Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
2 948 650,00 UAH
UA-2020-11-25-003742-b 75764dbd5f5b4bebb6d35046fdc7e3a8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 січня 2021 15:39
Очікувана вартість: 2 948 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210000 кг
ДК 021:2015: 03212100-1 Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти Московського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
2500 кг
ДК 021:2015: 03212213-6 Горох сушений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти Московського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) по безготівковому розрахунку протягом 30 банківських днів з дати постачання. У зв'язку з виникненням неритмічного бюджетного фінансування, Замовнику може надаватись відстрочка платежу для здійснення остаточних розрахунків з Постачальником. Місцезнаходження замовника. 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Вид закупівлі: для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки: Ціна 100 %. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 16:57
ОГОЛОШЕННЯ КАРТОПЛЯ.docx
25 листопада 2020 16:57
ТД КАРТОПЛЯ 2021.doc
25 листопада 2020 16:57
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ КАРТОПЛЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо супровідних документів
Дата подання: 30 листопада 2020 22:00
Дата відповіді: 03 грудня 2020 10:05
Шановний Замовник! п. 2.5. проекту договору зокрема містить наступне положення: "Кожний вид поставленої продукції повинен супроводжуватися документами, які свідчать про походження та якість товару із зазначенням дати виготовлення, терміна зберігання, кінцевого терміну реалізації, а саме: сертифікат якості, накладна з визначенням терміну реалізації, свідоцтво якості, сертифікат відповідності, гігієнічний висновок, ветеринарне свідоцтво тощо." Прошу надати роз'яснення: 1. необхідні всі перелічені документи чи якісь з них? 2. які документи маються на увазі під словом "тощо"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Під час поставки товару Постачальник надає документи які свідчать про походження та якість товару, термін придатності, а також іншу інформацію про товар, наявність якої встановлена чинним законодавством. За таких підстав, учасник самостійно визначає який саме документ необхідно надати для підтвердження якісних та кількісних характеристик того чи іншого товару. Слово «тощо» означає, що Замовник не обмежує постачальника у наданні документів про якість товару, зазначених у п. 2.5 Договору саме цим переліком.
Щодо невідповідності окремих положеннь договору
Дата подання: 30 листопада 2020 22:01
Дата відповіді: 03 грудня 2020 10:08
Шановний Замовник! Звертаю увагу на невідповідність положень деяких пунктів проекту договору, а саме: п. 5.1. передбачає поставку Товару не пізніше двох календарних днів з дня надання Замовником заявки, а п. 6.1.3. передбачає передачу Постачальнику заявки на наступний тиждень не пізніше четверга попереднього тиждня. Пропоную усунути вказану невідповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня
Ми вдячні Вам за пильність. Відповідаючи на поставлене питання, повідомляємо про намір внести зміни у вказані положення проекту договору для усунення суперечності в його нормах.
Нова редакція:
”5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товарів: до 31.12.2021р.
Графік поставки –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––----
Поставка товару Постачальником здійснюється не пізніше трьох робочих днів з дня надання Замовником заявки Постачальнику"
Щодо змісту заявки на поставку товару
Дата подання: 30 листопада 2020 22:34
Дата відповіді: 03 грудня 2020 10:10
Шановний Замовник! п. 6.1.3. проекту договору визначено наступний обов'язок Замовника: "6.1.3. Щосереди скласти заявку на поставку товару на наступний тиждень, у якій вказати найменування товару, його кількість, дату та час поставки та впродовж одного дня передати її Постачальнику для виконання по телефону, факсу, електронною поштою, або засобами поштового зв’язку." Звертаю увагу, що для виконання заявки необхідна також і адреса поставки - дислокацією передбачено 38 об'єктів. Прошу внести відповідні зміни в проект договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Ваше твердження про те, що для виконання заявки необхідна також і адреса поставки, а саме адреса окремих закладів Замовника, є помилковим. За замовчуванням всі поставки відбуваються за всіма пунктами відвантаження згідно із дислокацією. Відповідно, в заявці непотрібно ще раз повторювати інформацію (зміст додатку до договору - “Дислокація”), щодо якої сторони дійшли згоди під час укладання договору.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-003742-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770700614
Дата подання: 30 листопада 2020 21:28
Щодо спеціалізованого автотранспорту
Шановний Замовник!

Тендерною документацією встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності у учасника спеціалізованого автотранспорту. Вказана вимога не є достатньо точною - такою, яка однозначно розуміється замовником і учасниками відносно наступного:
яким ознакам повинен відповідати автотранспорт для віднесення його до спеціалізованого в розумінні Замовника відносно цієї закупівлі та у відповідності до якого нормативного документа встановлено саме такі вимоги / ознаки?

Відсутність вичерпної інформації порушує принципи здійснення публічних закупівель, тобто порушує законодавство про закупівлі.

Вимагаю надати роз'яснення щодо вимог Замовнивка та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2020 09:54
Доброго дня.
Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затвердженими Наказом Мінтранс від 14.10.1997 № 363, спеціалізований автомобіль - автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення вантажів певних категорій. У випадку застосування даного терміну в документації Замовник має на увазі, крім вказаного вище, спеціалізований автомобіль який також забезпечить при перевезеннях предмету закупівлі охорону його їх від механічних пошкоджень, а також від атмосферних опадів, впливу низьких та високих температур (п. 19.2.2. вказаних Правил).
Вимогу відхилено.
Номер вимоги: UA-2020-11-25-003742-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770700614
Дата подання: 30 листопада 2020 21:59
Щодо відповідності Товару державним стандартам
Шановний Замовник!

Тендерною документацією визначені технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi. В тому числі в п. 6 розділу "Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї" зазначено наступне: "Горох сушений повинен відповідати умовам ГОСТ, ДСТУ або ТУ, які діють на момент проведення процедури закупівлі. Картопля повинна відповідати умовам ГОСТ, ДСТУ або ТУ, які діють на момент проведення процедури закупівлі.". Тобто не зазначені посилання на конкретні державні стандарти, яким повинен відповідати Товар, та допущена можливість відповідності ТУ (тобто НЕ державним стандартам).

Вимагаю надати роз'яснення щодо вимог Замовника та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2020 09:57
Доброго дня.
Згідно із Законом України «Про стандартизацію», технічні умови (ТУ) – це документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинні відповідати продукція, процеси чи послуги. Технічні умови можуть бути стандартом, частиною стандарту або окремим документом. ТУ розробляє сам виробник, у випадку якщо на певний новий вид продукції взагалі не існує державних стандартів, або ж якщо йому потрібно розширити асортимент продукції, запровадити новітні розробки, вдосконалити технологічний процес, упаковку і таке інше.
При цьому розробник технічних умов орієнтується на особливості свого виробництва й виходить з вигідних йому умов.
Продукція, виготовлена за технічними умовами, обов’язково повинна відповідати вимогам ДСТУ. При цьому на ТУ (як і на продукцію, виготовлену за його вимогами) попередньо отримують висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, який у свою чергу проходить реєстрацію у відповідних державних органах України.
Тому не є важливим, з урахуванням мети та предмету конкретно даного тендеру, запропонована продукція виготовлена за ТУ чи ДСТУ. Головне щоб суб’єкт господарської діяльності чітко дотримувався вимог зазначених в нормативному документі і вказував достовірну інформацію на маркуванні. Тобто щоб продукція відповідала показникам якості згідно із відповідним ТУ або ДСТУ.
Виходячи з наведеного, вимушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-11-25-003742-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770700614
Дата подання: 30 листопада 2020 22:02
Щодо графіку поставки
Шановний Замовник!

п. 6 розділу "Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї" тендерної документації визначено наступне:
"Графік поставки - 1 раз на місяць (перша половина місяця) з 7-00 до 15-00. У період з 01.07.2021 до 31.08.2021 – один раз на тиждень у вівторок або середу з 7-00 до 8-00."

Вказаний графік (особливо в липні-серпні), на мій погляд, не можна пояснити будь-якими логічними чи нормативними підставами. Проте такий графік може бути можливістю для штучного створення перешкод при прийманні товару з метою обмеження конкуренції.

Прошу переглянути графік на більш рівномірний та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2020 10:00
Доброго дня.
Закупівля овочів здійснюється Замовником для споживання в закладах дошкільної освіти. У зв’язку із цим, в тому числі, однією із основних технічних вимог до предмету закупівлі є його відповідність показникам якості та безпеки. Враховуючи що літній період з 01.07.2021 по 31.08.2021 є періодом оздоровлення дітей в закладах дошкільної освіти, Замовник вимагає від учасників підтвердження можливості постачати овочі, зокрема свіжі, врожаю 2021 року, саме у період - вівторок або середу з 7-00 до 8-00. Отже, вказана вимога документації і сам графік поставки продиктовані виробничою необхідністю, часовими межами роботи закладів і їх персоналу, а також прагненням виключити наперед можливі ризики для здоров’я дітей.
Виходячи з наведеного, вимушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-11-25-003742-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770700614
Дата подання: 30 листопада 2020 22:29
Щодо підстав для відхилення пропозиції
Шановний Замовник!

п. 6 розділу "Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї" тендерної документації зокрема передбачено наступне:

"У разі, якщо інформація з наданих учасником документів у складі тендерної пропозиції, дає підстави вважати, що Учасник не має можливості поставляти продукцію, яка відповідатиме технiчним, якiсним та кiлькiсним характеристикам згідно із графіком поставки, Замовник відхиляє таку пропозицію, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації."

Підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників визначено Законом України "Про публічні закупівлі". Серед цих підстав відсутня суб'єктивна "...інформація .., дає підстави вважати..".

Вимагаю внести зміни до тендерної документації з метою дотримання законодавства та принципів публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2020 10:01
Доброго дня.
Повідомляємо Вам, що вказаний Вами абзац тендерної документації не є не передбаченою чинним законодавством суб’єктивною підставою для відхилення. Наведений уривок документації лише наголошує та звертає увагу учасника, що дуже важливо при наданні тендерної пропозиції враховувати необхідність відповідності змісту всіх документів учасника вимогам Замовника щодо спроможності учасником поставляти продукцію, яка має відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам саме тоді, коли цього вимагає графік поставки. Вимогу відхилено.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-25-003742-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:37283725
Дата подання: 06 грудня 2020 13:55
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
детально у файлі зі скаргою
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2020 18:40
рішення від 09.12.2020 № 22780+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 18:40
рішення від 29.12.2020 № 24079.pdf
Дата публікації: 04 січня 2021 16:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до Рішення, запропонувала внести зміни до додатку 3 до тендерної документації (проекту договору), а саме: 1) пункт 5.1. викласти в наступній редакції: 5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товарів: до 31.12.2021р. Графік поставки –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Поставка товару Постачальником здійснюється не пізніше двох календарних днів трьох робочих днів з дня надання Замовником заявки Постачальнику. 2) пункт 6.1.5. виключити 3) пункт 6.2.6. виключити 4) пункт 6.3.3. виключити 5) пункти 6.3.4, 6.3.5, 6.3.6, 6.3.7, 6.3.8. вважати пунктами 6.3.3, 6.3.4, 6.3.5, 6.3.6, 6.3.7. відповідно. 6) додати до проекту договору Додаток 1 – Специфікація та Додаток 2 – Дислокація.
Дата виконання рішення замовником: 05 січня 2021 15:24

Документи подані скаржником

06 грудня 2020 13:38
ТД КАРТОПЛЯ 2021.doc
06 грудня 2020 13:38
ТД КАРТОПЛЯ 2021.pdf
06 грудня 2020 13:38
! Скарга.docx
06 грудня 2020 13:38
скарга.pdf
06 грудня 2020 13:38
Електронний підпис

Документи подані замовником

15 грудня 2020 13:02
Наказ про створення ТК.pdf
17 грудня 2020 15:28
ДОДАТКОВЕ ПОЯСНЕННЯ.pdf
17 грудня 2020 15:28
договір оренди складу.pdf
17 грудня 2020 15:28
звіт 1ДФ.pdf
17 грудня 2020 15:28
медичні довідки водії.pdf
17 грудня 2020 15:28
медичні книжки.pdf
17 грудня 2020 15:29
трудові книжки.pdf
05 січня 2021 15:24
Внесення змін.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗОВ ВАДИМ ВАСИЛЬОВИЧ 2 940 500,00
UAH з ПДВ
2 940 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАШИН ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 2 948 650,00
UAH з ПДВ
2 948 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 14:25
Токарев тр кн.pdf
09 грудня 2020 14:25
Ткаченко тр кн.pdf
09 грудня 2020 14:25
Телепанов тр кн.pdf
09 грудня 2020 14:25
Стрелец тр кн.pdf
09 грудня 2020 14:25
Пакріш Евгений тр кн.pdf
09 грудня 2020 14:25
Кузнец Ніна тр кн.pdf
09 грудня 2020 14:25
Костенко тр кн.pdf
09 грудня 2020 14:25
Грызлов тр кн.pdf
09 грудня 2020 14:25
Гринев тр кн.pdf
09 грудня 2020 14:25
Голуб тр кн.pdf
09 грудня 2020 14:25
Виноградов тр кн.pdf
09 грудня 2020 14:25
Токарев.pdf
09 грудня 2020 14:25
Ткаченко.pdf
09 грудня 2020 14:25
Стрілець.pdf
09 грудня 2020 14:25
Пакриш Е.pdf
09 грудня 2020 14:25
Кузнець Ніна.pdf
09 грудня 2020 14:25
Костенко.pdf
09 грудня 2020 14:25
Гриньов.pdf
09 грудня 2020 14:25
Гризлов.pdf
09 грудня 2020 14:25
Голуб.pdf
09 грудня 2020 14:25
Виноградов.pdf
09 грудня 2020 14:25
Токарєв 20.10.21.pdf
09 грудня 2020 14:25
Ткаченко 20.02.21.pdf
09 грудня 2020 14:25
Телепанов 2,12,21.pdf
09 грудня 2020 14:25
Стрілець 25.03.21.pdf
09 грудня 2020 14:25
Пакриш 20.10.21.pdf
09 грудня 2020 14:25
Кузнець Н.П. 1.04.21.pdf
09 грудня 2020 14:25
Костенко мед дов 21.10 (3).pdf
09 грудня 2020 14:25
Костенко мед дов 21.10 (2).pdf
09 грудня 2020 14:25
Костенко мед дов 21.10 (1).pdf
09 грудня 2020 14:25
Костенко 23.03.21.pdf
09 грудня 2020 14:25
Гриньов 2,12,21.pdf
09 грудня 2020 14:25
Гризлов 17.03.21.pdf
09 грудня 2020 14:25
Голуб 5.04.21.pdf
09 грудня 2020 14:25
Виноградов 2.04.21.pdf
09 грудня 2020 14:25
Форма №1ДФ 3 кв.2020г.pdf
09 грудня 2020 14:25
Сертифікат НАССР.pdf
09 грудня 2020 14:25
Квитанція №2 3 кв.2020г.pdf
09 грудня 2020 14:25
Експлутаційний дозвіл.pdf
09 грудня 2020 14:25
Договір оренди 9846.pdf
09 грудня 2020 14:25
Договір оренди 9344.pdf
09 грудня 2020 14:25
Договір оренди 5942.pdf
09 грудня 2020 14:25
Довідка статистики.pdf
09 грудня 2020 14:25
9846.pdf
09 грудня 2020 14:25
9344.pdf
09 грудня 2020 14:25
5942.pdf
09 грудня 2020 14:25
договір зберігання.pdf
09 грудня 2020 14:25
довідка печать.pdf
09 грудня 2020 14:25
витяг Морозов.pdf
09 грудня 2020 14:25
Виписка з ЄДР.pdf
09 грудня 2020 14:25
пропозиція.pdf
09 грудня 2020 14:25
дод 11.pdf
09 грудня 2020 14:25
дод 10.pdf
09 грудня 2020 14:25
дов уповн особа.pdf
09 грудня 2020 14:25
дов про потуж.pdf
09 грудня 2020 14:25
дов працівники.pdf
09 грудня 2020 14:25
дов підпис.pdf
09 грудня 2020 14:25
дов підпис 2.pdf
09 грудня 2020 14:25
дов пдв.pdf
09 грудня 2020 14:25
дов екіп.pdf
09 грудня 2020 14:25
дов автотрансп.pdf
09 грудня 2020 14:25
гар лист.pdf
09 грудня 2020 14:25
від про уч.pdf
09 грудня 2020 14:25
7.pdf
09 грудня 2020 14:25
6.pdf
09 грудня 2020 14:25
5.pdf

Публічні документи

05 грудня 2020 21:09
13 Звіт_1ДФ_3кв_2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗОВ ВАДИМ ВАСИЛЬОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАШИН ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗОВ ВАДИМ ВАСИЛЬОВИЧ
#2543516688
Очікує рішення 2 940 500,00
UAH з ПДВ
13 січня 2021 16:00

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 25 січня 2021 16:28
Кінець періоду оскарження: 05 лютого 2021 00:00
Дата відміни: 05 лютого 2021 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель».
Документи:
25 січня 2021 16:28
Електронний підпис
25 січня 2021 16:21
Протокол ВТ картопля.pdf