Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Cтегно куряче, тушки курей, філе куряче, чверть куряча
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-11-25-004616-b ● 694bbae74b6b4698bc7f579908fc4057
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА "ГАРМОНІЯ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21945673 |
Місцезнаходження: | 51933, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вулиця 9 Травня, 5 А |
Контактна особа: |
Антоніна Вінник +380963830046 inter2byx@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2020 18:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2020 13:41 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5250 кілограми
Cтегно куряче, тушки курей, філе куряче, чверть куряча (код Національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 – 15110000-2 М‘ясо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51933, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, вул. 9 Травня, 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються після надходження товару на склад Замовника в безготівковій формі шляхом перерахуванням коштів на поточний рахунок Постачальника згідно накладних та рахунків-фактур. П. 8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі" мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються Учасником українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами/послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2020 18:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2020 18:20 |
ТД 2021 мясо.docx | |
25 листопада 2020 18:20 |
Проєкт договору мясо.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 26 листопада 2020 11:34
Дата відповіді: 26 листопада 2020 11:58
1. Умовами п. 2 розділу 5 тендерної документації встановлено вимогу про надання сканованого оригіналу сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданого відповідним органом, який має такі повноваження, дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій (відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР). Звертаємо Вашу увагу, що велика кількість потенційних учасників впровадили та отримали сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) згідно із вимогами стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT). Згідно із наказом Національного органу стандартизації ДП «УкрНДНЦ» від 31.10.2019 р. №340 дію ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) буде скасовано лише 01.07.2021 р. Виходячи з цього більшість підприємств які здійснюють обіг харчових продуктів на даний час впроваджують систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) згідно із вимогами стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), проте роботу не завершено, оскільки термін дії існуючих сертифікатів не сплив. Таким чином, вимога, щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів отриманого виключно відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників якими впроваджено систему управління безпечністю харчових продуктів та отримано сертифікат щодо її відповідності вимогам діючого ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), що суперечить вимозі частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. 2. Згідно з додатком 2 до тендерної документації Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції документи якості, зокрема «видаткова накладна». Просимо надати роз’яснення ким повинно бути видано вищезазначений документ та хто повинен виступати одержувачем товару? Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, на Ваші запитання щодо вимог тендерної документації на закупівлю Cтегно куряче, тушки курей, філе куряче, чверть куряча (код Національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 – 15110000-2 М‘ясо) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-25-004616-b) повідомляємо наступне.
Пункт 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вищевказаної ТД встановлює, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
В свою чергу, останній абзац пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначеної ТД визначає, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати відповідно до норм чинного законодавства якийсь із вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або такий учасник може у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу.
Отже, будь-який учасник має право у якості аналогу сканованого оригіналу сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) подати сканований оригінал сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) з сканованим оригіналом пояснення подання аналогу даного документу відповідно до положень наказу Національного органу стандартизації ДП «УкрНДНЦ» від 31.10.2019 року № 340 (щодо дії ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) до 01.07.2021 року).
Щодо накладної по даному предмету закупівлі роз’яснюємо:
- документ повинен бути виданий Постачальником (Учасником), який приймає участь у закупівлі;
- одержувачем може виступати замовник, з яким учасник вже перебував/перебуває у договірних відносинах (з наявним підписом уповноваженої особи такого замовника) або комунальний заклад «Спеціальна школа «Гармонія» Кам’янської міської ради (як замовник, що оголосив закупівлю, без зазначення підпису уповноваженої особи).
Таким чином, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дякуємо за звернення.
Пункт 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вищевказаної ТД встановлює, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
В свою чергу, останній абзац пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначеної ТД визначає, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати відповідно до норм чинного законодавства якийсь із вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або такий учасник може у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу.
Отже, будь-який учасник має право у якості аналогу сканованого оригіналу сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) подати сканований оригінал сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) з сканованим оригіналом пояснення подання аналогу даного документу відповідно до положень наказу Національного органу стандартизації ДП «УкрНДНЦ» від 31.10.2019 року № 340 (щодо дії ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) до 01.07.2021 року).
Щодо накладної по даному предмету закупівлі роз’яснюємо:
- документ повинен бути виданий Постачальником (Учасником), який приймає участь у закупівлі;
- одержувачем може виступати замовник, з яким учасник вже перебував/перебуває у договірних відносинах (з наявним підписом уповноваженої особи такого замовника) або комунальний заклад «Спеціальна школа «Гармонія» Кам’янської міської ради (як замовник, що оголосив закупівлю, без зазначення підпису уповноваженої особи).
Таким чином, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дякуємо за звернення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВО Промсервiс" #13441711 |
Переможець |
397 100,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 14:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2022 11:17
|
мясо.jpg | зміни до договору |
02 лютого 2022 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 13:12
|
Мясо.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2021 14:07
|
Мясо 5.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2021 14:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2021 10:37
|
14 001.jpg | зміни до договору |
01 жовтня 2021 10:34
|
14.jpg | зміни до договору |
01 жовтня 2021 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2021 14:29
|
3 001.jpg | зміни до договору |
20 вересня 2021 14:28
|
3 (1).jpg | зміни до договору |
20 вересня 2021 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2021 15:54
|
IMG_20210414_0001.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2021 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2021 09:52
|
1.jpg | зміни до договору |
18 січня 2021 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 12:45
|
Договор № 0521 вт.pdf | укладений |
31 грудня 2020 12:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено банківські реквізити Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 05/21 вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено обсяги постачання товару, а саме - стегна курячого на 370,1173 кг; відповідно зменшено ціну договору до 367120,50 грн. з ПДВ. Додаток № 1 "Специфікація" викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 05/21 вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено обсяги постачання товару, а саме - стегна курячого на 432,2284 кг; відповідно зменшено ціну договору до 332110,00 грн. з ПДВ. Додаток № 1 "Специфікація" викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 05/21 вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна за 1 кг тушек курей охолоджених з 01.10.2021 року становить 70,50 грн. з ПДВ. Додаток 1 до Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 05/21 вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено обсяги постачання товару, а саме - тушек курей охолоджених на 231,773 кг; відповідно зменшено ціну договору до 315770,00 грн. з ПДВ. Додаток № 1 "Специфікація" викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 05/21 вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк дії договору з причин затримки фінансування витрат замовника в частині розрахунків продовжується з 01.01.2022 року по 31.03.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 05/21 вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На строк з 01.01.2022 року по 31.03.2022 року ціна цього Договору з причини затримки фінансування витрат замовника в частині проведення розрахунків за грудень 2021 року складає 23327,77 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 05/21 вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |