Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція вул. Короленка, від просп. Дмитра Яворницького до вул. Челюскіна в м. Дніпрі». Коригування
Очікувана вартість
35 983 393,20 UAH
UA-2020-11-25-003693-b 5c24cf25f8094e2885ad487689096afe
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
По об’єкту «Реконструкція вул. Короленка, від просп. Дмитра Яворницького до вул. Челюскіна в м. Дніпрі» будівельно-монтажні роботи здійснюються з 2019 року.
02 липня 2019 року за результатом відкритих торгів (UA-2019-05-31-001677-b) між Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «СМД – ІНВЕСТ» було укладено Договір на виконання робіт з реконструкції вул. Короленка, від просп. Дмитра Яворницького до вул. Челюскіна в м. Дніпрі. Однак, у ході виконання робіт за Договором виникли додаткові аналогічні будівельно-монтажні роботи не передбачені початковим проєктом з реконструкції вулиці.
З метою виконання вимог статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) Департамент звернувся до автора проєкту з реконструкції об’єкта – Товариства з додатковою відповідальністю «ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС», яке згідно з чинним законодавством здійснює авторський нагляд за реконструкцією зазначеного об’єкту, щодо підтвердження наявності додаткових аналогічних робіт у відкоригованому проекті, для застосування Департаментом переговорної процедури закупівлі робіт по об’єкту «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція вул. Короленка, від просп. Дмитра Яворницького до вул. Челюскіна в м. Дніпрі». Коригування» для об’єктивного документального підтвердження її застосування.
У листі ТДВ «ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС» від 25.11.2020 р. № 3477 зазначено, що у ході будівельно-монтажних робіт з реконструкції об’єкту виникли додаткові аналогічні роботи не зазначені у початковому проєкті по об’єкту «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція вул. Короленка, від просп. Дмитра Яворницького до вул. Челюскіна в м. Дніпрі». Коригування», тому у Департамента благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради мають місце передумови для прийняття рішення про застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), а саме п.5 «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера» та неможливості застосування іншої, конкурентної процедури закупівлі.
Генеральним підрядником забезпечено виконання майже повного комплексу загальнобудівельних робіт.
Відкоригований проєкт було надано на розгляд до ДП «Жилком», за результатами чого 20 листопада 2020 року було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації № 443-Е-20/А та установлено, що зазначена документація враховує обсяги аналогічних додаткових робіт, передбачених робочим проєктом.
Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги експертний звіт від 20.11.2020 р. № 443-Е-20/А ДП «Жилком» та лист ТДВ «ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС» від 25.11.2020 р. № 3477 вбачається можливим здійснити закупівлю зазначених робіт, як виняток у ТОВ «СМД – ІНВЕСТ» шляхом обрання переговорної процедури закупівлі, на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме: «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера».
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- експертний звіт від 20.11.2020 р. № 443-Е-20/А ДП «Жилком»;
- лист-повідомлення від 25.11.2020 р. № 3477 ТДВ «ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС».


Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020
Оскарження наміру укласти договір: 06 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою готується оголошення та документи щодо проведення переговорної процедури - українська; Додаткові аналогічні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція вул. Короленка, від просп. Дмитра Яворницького до вул. Челюскіна в м. Дніпрі». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Короленка, від просп. Дмитра Яворницького до вул. Челюскіна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. У разі перерахування авансу Генпідряднику, при умові, що до кінця бюджетного року залишається менше трьох місяців, Генпідрядник зобов’язується використати або повернути одержаний аванс до 25 грудня поточного року. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

25 листопада 2020 16:54
Електронний цифровий підпис
25 листопада 2020 16:53
Роз'яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільсь.pdf
25 листопада 2020 16:53
Довідка субпідрядник.pdf
25 листопада 2020 16:53
Довідка працівники.pdf
25 листопада 2020 16:53
Довідка МТБ.pdf
25 листопада 2020 16:53
Довідка аналогічний договір.pdf
25 листопада 2020 16:53
02.07-1.pdf
25 листопада 2020 16:53
1. Лист № 3304-04_60124-06 від 03.10.2020.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМД-ІНВЕСТ"
#33704759
Переможець 35 983 393,20
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 17:01

Документи

25 листопада 2020 17:01
sign.p7s
25 листопада 2020 17:00
61-2-20.pdf
25 листопада 2020 17:00
Повідомлення про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2020 17:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМД-ІНВЕСТ"
#33704759
35 983 393,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2020 17:01
sign.p7s
25 листопада 2020 17:00
61-2-20.pdf
25 листопада 2020 17:00
Повідомлення про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 грудня 2020 09:45
№ 09-12-1.pdf укладений
09 грудня 2020 09:44
sign.p7s зміни до договору
03 лютого 2021 12:23
ДУ №3.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 12:22
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 12:22
sign.p7s зміни до договору
21 грудня 2020 14:17
ДУ №2.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 14:17
sign.p7s зміни до договору
15 грудня 2020 12:25
ДУ №1.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 12:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 09/12-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення капітальних вкладень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 09/12-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт та строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 09/12-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку