Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво світлофорного об’єкта по вул. Кирилівська – вул. Юрківська – вул. Нижньо-Юрківська у Подільському районі м. Києва (коригування)
Очікувана вартість
722 699,32 UAH
UA-2020-11-25-003386-c 899fbddfc2fc405eacfa9fbcc4e8a59d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сичевська Марія Петрівна

380443741120 vdzkds@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Контактна особа: Сичевська Марія Петрівна
380443741120
vdzkds@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Керуючись пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі, якщо після укладання договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових робіт у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладання договору про закупівлю, якщо вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Враховуючи зазначене та вартість додаткових робіт, яка становить 722 699,32 грн. (сімсот двадцять дві тисячі шістсот дев’яносто дев’ять грн. 32 коп.) в т. ч. ПДВ, яка не перевищує 50 відсотків від ціни основного договору, яка становить 1 595 100,00 грн. (один мільйон п’ятсот дев’яносто п’ять тисяч сто грн. 00 коп.), в т. ч. ПДВ, для виконання розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2019 № 2294 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09 січня 2019 року № 30 «Про деякі питання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки у 2019 році», від 14.08.2009 № 900 «Про впровадження світлофорного регулювання та влаштування пристроїв примусового зниження швидкості руху транспортних засобів на вулицях і дорогах м. Києва».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 10:47
Оскарження наміру укласти договір: 06 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво світлофорного об’єкта по вул. Кирилівська – вул. Юрківська – вул. Нижньо-Юрківська у Подільському районі м. Києва (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45213000-3 — Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

25 листопада 2020 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОР ВЕКТОР"
#42556039
Переможець 722 699,32
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 10:47

Документи

25 листопада 2020 10:47
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:46
Намір.pdf
25 листопада 2020 10:46
ПРОТОКОЛ процедура.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2020 10:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОР ВЕКТОР"
#42556039
722 699,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2020 10:47
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:46
Намір.pdf
25 листопада 2020 10:46
ПРОТОКОЛ процедура.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 19:02
767-20.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 19:01
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 17:47
Договір.pdf укладений
08 грудня 2020 17:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 767/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 610 563,25
UAH (в тому числі ПДВ 101 760,54 UAH)