Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ларингоскоп для дорослих, ларингоскоп для дорослих та дітей
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-11-25-004388-b ● 52e99b48901547c79ec1cb488536620e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП ВРР "Васильківська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01994385 |
Вебсайт: | http://www.vcrl.com.ua |
Місцезнаходження: | 08600, Україна , Київська обл., Васильків, вул. Декабристів, 87 |
Контактна особа: |
Блощинська Валентина Василівна +380457123058 glavbuh-vcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2020 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2020 11:14 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Ларингоскоп для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08600, Україна, Київська область, м. Васильків, вул. Декабристів, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 15076 — Жорсткий інтубаційний, багаторазовий ларингоскоп
2 шт
Ларингоскоп для дорослих та дітей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08600, Україна, Київська область, м. Васильків, вул. Декабристів, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 15076 — Жорсткий інтубаційний, багаторазовий ларингоскоп
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару проводиться після його прийняття відповідно пред'явленої видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2020 18:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2020 17:48 |
Додаток 5 - проект договору.docx | |
25 листопада 2020 17:48 |
Додаток 4 - відомості про учасника.docx | |
25 листопада 2020 17:48 |
Додаток 3 - технічні вимоги.docx | |
25 листопада 2020 17:48 |
Додаток 2 - кваліфікаційні критерії.docx | |
25 листопада 2020 17:48 |
Додаток 1 - тендерна пропозиція.docx | |
25 листопада 2020 17:48 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-25-004388-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО БОГДАН ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2585613891
Дата подання: 16 грудня 2020 18:35
Оскарження неправомірної дискваліфікації
Оскарження неправомірної дискваліфікації
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 грудня 2020 19:12
На вашу Вимогу щодо скасування неправомірної дискваліфікації повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
У відповідності до частини 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
А згідно абз. 3 частини 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Протокол про дискваліфікацію був складений 16 грудня 2020 року, на момент вивчення документів, які були завантаженні 11 грудня 2020 року, та стали доступними для огляду 14 грудня 2020 року, було виявлено ряд не відповідностей у наданих документах, зокрема технічні обмеження щодо можливості їх вивчення.
Згідно частини 13 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Замовник не несе відповідальність за технічні збої або інші причини надання учасникам торгів неналежних документів.
Зважаючи зазначене вище та керуючись ч. 3 статті. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо, що відсутні будь-які підстави для скасування дискваліфікації.
Відповідно до частини 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
У відповідності до частини 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
А згідно абз. 3 частини 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Протокол про дискваліфікацію був складений 16 грудня 2020 року, на момент вивчення документів, які були завантаженні 11 грудня 2020 року, та стали доступними для огляду 14 грудня 2020 року, було виявлено ряд не відповідностей у наданих документах, зокрема технічні обмеження щодо можливості їх вивчення.
Згідно частини 13 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Замовник не несе відповідальність за технічні збої або інші причини надання учасникам торгів неналежних документів.
Зважаючи зазначене вище та керуючись ч. 3 статті. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо, що відсутні будь-які підстави для скасування дискваліфікації.
Номер вимоги: UA-2020-11-25-004388-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО БОГДАН ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2585613891
Дата подання: 18 грудня 2020 11:50
Вимога щодо скасування торгів
Цим листом ФОП Шевченко Б.П. вимагає від Замовника скасувати торги з причіни неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
В наслідок технічного збою ( надається відповідний лист ) Замовник не зміг відкрити для перегляду деякі документи, які були надані мною у складі тендерної пропозиції. І мою пропозицію було дискваліфіковано.
Оскільки у Відкритих торгах після дискваліфікації пропозиції неможливо повернути цю пропозицію знову до розгляду — вимагаю від Замовника скасувати торги з причини неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
В наслідок технічного збою ( надається відповідний лист ) Замовник не зміг відкрити для перегляду деякі документи, які були надані мною у складі тендерної пропозиції. І мою пропозицію було дискваліфіковано.
Оскільки у Відкритих торгах після дискваліфікації пропозиції неможливо повернути цю пропозицію знову до розгляду — вимагаю від Замовника скасувати торги з причини неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 грудня 2020 17:48
На вашу Вимогу щодо скасування торгів повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
У відповідності до частини 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
А згідно абз. 3 частини 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Протокол про дискваліфікацію був складений 16 грудня 2020 року, на момент вивчення документів, які були завантаженні 11 грудня 2020 року, та стали доступними для огляду 14 грудня 2020 року, було виявлено ряд не відповідностей у наданих документах, зокрема технічні обмеження щодо можливості їх вивчення.
Згідно частини 13 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Замовник не несе відповідальність за технічні збої або інші причини надання учасникам торгів неналежних документів.
Зважаючи зазначене вище та керуючись ч. 3 статті. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо, що відсутні будь-які підстави для скасування торгів.
Відповідно до частини 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
У відповідності до частини 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
А згідно абз. 3 частини 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Протокол про дискваліфікацію був складений 16 грудня 2020 року, на момент вивчення документів, які були завантаженні 11 грудня 2020 року, та стали доступними для огляду 14 грудня 2020 року, було виявлено ряд не відповідностей у наданих документах, зокрема технічні обмеження щодо можливості їх вивчення.
Згідно частини 13 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Замовник не несе відповідальність за технічні збої або інші причини надання учасникам торгів неналежних документів.
Зважаючи зазначене вище та керуючись ч. 3 статті. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо, що відсутні будь-які підстави для скасування торгів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ШЕВЧЕНКО БОГДАН ПЕТРОВИЧ" |
109 000,00
UAH з ПДВ
|
60 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гальперін В.О. |
86 320,00
UAH з ПДВ
|
75 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН" |
114 490,00
UAH з ПДВ
|
84 530,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КІХТЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА |
118 500,00
UAH з ПДВ
|
118 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРЕБЕНЮК ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА |
119 970,00
UAH з ПДВ
|
119 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШЕВЧЕНКО БОГДАН ПЕТРОВИЧ" #2585613891 |
Відхилено |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 16:29
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 грудня 2020 00:00
|
ФОП Гальперін В.О. #2289200074 |
Переможець |
75 999,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 17:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 12:08
|
Договір | укладений |
28 грудня 2020 11:59
|