Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматизоване робоче місце (АРМ)
Очікувана вартість
69 000,00 UAH
UA-2020-11-25-003623-b 374b6bc8cc1e4b2b9da2f31c824c00c2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Казбан

+380955722778 rc.sumy@legalaid.sm.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 38244729
Вебсайт: http://sumy.legalaid.gov.ua
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Першотравнева, 29
Контактна особа: Олена Казбан
+380955722778
rc.sumy@legalaid.sm.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 69 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 345,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, проєкт договору). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 до документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Автоматизоване робоче місце (АРМ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Першотравнева, 29; 3 поверх; Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту передачі Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 15 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.Категорія замовника - Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 16:50
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 68 697,00
UAH з ПДВ
68 697,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 13:24
Електронний підпис
08 грудня 2020 13:23
Dell Partner.pdf
08 грудня 2020 13:23
ДВ ТР DELL монітор SE2419H 2.pdf
08 грудня 2020 13:23
ДВ ТР DELL монітор SE2419H 1.pdf
08 грудня 2020 13:23
UKRAINE - UkrTest - OP3060MFF (1).pdf
08 грудня 2020 13:23
3060MFF Декларация (1).pdf
08 грудня 2020 13:23
dell_неттоп (1).pdf
08 грудня 2020 13:23
Довідка.pdf
08 грудня 2020 13:23
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 68 697,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 14:41

Документи

09 грудня 2020 14:41
Електронний підпис
09 грудня 2020 13:40
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
68 697,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2020 14:41
Електронний підпис
09 грудня 2020 13:40
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 10:24
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 15:49
Договір № 20.PDF укладений
22 грудня 2020 15:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 68 697,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 449,50 UAH)