Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Код ДК ЄЗС 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Стіл операційний механічний (НК 024:2019 - 58034 Стіл операційний універсальний, з гідравлічним приводом)(ДК ЄЗС 021:2015 - 33192230-3 Операційні столи))
Очікувана вартість
236 100,00 UAH
UA-2020-11-25-003079-a dffcc631fabc4d5d96cc71b3d6f7bf9f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романишин Руслана Михайлівна

+380984498353 romanyshyn_r_m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДВІРНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01993575
Місцезнаходження: 78400, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, вул.Грушевського, 12
Контактна особа: Романишин Руслана Михайлівна
+380984498353
romanyshyn_r_m@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 11:25
Очікувана вартість: 236 100,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 361,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Стіл операційний механічний (тип 1) (НК 024:2019 - 58034 Стіл операційний універсальний, з гідравлічним приводом)(ДК ЄЗС 021:2015 - 33192230-3 Операційні столи))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Грушевського,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 58034 — Стіл операційний універсальний, з гідравлічним приводом
1 шт.
Стіл операційний механічний (тип 2) (НК 024:2019 - 58034 Стіл операційний універсальний, з гідравлічним приводом)(ДК ЄЗС 021:2015 - 33192230-3 Операційні столи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Грушевського,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 58034 — Стіл операційний універсальний, з гідравлічним приводом

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Покупцем коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Вид закупівлі: відкриті торги; критерії оцінки: Ціна – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 18:05
Електронний цифровий підпис
25 листопада 2020 18:05
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
25 листопада 2020 18:05
Додаток №4.docx
25 листопада 2020 18:05
Додаток №3.docx
25 листопада 2020 18:05
Додаток №2.docx
25 листопада 2020 18:05
Додаток №1.docx
25 листопада 2020 18:05
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Коваль Наталія Михайлівна 234 800,00
UAH з ПДВ
234 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ" 236 100,00
UAH з ПДВ
236 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Підстави для відмови в участі

Фізична особа підприємець Коваль Наталія Михайлівна

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Коваль Наталія Михайлівна
#2351604069
Відхилено 234 800,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 16:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
Переможець 236 100,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2020 12:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2020 12:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
236 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 грудня 2020 16:33
Договір.pdf укладений
24 грудня 2020 16:32
sign.p7s зміни до договору
31 грудня 2020 17:28
sign.p7s зміни до договору
30 грудня 2020 12:33
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна за згодою сторін джерела фінансування закупівлі на кошти НСЗУ. Кількість товару: 2шт.
Номер договору про закупівлю: 23/12/20-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 236 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 445,79 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку