Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хлор рідкий
Liquid chlorine (container, cylinder)
Liquid chlorine (container, cylinder)
Очікувана вартість
11 900 000,00 UAH
UA-2020-11-25-003568-b ● ace1fc4853ef4e09be8d31ce9c0d47b7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Вінницяоблводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03339012 |
Місцезнаходження: | 21022, Україна , Вінницька область обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 173 |
Контактна особа: |
Олександр Стельмащук +380503131920,+380432537398 kpvodokan@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Стельмащук О М +380503131920 kpvodokan@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Utility enterprise " Vinnitsyaoblvodokanal" |
National ID: | 03339012 |
Contact point: |
Stelmashchuk O +380503131920,+380432537398 kpvodokan@gmail.com |
Additional contacts: |
Стельмащук О М +380503131920 kpvodokan@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2020 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 19 січня 2021 11:13 |
Очікувана вартість: | 11 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 119 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 25 листопада 2020 16:48 |
Enquiries until: | 18 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 грудня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 11 900 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 119 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 тонни
Хлор рідкий (контейнери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Київська,173
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Liquid chlorine
CPV: 24310000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
2 тонни
Хлор рідкий (балони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Київська,173
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Liquid chlorine (cylinder)
CPV: 24310000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2020 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2020 16:48 |
ТД Хлор новий закон 2021 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання до вимог тендерної документації
Дата подання: 14 грудня 2020 14:18
Дата відповіді: 17 грудня 2020 14:56
Після ознайомлення з тендерною документацією замовника, зокрема, Додаток 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі – Хлор рідкий» було виявлено певні дискримінаційні ознаки до потенційних учасників. Просимо видалити наступні вимоги до учасників.
1. Замовником встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: Скан-копію паспорту (сертифікату) якості на хлор від заводу виробника, що засвідчує якість продукції (при цьому паспорт (сертифікат), наданий у складі тендерної пропозиції, повинен відповідати вимогам Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. №56). Просимо видалити дану вимогу або викласти її в наступній редакції: «Скан-копію паспорту (сертифікату) якості на хлор від заводу виробника, що засвідчує якість продукції». Вимога про надання паспорту (сертифікату) якості на хлор від заводу-виробника, який має відповідати нормативним актам обов’язковим для України є дискримінаційною. Так, прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті Учасники, які пропонують до закупівлі хлор рідкий єдиного в Україні заводу-виробника хлору, позбавляючи таким чином прийняти участь у закупівлі тих Учасників, які пропонують до закупівлі товар імпортного виробництва.
2. Замовником встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, що підтверджує інформацію про технічний огляд контейнерів (відносно кожного контейнеру вказаного у гарантійному листі), в тому числі дані про кінцевий строк безпечної експлуатації зазначених контейнерів (дані відомості підтверджуються висновками експертизи, що є додатками до паспортів посудин, що працюють під тиском, що оформленні відповідно до вимог Постанови Кабінету міністрів України "Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки від 26.05.2004р. №687) (обов’язкова наявність штампу технічного експерта). Висновки експертизи не є обов’язковими. Висновки експертизи не є додатками до паспортів посудин, що працюють під тиском. Відповідно до пункту 36 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки)» від 26.05.2004р. № 687, після проведення експертного обстеження фахівець експертної організації робить відповідний запис у паспорті устатковання про проведення і результати експертного обстеження, дозволені параметри і строк експлуатації, скріплюючи його печаткою. Просимо видалити дану вимогу.
3. Замовником встановлено, що Посудини, що працюють під тиском, виготовлені після набрання чинності Постанови КМУ від 5 листопада 2008 р. N 967, повинні відповідати вимогам Технічного регламенту рухомого обладнання, що працює під тиском, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 4 липня 2018 р. № 536. На підтвердження зазначеним вимогам, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат відповідності на кожен контейнер для рідкого хлору, що вказаний ним у гарантійному листі. Відсутні підстави щодо надання сертифікатів відповідності, оскільки, якщо контейнери виготовлені після вказаної дати то апріорі мають відповідати вимогам відповідних Технічних регламентів. Виконати дану вимогу може лише той учасник, який заздалегідь отримав такі сертифікати. Просимо видалити дану вимогу.
4. Замовником встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів, балонів із зрідженим отруйним газом (рідкий хлор), їх заповнення та спорожнення); технічний огляд, випробування устаткування підвищеної небезпеки – контейнерів для рідкого хлору, посудин, що працюють під тиском 0,05МПа, що виданий управлінням Держпраці або Декларацію відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Документи мають бути видані на організацію чи підприємство, що буде здійснювати відповідні роботи для потреб замовника, з наданням оригіналу або копії договору (поставка, оренда, підряд чи ін., зі строком дії не менше ніж період, протягом якого має відбуватися постачання товару замовнику), що укладений між Учасником та організацією, що буде здійснювати технічне обслуговування хлорної тари. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки, існує лише один суб’єкт господарювання, який має відповідний Дозвіл на заповнення на спорожнення хлорної тари.
Рідкий хлор є небезпечною речовиною 2 класу небезпеки. Для спорожнення та наповнення хлором тари мають бути дотримані певні умови та підприємство повинно мати відповідні виробничі потужності для здійснення такого виду діяльності та відповідно отримання такого Дозволу, що вимагається Замовником.
В розділі VI Вимоги до підготовки і проведення зливу та наливу рідкого хлору Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничного нагляду №56 від 12.03.2010р. (далі по тексту – Правила) передбачено, що облік і реєстрація вагонів-цистерн, контейнерів і балонів, призначених для перевезення рідкого хлору, ведуться в організації-наповнювачі, на балансі якої перебуває хлорна тара. Підприємствам-споживачам мати власну тару і використовувати її як зворотну забороняється. Таким чином, нормативно закріплено поняття «організації-наповнювача» хлорної тари, а отже злив та налив рідкого хлору можуть здійснювати лише організації наповнювачі.
Зокрема, в Правилах визначено вимоги для проведення операцій із зливу-наливу рідкого хлору, вимоги до пунктів зливу-наливу та вимоги до складного технологічного процесу наповнення та спорожнення хлорної тари небезпечною речовиною. Отже, отримати дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів), балонів із зрідженим отруйним газом (рідкий хлор), їх заповнення та спорожнення) фактично можливо лише організації-наповнювачу.
В Україні існує лише одне підприємство, яке є організацією-наповнювачем хлором рідким балонів та контейнерів.
Інші постачальники хлору рідкого об’єктивно не можуть отримати даний Дозвіл через те, що не є організацією-наповнювачем хлорної тари, а є постачальником та перевізником небезпечної речовини — хлор рідкий та має Дозвіл Держпраці на зберігання та транспортування небезпечної речовини.
Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
5. Замовником встановлено, що у разі, якщо Учасник закупівель – буде постачати товар імпортного виробництва, на виконання вимог ст. 21 Закону України «Про охорону праці», додатково надає скан-копію експертного висновку, що підтверджує пройдену на території України експертизу товару, відповідного технологічного процесу з наповнення тари рідким хлором та проведення її технічного огляду на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України, який виданий уповноваженою експертною організацією. В підтвердження повноважень експертної організації, учасник повинен надати копію документу, що підтверджує чинну акредитацію експертної організації.
Замовник не вимагає надання відповідної експертизи на товар – хлор рідкий, а саме на процес наповнення тари? Але предметом закупівлі є саме хлор рідкий, а не роботи з процесу наповнення тари. Не зрозуміло, який уповноважений орган повинен надати такий експертний висновок. Логічно, що, оскільки, мова йде про охорону праці, то має надавати Держпраці. Проте, Держпраці такі експертні висновки не видають та не ведуть реєстр відповідних експертних установ. Такий документ взагалі не існує у жодного суб’єкта господарювання, який займається поставкою хлору на територію України. Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання по закупівлі № UA-2020-11-25-003568-b «Хлор рідкий», інформуємо по першому питанню: Шановний Учасник, дана вимога обов'язкова для виконання на території України та повністю дублює вимоги Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. №56, які є обов’язковими до виконання Замовником, який здійснює приймання хлору рідкого в контейнерах згідно вимог зазначених Правил.
По другому питанню: Відповідно до Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.05.2004р. № 687 (далі – Порядок), за результатами експертного обстеження устаткування, видається висновок експертизи в якому повинна міститись інформація що передбачена зазначеним Порядком, в тому числі інформація щодо результату експертного обстеження, залишкового ресурсу або продовженого строку експлуатації устаткування та рекомендації щодо умов експлуатації устаткування. Також відповідно до Порядку, один примірник експертного висновку повинен зберігатись разом з паспортом цього устаткування. Оскільки, контейнер рідкого хлору - є частиною технологічної лінії споживання хлору, Замовнику необхідно мати повну експлуатаційну документацію для підтвердження безпечної експлуатації всієї технологічної лінії споживання хлору. Запис технічного експерта про результати проведення технічного огляду контейнеру не є документом що свідчить про продовжений термін експлуатації контейнеру. Такий висновок робить експерта організація на підставі відповідних дозвільних документів, а не технічний експерт. Вказаний Порядок №687 детально розписує цей процес. Зважаючи на вищевикладене, Замовник не погоджується з вашою пропозицією, щодо видалення зазначеної вами вимоги.
По третьому питанню: Шановний Учасник. Вимога щодо наявності сертифікату відповідності передбачена Постановою КМУ від 05.12.2008 р. № 967 «Про затвердження Технічного регламенту пересувного обладнання, що працює під тиском» і Постановою КМУ від 04.07.2018 р. № 536 «Про затвердження Технічного регламенту рухомого обладнання, що працює під тиском», в яких не передбачено «апріорі» відповідності контейнеру вимогам Технічних регламентів, якщо вони виготовленні після набрання чинності зазначених постанов.
По четвертому питанню: Відповідно розділу VI Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору», які затверджені Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 12.03.2010 N 56 (далі- Правила), а саме: облік, реєстрація та технічне опосвідчення контейнерів проводиться організацією-наповнювачем. Замовником передбачена можливість Учасника, якщо такий не є організацією-наповнювачем та власником тари і не може здійснювати самостійно підготовку тари до наповнення, укладати договори на вищезазначені послуги з іншою організацією з наданням копії договору, що укладений між Учасником та організацією яка буде здійснювати технічне обслуговування хлорної тари і має дозвіл, виданий зазначеному підприємству на право проведення робіт з підвищеної небезпеки. Оскільки, контейнери рідкого хлору – є частиною технологічної лінії споживання хлору, Замовник на підприємстві якого проводиться знезараження систем водопостачання повинен забезпечити безпечну експлуатацію технологічної лінії споживання хлору, відповідно до Закону України «Про охорону праці» та Правил. Тобто, контейнер з рідким хлором, який постачається на адресу Замовника Учасником - є складовою частиною обладнання, яке Замовник використовує у технологічному процесі очищення питної води, без відповідної експлуатаційної документації, визначеної нормативними актами, на контейнер рідкого хлору – відсутня гарантія безпечної експлуатації всієї технологічної лінії споживання хлору. Вимога щодо наявності Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки регламентується Постановою КМУ від 26.10.2011р. №1107 «Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Замовник не вимагає щоб дозвільні документи були видані саме на Учасника. Це була б дискримінація. Але учасник який буде здійснювати, наприклад імпорт, про який Ви як потенційний Учасник згадуєте, то напевно, заливати рідкий хлор в контейнери будуть підприємства, що розташовані за межами території України. А тому Ваші вимоги є безпідставними.
По п'ятому питанню: Вимога надання експертного висновку, що підтверджує пройдену на території України експертизу товару, відповідного технологічного процесу з наповнення тари рідким хлором та проведення її технічного огляду на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України прямо передбачена ст.21 Закону України «Про охорону праці», яку Замовник має виконувати аби забезпечити своїм працівникам цілковиту безпеку. При цьому, Замовник має бути переконаний в тому, що у разі визнання переможцем Учасника який пропонує до поставки товар імпортований в Україну, Замовник має можливість безпечно використовувати вказаний товар у своїй діяльності.
По другому питанню: Відповідно до Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.05.2004р. № 687 (далі – Порядок), за результатами експертного обстеження устаткування, видається висновок експертизи в якому повинна міститись інформація що передбачена зазначеним Порядком, в тому числі інформація щодо результату експертного обстеження, залишкового ресурсу або продовженого строку експлуатації устаткування та рекомендації щодо умов експлуатації устаткування. Також відповідно до Порядку, один примірник експертного висновку повинен зберігатись разом з паспортом цього устаткування. Оскільки, контейнер рідкого хлору - є частиною технологічної лінії споживання хлору, Замовнику необхідно мати повну експлуатаційну документацію для підтвердження безпечної експлуатації всієї технологічної лінії споживання хлору. Запис технічного експерта про результати проведення технічного огляду контейнеру не є документом що свідчить про продовжений термін експлуатації контейнеру. Такий висновок робить експерта організація на підставі відповідних дозвільних документів, а не технічний експерт. Вказаний Порядок №687 детально розписує цей процес. Зважаючи на вищевикладене, Замовник не погоджується з вашою пропозицією, щодо видалення зазначеної вами вимоги.
По третьому питанню: Шановний Учасник. Вимога щодо наявності сертифікату відповідності передбачена Постановою КМУ від 05.12.2008 р. № 967 «Про затвердження Технічного регламенту пересувного обладнання, що працює під тиском» і Постановою КМУ від 04.07.2018 р. № 536 «Про затвердження Технічного регламенту рухомого обладнання, що працює під тиском», в яких не передбачено «апріорі» відповідності контейнеру вимогам Технічних регламентів, якщо вони виготовленні після набрання чинності зазначених постанов.
По четвертому питанню: Відповідно розділу VI Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору», які затверджені Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 12.03.2010 N 56 (далі- Правила), а саме: облік, реєстрація та технічне опосвідчення контейнерів проводиться організацією-наповнювачем. Замовником передбачена можливість Учасника, якщо такий не є організацією-наповнювачем та власником тари і не може здійснювати самостійно підготовку тари до наповнення, укладати договори на вищезазначені послуги з іншою організацією з наданням копії договору, що укладений між Учасником та організацією яка буде здійснювати технічне обслуговування хлорної тари і має дозвіл, виданий зазначеному підприємству на право проведення робіт з підвищеної небезпеки. Оскільки, контейнери рідкого хлору – є частиною технологічної лінії споживання хлору, Замовник на підприємстві якого проводиться знезараження систем водопостачання повинен забезпечити безпечну експлуатацію технологічної лінії споживання хлору, відповідно до Закону України «Про охорону праці» та Правил. Тобто, контейнер з рідким хлором, який постачається на адресу Замовника Учасником - є складовою частиною обладнання, яке Замовник використовує у технологічному процесі очищення питної води, без відповідної експлуатаційної документації, визначеної нормативними актами, на контейнер рідкого хлору – відсутня гарантія безпечної експлуатації всієї технологічної лінії споживання хлору. Вимога щодо наявності Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки регламентується Постановою КМУ від 26.10.2011р. №1107 «Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Замовник не вимагає щоб дозвільні документи були видані саме на Учасника. Це була б дискримінація. Але учасник який буде здійснювати, наприклад імпорт, про який Ви як потенційний Учасник згадуєте, то напевно, заливати рідкий хлор в контейнери будуть підприємства, що розташовані за межами території України. А тому Ваші вимоги є безпідставними.
По п'ятому питанню: Вимога надання експертного висновку, що підтверджує пройдену на території України експертизу товару, відповідного технологічного процесу з наповнення тари рідким хлором та проведення її технічного огляду на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України прямо передбачена ст.21 Закону України «Про охорону праці», яку Замовник має виконувати аби забезпечити своїм працівникам цілковиту безпеку. При цьому, Замовник має бути переконаний в тому, що у разі визнання переможцем Учасника який пропонує до поставки товар імпортований в Україну, Замовник має можливість безпечно використовувати вказаний товар у своїй діяльності.
Питання до вимог тендерної документації
Дата подання: 14 грудня 2020 14:18
Дата відповіді: 17 грудня 2020 14:57
Замовником встановлено, що найменування готового товару запропонованого до постачання Учасником (згідно зазначеного вищенаданого договору), повинно підтверджуватися висновком Державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ). Висновок ДСЕЕ повинен включати:
1) найменування товару (хлор рідкий);
2) нормативний документ згідно якого виробник здійснює виробництво товару;
3) галузь застосування об’єкту експертизи – очищення та стерилізація питної води;
4) у разі поставки товару в Україну (імпорт) – посилання на контракт, відповідно до якого проведено експертизу товару та видано висновок ДСЕЕ.
Наказом Міністерства охорони здоров’я N 247 від 09.10.2000 « Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за N 4/5195 регулюється порядок проведення санітарно-гігієнічної експертизи на та видачу Висновків ДСЕЕ як на товари місцевого виробництва так і на імпортовані.
Так Наказом визначено:
П. 4.1. Виконавцями державної санітарно-епідеміологічної експертизи є установи та заклади державної санітарно-епідеміологічної служби України, а в особливо складних випадках (відсутність відповідних санітарних норм, вимог стосовно об'єкта експертизи - критеріїв безпеки, умов використання, гігієнічних та епідеміологічних регламентів тощо, імпортна продукція, продукція спеціального призначення або виготовлена без нормативних документів, затверджених згідно з чинним законодавством України, об'єкти, дослідження яких потребує спеціальних методів, та об'єкти, визначені головним державним санітарним лікарем України тощо) експертиза проводиться комісіями, які утворюються головним державним санітарним лікарем та які вповноважені на відповідний профіль діяльності.
П.7.7. Кількість зразків та маса проб для проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначаються відповідними нормативними документами щодо оцінки об'єктів експертизи, а за їх відсутності (у разі нової, модернізованої, імпортної продукції тощо) - за аналогією з відповідними нормативними документами на продукцію, галузевими та державними стандартами, правилами відбору зразків на конкретну продукцію та методами досліджень або відповідно до програми дослідження (даний пункт поширюється на експертизу продукції і не застосовується при експертизі нормативних документів). Якщо замовник звернеться до висновків ДСЕЕ на будь-яку імпортовану хімічну продукцію, які є у вільному доступі, то в жодному з них не зазначено нормативний документ згідно якого виробник здійснює виробництво товару. Дана вимога встановлена виключно в інтересах вітчизняних виробників. В зв’язку в викладеним просимо виключити вимоги щодо наявності нормативно-технічної документації в висновках ДСЕЕ для імпортованого товару.
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Якщо звернутися до висновків, що містяться у вільному доступі на імпортований рідкий хлор, то в цих висновках зазначено, що виробництво/використання хлору здійснюється на підставі нормативно-технічної документації, яка і має бути вписана в цей висновок. На підставі нормативно-технічної документації і робляться відповідні висновки. Порядок на який Ви посилаєтесь, не містить жодних виключень для товару імпортованого в Україну.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 січня 2021
Найменування: | КП "Вінницяоблводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03339012 |
Місцезнаходження: | 21022, Україна, Вінницька область обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 173 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "Марілайф" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2021 15:24
|
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
АТ "ДНІПРОАЗОТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ #33075701 |
Переможець |
11 457 000,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2021 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2022 15:57
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
23 червня 2022 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 11:55
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2021 09:41
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2021 08:55
|
Договір хлор рідкий.pdf | укладений |
08 лютого 2021 08:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 15/21/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 15/21/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 15/21/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |