Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на об’єкті «Реконструкція Львівської дитячої школи мистецтв №5 з влаштуванням мансардних приміщень в межах існуючого горища на вул. Хуторівка, 28»
Очікувана вартість
159 112,80 UAH
UA-2020-11-25-004481-c ● 5de8c2d50a6c4ac5aeb98c62fa009c56
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дитяча школа мистецтв №5 м. Львова |
Код ЄДРПОУ: | 20854827 |
Місцезнаходження: | 79070, Україна , Львівська обл., Львів, вул..Хуторівка,буд. 28 |
Контактна особа: |
Леськів Андріян Зенонович 380977471619 ldshm5@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2020 11:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2020 11:33 |
Очікувана вартість: | 159 112,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 795,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на об’єкті «Реконструкція Львівської дитячої школи мистецтв №5 з влаштуванням мансардних приміщень в межах існуючого горища на вул. Хуторівка, 28»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79070, Україна, Львівська область, Львів, вул..Хуторівка,буд. 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Платежі за виконані роботи Замовник здійснює протягом 30 календарних днів, щоразу на підставі акту, який підписується уповноваженими представниками Сторін та завіряється печатками Сторін. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2020 11:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2020 11:16 |
Додаток 1 Пропозиція.docx | |
25 листопада 2020 11:16 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
25 листопада 2020 11:16 |
Оголошення.docx | |
25 листопада 2020 11:16 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
25 листопада 2020 11:15 |
Додаток 3 Технічна специфікація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-25-004481-c.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "ГЕТЬМАН ЛЮБОМИР МИРОСЛАВОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2916307310
Дата подання: 10 грудня 2020 12:48
дискримінація учасника
вимагаємо перегляду рішення Замовника щодо дискваліфікації учасника електронних закупівель UA-2020-11-25-004481-c Фізичної особи-підприємця Гетьмана Любомира Мирославовича (ІПН 2916307310)
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ ТОРГІВ:
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі.
Повідомляємо про порушення, допущені при проведенні процедури закупівлі: Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на об’єкті «Реконструкція Львівської дитячої школи мистецтв №5 з влаштуванням мансардних приміщень в межах існуючого горища на вул. Хуторівка, 28» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), ідентифікатор:UA-2020-11-25-004481-c, а саме на стадії кваліфікації Учасника з найнижчою ціною.
Порушення полягають в наступному:
1. Замовником прийнято рішення відхилити пропозицію Учасника ФОП Гетьман Любомир Мирославович, яким було надано копію паспорта, однак не в повному обсязі, а саме відсутні сторінки 6,7,14,15,16.
З приводу цього повідомляємо:
Згідно Додатоку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на об’єкті «Реконструкція Львівської дитячої школи мистецтв №5 з влаштуванням мансардних приміщень в межах існуючого горища на вул. Хуторівка, 28» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), ідентифікатор:UA-2020-11-25-004481-c, Замовником вказано наступне:
« Розділ 5. Інші документи.
1. Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції:
Для фізичних осіб-підприємців:
1.3. Сканована з оригіналу копія паспорту або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20 листопада 2012 року № 5492-VI зі змінами (якщо паспорт виданий у формі ID – картки, надаються копії з обох сторін картки та довідку про реєстрацію і місце проживання).»
Оскільки Замовником не було вказано надати скановані копії паспорта в повному обсязі, тобто копії усіх сторінок, то логічно було надати копії інформативних сторінок. Відповідно до абзацу другого ч.1 ст. 1 Закону України «Про інформацію» документ – матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі.
Фізичною особою-підприємцем Гетьман Любомир Мирославович, в складі пропозиції надано документ «Інформаційна довідка про підтвердження зразка підпису особи, уповноваженої на підписання документів пропозиції та договору, та правомочності на укладання договору про закупівлю», від 02.12.2020р. №33/12, в якій чітко зазначені реквізити паспорту громадянина України . Копія паспорту, була надана для ідентифікації реквізитів документу та підпису.
Діяльність фізичної особи-підприємця регулюється насамперед цивільним законодавством та Господарським Кодексом України. Гетьман Любомир Мирославович, як громадянин-підприємець, зареєстрований згідно Закону України (дата запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про проведення державної реєстрації: 06.03.2020р.). Установчими документами для здійснення діяльності ФОП (відповідно повноважень на підписання документації) згідно Законодавства України є дані з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців – котрі є загальнодоступними і Замовник без проблем може їх перевірити. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань надана в складі наної пропозиції.
«Відсутні сторінки» в наданій Учасником копії паспорта за своїм призначенням несуть інформацію, яка по суті не має ніякого відношення до повноважень ФОП на підписання документації ( «особливі відмітки» - наявність\відсутність дітей, закордонного паспорту та ін.) , а являється особистою, котру , кожен громадяни України має право не розголошувати, оскільки після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що подаються Учасником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо.
Тому, нами були надана та інформація щодо паспортних даних, котру ми дозволяємо використовувати згідно наданого нами в тендерній пропозиції Листа-згода на обробку персональних даних від 02.12.2020 № 13/12-вих.
Нагадуємо, що згідно з Конституцією України людина, її честь і гідність визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю (частина перша статті 3); органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (частина друга статті 19).
Варто пам’ятати, що незаконне збирання, зберігання, використання, знищення, поширення конфіденційної інформації про особу або незаконна зміна такої інформації, ст. 182 Кримінального кодексу передбачає санкції як : штраф від 500 до 1 000 НМДГ, або виправні роботи на строк до двох років, або арешт на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Отже, для підтвердження статусу та повноважень особи на підписання документів тендерної пропозиції Учасник надав достатню кількість документів – копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, «Інформаційна довідка про підтвердження зразка підпису уповноваженої особи» від 02.12.2020р. №33/12,в якій чітко зазначені реквізити паспорту громадянина України та копію паспорта з усіма сторінками, що мають достатню кількість інформації для ідентифікації особи (реквізити, фото, зразок підпису, місце народження та адресу реєстрації).
Викладені факти дають підстави для висновку про упереджене ставлення Замовника, що порушує основні принципи держзакупівель: об’єктивність та недискримінація учасників. Тому, рішення про відхилення нашої пропозиції, котра являється економічно найвигіднішою, необхідно скасувати.
На підставі вищезазначеного вважаємо, що пропозиція ФОП Гетьман Любомир Мирославович відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, тому її потрібно акцептувати .
Розгорнути
Згорнути
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ ТОРГІВ:
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі.
Повідомляємо про порушення, допущені при проведенні процедури закупівлі: Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на об’єкті «Реконструкція Львівської дитячої школи мистецтв №5 з влаштуванням мансардних приміщень в межах існуючого горища на вул. Хуторівка, 28» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), ідентифікатор:UA-2020-11-25-004481-c, а саме на стадії кваліфікації Учасника з найнижчою ціною.
Порушення полягають в наступному:
1. Замовником прийнято рішення відхилити пропозицію Учасника ФОП Гетьман Любомир Мирославович, яким було надано копію паспорта, однак не в повному обсязі, а саме відсутні сторінки 6,7,14,15,16.
З приводу цього повідомляємо:
Згідно Додатоку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на об’єкті «Реконструкція Львівської дитячої школи мистецтв №5 з влаштуванням мансардних приміщень в межах існуючого горища на вул. Хуторівка, 28» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), ідентифікатор:UA-2020-11-25-004481-c, Замовником вказано наступне:
« Розділ 5. Інші документи.
1. Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції:
Для фізичних осіб-підприємців:
1.3. Сканована з оригіналу копія паспорту або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20 листопада 2012 року № 5492-VI зі змінами (якщо паспорт виданий у формі ID – картки, надаються копії з обох сторін картки та довідку про реєстрацію і місце проживання).»
Оскільки Замовником не було вказано надати скановані копії паспорта в повному обсязі, тобто копії усіх сторінок, то логічно було надати копії інформативних сторінок. Відповідно до абзацу другого ч.1 ст. 1 Закону України «Про інформацію» документ – матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі.
Фізичною особою-підприємцем Гетьман Любомир Мирославович, в складі пропозиції надано документ «Інформаційна довідка про підтвердження зразка підпису особи, уповноваженої на підписання документів пропозиції та договору, та правомочності на укладання договору про закупівлю», від 02.12.2020р. №33/12, в якій чітко зазначені реквізити паспорту громадянина України . Копія паспорту, була надана для ідентифікації реквізитів документу та підпису.
