Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (офісне устаткування та приладдя різне для потреб ПрАТ «Волиньобленерго» в асортименті)
Очікувана вартість
2 450 000,00 UAH
UA-2020-11-25-003921-b cdc3b86f71b647db814be2ce53f3856f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Мондровський

+380332283525 mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131512
Вебсайт: http://energy.volyn.ua/
Місцезнаходження: 43023, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
Контактна особа: Михайло Мондровський
+380332283525
mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 2 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Застосовані критерії оцінки: оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону на основі критерію – ціна. Питома вага – 100%.
Мова якою подаються тендерні пропозиції: тендерні пропозиції та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, інформація, пов’язана з цими тендерними пропозиціями, інформація, яка розміщується в електронній системі закупівель, а також всі документи, що будуть надані на розгляд замовника, повинні бути складені українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення. Документи або копії документів, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, які надаються учасниками в складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Не потребують перекладу з російської мови українською мовою документи, видані відповідними установами, підприємствами, організаціями, технічні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, каталоги, буклети, інші друковані джерела інформації.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 4%, яке надається згідно умов п. 6 розділу VI тендерної документації та пункту 6.10. проєкту договору, що додаються.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140298 одиниця
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (офісне устаткування та приладдя різне для потреб ПрАТ «Волиньобленерго» в асортименті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Продукцію, що поставляється Постачальником, за Договором здійснюються у безготівковій формі протягом 120 (сто двадцять) банківських днів з дня одержання відповідної партії продукції Покупцем. Оплата Покупцем Продукції здійснюється в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 17:07
Тендерна документація_30190000-7.pdf
25 листопада 2020 17:07
Додаток № 5_30190000-7.pdf
25 листопада 2020 17:07
Додаток № 4_Тендерна пропозиція_30190000-7.pdf
25 листопада 2020 17:07
Додаток № 3_Технічне завдання_30190000-7.pdf
25 листопада 2020 17:07
Додаток № 2_Проєкт договору_30190000-7.pdf
25 листопада 2020 17:07
Додаток № 1_30190000-7.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЄВРО СЕРВІС К” 2 402 011,20
UAH з ПДВ
2 402 011,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 21:09
Електронний підпис
10 грудня 2020 21:09
Папка №7.zip
10 грудня 2020 21:09
Папка №6.zip
10 грудня 2020 21:09
Папка №5.zip
10 грудня 2020 21:09
Папка №4.zip
10 грудня 2020 21:09
Папка №3.zip
10 грудня 2020 21:09
Папка №2.zip
10 грудня 2020 21:09
Папка №2_2.zip
10 грудня 2020 21:09
Папка №1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЄВРО СЕРВІС К”

Інформація про відміну

Дата відміни
11 грудня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій