Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Cтегно куряче, тушки курей, філе куряче, чверть куряча
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-11-25-004616-b 694bbae74b6b4698bc7f579908fc4057
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоніна Вінник

+380963830046 inter2byx@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА "ГАРМОНІЯ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21945673
Місцезнаходження: 51933, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вулиця 9 Травня, 5 А
Контактна особа: Антоніна Вінник
+380963830046
inter2byx@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 18:20
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 13:41
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5250 кілограми
Cтегно куряче, тушки курей, філе куряче, чверть куряча (код Національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 – 15110000-2 М‘ясо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51933, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, вул. 9 Травня, 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються після надходження товару на склад Замовника в безготівковій формі шляхом перерахуванням коштів на поточний рахунок Постачальника згідно накладних та рахунків-фактур. П. 8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі" мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються Учасником українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами/послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 18:20
ТД 2021 мясо.docx
25 листопада 2020 18:20
Проєкт договору мясо.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 26 листопада 2020 11:34
Дата відповіді: 26 листопада 2020 11:58
1. Умовами п. 2 розділу 5 тендерної документації встановлено вимогу про надання сканованого оригіналу сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданого відповідним органом, який має такі повноваження, дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій (відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР). Звертаємо Вашу увагу, що велика кількість потенційних учасників впровадили та отримали сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) згідно із вимогами стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT). Згідно із наказом Національного органу стандартизації ДП «УкрНДНЦ» від 31.10.2019 р. №340 дію ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) буде скасовано лише 01.07.2021 р. Виходячи з цього більшість підприємств які здійснюють обіг харчових продуктів на даний час впроваджують систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) згідно із вимогами стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), проте роботу не завершено, оскільки термін дії існуючих сертифікатів не сплив. Таким чином, вимога, щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів отриманого виключно відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників якими впроваджено систему управління безпечністю харчових продуктів та отримано сертифікат щодо її відповідності вимогам діючого ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), що суперечить вимозі частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. 2. Згідно з додатком 2 до тендерної документації Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції документи якості, зокрема «видаткова накладна». Просимо надати роз’яснення ким повинно бути видано вищезазначений документ та хто повинен виступати одержувачем товару? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, на Ваші запитання щодо вимог тендерної документації на закупівлю Cтегно куряче, тушки курей, філе куряче, чверть куряча (код Національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 – 15110000-2 М‘ясо) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-25-004616-b) повідомляємо наступне.
Пункт 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вищевказаної ТД встановлює, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
В свою чергу, останній абзац пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначеної ТД визначає, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати відповідно до норм чинного законодавства якийсь із вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або такий учасник може у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу.
Отже, будь-який учасник має право у якості аналогу сканованого оригіналу сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) подати сканований оригінал сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) з сканованим оригіналом пояснення подання аналогу даного документу відповідно до положень наказу Національного органу стандартизації ДП «УкрНДНЦ» від 31.10.2019 року № 340 (щодо дії ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) до 01.07.2021 року).
Щодо накладної по даному предмету закупівлі роз’яснюємо:
- документ повинен бути виданий Постачальником (Учасником), який приймає участь у закупівлі;
- одержувачем може виступати замовник, з яким учасник вже перебував/перебуває у договірних відносинах (з наявним підписом уповноваженої особи такого замовника) або комунальний заклад «Спеціальна школа «Гармонія» Кам’янської міської ради (як замовник, що оголосив закупівлю, без зазначення підпису уповноваженої особи).
Таким чином, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВО Промсервiс" 397 100,00
UAH з ПДВ
397 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Заруба Лілія Григорівна 450 000,00
UAH з ПДВ
445 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 17:30
Електронний підпис
17 грудня 2020 12:23
документи переможця.rar
09 грудня 2020 09:59
Електронний підпис
09 грудня 2020 09:58
33 Сертифікати.pdf
09 грудня 2020 09:58
28 Витяг ЄДР 26.11.2020.pdf
09 грудня 2020 09:58
27 Статут 2020 ПС.pdf
09 грудня 2020 09:58
18 Накладні.pdf
09 грудня 2020 09:58
16 Баланс за 2019 рік.pdf
09 грудня 2020 09:58
11 Додаток 3 Працівники.pdf
09 грудня 2020 09:58
7 Додаток 4 МТБ.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 11:17
Витяг_Заруба.pdf
10 грудня 2020 11:17
Виписка_Заруба_2018.pdf
10 грудня 2020 11:17
пропозиція мясо.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВО Промсервiс"

ФОП Заруба Лілія Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВО Промсервiс"
#13441711
Переможець 397 100,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 14:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВО Промсервiс"
#13441711
397 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 11:55
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2022 11:17
мясо.jpg зміни до договору
02 лютого 2022 11:15
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 13:12
Мясо.pdf зміни до договору
04 січня 2022 13:11
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 14:07
Мясо 5.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 14:04
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 10:37
14 001.jpg зміни до договору
01 жовтня 2021 10:34
14.jpg зміни до договору
01 жовтня 2021 10:34
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2021 14:29
3 001.jpg зміни до договору
20 вересня 2021 14:28
3 (1).jpg зміни до договору
20 вересня 2021 14:28
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 15:54
IMG_20210414_0001.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 15:53
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 09:52
1.jpg зміни до договору
18 січня 2021 09:51
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:45
Договор № 0521 вт.pdf укладений
31 грудня 2020 12:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено банківські реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 05/21 вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги постачання товару, а саме - стегна курячого на 370,1173 кг; відповідно зменшено ціну договору до 367120,50 грн. з ПДВ. Додаток № 1 "Специфікація" викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 05/21 вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги постачання товару, а саме - стегна курячого на 432,2284 кг; відповідно зменшено ціну договору до 332110,00 грн. з ПДВ. Додаток № 1 "Специфікація" викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 05/21 вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна за 1 кг тушек курей охолоджених з 01.10.2021 року становить 70,50 грн. з ПДВ. Додаток 1 до Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 05/21 вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги постачання товару, а саме - тушек курей охолоджених на 231,773 кг; відповідно зменшено ціну договору до 315770,00 грн. з ПДВ. Додаток № 1 "Специфікація" викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 05/21 вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору з причин затримки фінансування витрат замовника в частині розрахунків продовжується з 01.01.2022 року по 31.03.2022 року
Номер договору про закупівлю: 05/21 вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На строк з 01.01.2022 року по 31.03.2022 року ціна цього Договору з причини затримки фінансування витрат замовника в частині проведення розрахунків за грудень 2021 року складає 23327,77 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 05/21 вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 315 770,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 628,33 UAH)