Діяльність фізичної особи-підприємця регулюється насамперед цивільним законодавством та Господарським Кодексом України. Гетьман Любомир Мирославович, як громадянин-підприємець, зареєстрований згідно Закону України (дата запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про проведення державної реєстрації: 06.03.2020р.). Установчими документами для здійснення діяльності ФОП (відповідно повноважень на підписання документації) згідно Законодавства України є дані з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців – котрі є загальнодоступними і Замовник без проблем може їх перевірити. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань надана в складі наної пропозиції.
«Відсутні сторінки» в наданій Учасником копії паспорта за своїм призначенням несуть інформацію, яка по суті не має ніякого відношення до повноважень ФОП на підписання документації ( «особливі відмітки» - наявність\відсутність дітей, закордонного паспорту та ін.) , а являється особистою, котру , кожен громадяни України має право не розголошувати, оскільки після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що подаються Учасником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо.
Тому, нами були надана та інформація щодо паспортних даних, котру ми дозволяємо використовувати згідно наданого нами в тендерній пропозиції Листа-згода на обробку персональних даних від 02.12.2020 № 13/12-вих.
Нагадуємо, що згідно з Конституцією України людина, її честь і гідність визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю (частина перша статті 3); органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (частина друга статті 19).
Варто пам’ятати, що незаконне збирання, зберігання, використання, знищення, поширення конфіденційної інформації про особу або незаконна зміна такої інформації, ст. 182 Кримінального кодексу передбачає санкції як : штраф від 500 до 1 000 НМДГ, або виправні роботи на строк до двох років, або арешт на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Отже, для підтвердження статусу та повноважень особи на підписання документів тендерної пропозиції Учасник надав достатню кількість документів – копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, «Інформаційна довідка про підтвердження зразка підпису уповноваженої особи» від 02.12.2020р. №33/12,в якій чітко зазначені реквізити паспорту громадянина України та копію паспорта з усіма сторінками, що мають достатню кількість інформації для ідентифікації особи (реквізити, фото, зразок підпису, місце народження та адресу реєстрації).
Викладені факти дають підстави для висновку про упереджене ставлення Замовника, що порушує основні принципи держзакупівель: об’єктивність та недискримінація учасників. Тому, рішення про відхилення нашої пропозиції, котра являється економічно найвигіднішою, необхідно скасувати.
На підставі вищезазначеного вважаємо, що пропозиція ФОП Гетьман Любомир Мирославович відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, тому її потрібно акцептувати .
Номер вимоги: UA-2020-11-25-004481-c.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "ГЕТЬМАН ЛЮБОМИР МИРОСЛАВОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2916307310
Дата подання: 10 грудня 2020 12:51
порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» при визначенні переможця
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ ТОРГІВ:
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
З метою дотримання принципів здійснення закупівель згідно ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII:
добросовісна конкуренція серед учасників;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням .
- вимагаємо перегляду рішення Замовника щодо кваліфікації учасника електронних закупівель UA-2020-11-25-004481-c Фізичної особи-підприємця Хомин Євгеній Михайлович і скасування визначення його переможцем .
Порушення полягають в наступному:
Учасником ФОП Хомин Євгеній Михайлович у складі пропозиції до закупівлі: Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на об’єкті «Реконструкція Львівської дитячої школи мистецтв №5 з влаштуванням мансардних приміщень в межах існуючого горища на вул. Хуторівка, 28» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), ідентифікатор:UA-2020-11-25-004481-c для підтвердження досвіду було подано копії аналогічних договорів без всіх додатків, які є невід’ємною частиною договорів.
А саме: Додатки 3.до договорів №№601-19 та 600-19 від 22.11.2019р. - Накази «Про призначення відповідальної особи за проведення технічного нагляду» подані без номера і без дати і тому , не можуть вважатись документами, оскільки належність та відповідність їх оформленими суперечить вимогам ДСТУ 4163-200з та Наказу Мін’юсту України від 18.06.2015 № 1000/5.
Крім того, відповідно до пункту 3 розділу 3 додатку 2 «Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 3. Скановані з оригіналів копії акта(-ів) виконаних робіт за вказаними в довідці договорами на всю суму». В тендерній пропозиції ФОП Хомина надано копії скановані із копій , котрі не завірені належним чином, актів № 13 від 27.11.2019р., №16 від 05.12.2019р., №19 від 23.12.2019р.до договору від 22.11.2019р. № 601-19 та № 14 від 27.11.2019, №17 від 10.12.2019р. , №18 від 23.12.2019 до договору від 22.11.2019 № 600-19, що суперечить вимогам тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 2 розділу 3 додатку 2 ТД : «Відгук повинен містити назву замовника, номер та дату укладеного договору, мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу».
У листі - відгуку № 04-1039/20 від 24.06.2020р., наданому Територіальним управлінням державної судової адміністрації, відсутнє посилання на договір, наявне тільки посилання на номер та дату укладеного договору, що суперечить вимогам тендерної документації.
Враховуючи викладене - пропозиція учасника ФОП Хомин Є.М. не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі , тому повинна бути відхилена, а учасник ФОП Хомин Є.М.- дискваліфікований.
Розгорнути
Згорнути
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
З метою дотримання принципів здійснення закупівель згідно ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII:
добросовісна конкуренція серед учасників;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням .
- вимагаємо перегляду рішення Замовника щодо кваліфікації учасника електронних закупівель UA-2020-11-25-004481-c Фізичної особи-підприємця Хомин Євгеній Михайлович і скасування визначення його переможцем .
Порушення полягають в наступному:
Учасником ФОП Хомин Євгеній Михайлович у складі пропозиції до закупівлі: Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на об’єкті «Реконструкція Львівської дитячої школи мистецтв №5 з влаштуванням мансардних приміщень в межах існуючого горища на вул. Хуторівка, 28» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), ідентифікатор:UA-2020-11-25-004481-c для підтвердження досвіду було подано копії аналогічних договорів без всіх додатків, які є невід’ємною частиною договорів.
А саме: Додатки 3.до договорів №№601-19 та 600-19 від 22.11.2019р. - Накази «Про призначення відповідальної особи за проведення технічного нагляду» подані без номера і без дати і тому , не можуть вважатись документами, оскільки належність та відповідність їх оформленими суперечить вимогам ДСТУ 4163-200з та Наказу Мін’юсту України від 18.06.2015 № 1000/5.
Крім того, відповідно до пункту 3 розділу 3 додатку 2 «Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 3. Скановані з оригіналів копії акта(-ів) виконаних робіт за вказаними в довідці договорами на всю суму». В тендерній пропозиції ФОП Хомина надано копії скановані із копій , котрі не завірені належним чином, актів № 13 від 27.11.2019р., №16 від 05.12.2019р., №19 від 23.12.2019р.до договору від 22.11.2019р. № 601-19 та № 14 від 27.11.2019, №17 від 10.12.2019р. , №18 від 23.12.2019 до договору від 22.11.2019 № 600-19, що суперечить вимогам тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 2 розділу 3 додатку 2 ТД : «Відгук повинен містити назву замовника, номер та дату укладеного договору, мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу».
У листі - відгуку № 04-1039/20 від 24.06.2020р., наданому Територіальним управлінням державної судової адміністрації, відсутнє посилання на договір, наявне тільки посилання на номер та дату укладеного договору, що суперечить вимогам тендерної документації.
Враховуючи викладене - пропозиція учасника ФОП Хомин Є.М. не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі , тому повинна бути відхилена, а учасник ФОП Хомин Є.М.- дискваліфікований.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ГЕТЬМАН ЛЮБОМИР МИРОСЛАВОВИЧ" |
87 492,00
UAH з ПДВ
|
86 696,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ХОМИН ЄВГЕНІЙ МИХАЙЛОВИЧ" |
102 353,26
UAH з ПДВ
|
86 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ |
104 307,09
UAH з ПДВ
|
87 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕРНОБА ВОЛОДИМИР ЙОСИПОВИЧ |
106 075,00
UAH з ПДВ
|
106 075,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГЕТЬМАН ЛЮБОМИР МИРОСЛАВОВИЧ" #2916307310 |
Відхилено |
86 696,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 17:07
|
ФОП "ХОМИН ЄВГЕНІЙ МИХАЙЛОВИЧ" #2324216690 |
Переможець |
86 999,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 17:01
|
ДУ ФОП Хомин технагл.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2022 16:04
|
дуФОПХомин.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2022 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2021 15:27
|
img140.pdf | зміни до договору |
06 травня 2021 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 14:58
|
img069.pdf | укладений |
17 грудня 2020 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Врегулювання відносин щодо фінансування видатків на 2021р |
Номер договору про закупівлю: | 17/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додатковий договір №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розподіл фінансування, детально в Ду до договору на здійснення Технічного нагляду відповідно до договору Генпідряду на будівництво. |
Номер договору про закупівлю: | 17/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 17/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |