подання тендерних пропозицій. У зв'язку з тим що з січня 2018 року скасовано обов'язкову сертифікацію в Україні. Тим самим з'являється обмеження до участі до закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2020 17:23
Листом Мінекономрозвитку від 12.01.2018 № 3433-06/1382-07, роз’яснено, що втрата чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» призвела до припинення існування державної системи сертифікації. Тобто з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт по сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації. Проте, сертифікати відповідності, видані до 01.01.2018, залишаються чинними при дотриманні технічного нагляду.
Також, згідно з пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів», встановлено, що Міністерство економічного розвитку і торгівлі України забезпечує зберігання та надання до 01 січня 2023 року інформації, що міститься в Реєстрі державної системи сертифікації.
Разом з тим органам з оцінки відповідності не заборонено видавати нові сертифікати відповідності. Законодавство України не встановлює обмеження для Замовника вимагати від Учасника підтвердження якості продукції. Сертифікат відповідності – документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідають встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством (Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»).
Частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право Замовника торгів включити в тендерну документацію іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому Замовник ставить за мету використання на своїх об’єктах якісного обладнання провідних вітчизняних, європейських та світових виробників, яке відповідає найвищим сучасним вимогам і стандартам.
Більшість виробників обладнання або їхні представництва в Україні мають сертифікати УкрСЕПРО на свою продукцію, що є підтвердженням повної відповідності обладнання діючим технічним вимогам та стандартам з безпеки і якості, які висуваються до цього класу обладнання в Україні. Відповідно Замовник має повне право передбачити наявність у постачальників сертифікатів відповідності «УкрСЕПРО».
Одночасно звертаємо увагу на тому, що Замовником у Технічних вимогах (додаток 3 до ТД) було передбачено надання Учасником в складі тендерної пропозиції документів на підтвердження дотримання вимог Замовника про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, зокрема сертифікат відповідності системи сертифікації УкрСЕПРО (з усіма додатками якщо передбачено сертифікатом) на бланку Держспоживстандарту України, виданий органом з сертифікації відповідної галузі акредитації (чинний на дату подання тендерних пропозицій) або оригінал листа з органу сертифікації про не обов’язкову сертифікацію відповідного товару, що є предметом закупівлі (чинний на дату подання тендерних пропозицій). Таким чином тендерна документація щодо наведеної вимоги щодо умов закупівлі (Ідентифікатор: UA-2020-11-25-004645-b.b2) не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»

Документи

03 грудня 2020 17:23
протокол 189.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД" 599 228,88
UAH з ПДВ
599 228,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 16:43
sign.p7s
10 грудня 2020 16:41
Фінансовий звіт_2020_3 кв.pdf
10 грудня 2020 16:41
Сертифікат ISO45001.pdf
10 грудня 2020 16:41
Сертифікат ISO37001.pdf
10 грудня 2020 16:41
Сертифікат ISO14001.pdf
10 грудня 2020 16:41
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
10 грудня 2020 16:41
Проект договору.pdf
10 грудня 2020 16:41
ПДВ Витяг.pdf
10 грудня 2020 16:41
Паспорт директор.pdf
10 грудня 2020 16:41
ЄДРПОУ.pdf
10 грудня 2020 16:41
Зображення обладнання.zip
10 грудня 2020 16:41
Акт огляду.pdf
10 грудня 2020 16:41
371 Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2020 16:41
363 Гарантія поставки.pdf
10 грудня 2020 16:41
342 Про повноваження.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД"

Критерій Вимога Підтвердження

Інформація про відміну

Дата відміни
11 грудня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку