Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Цифровий мікроскоп
Очікувана вартість
3 960,00 UAH
UA-2020-11-25-003020-b da3353b2a0504d1fa7e6e3e0582f6252
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Стребкова

+380958701708 shpilkovskaa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Оріхівської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 41847516
Місцезнаходження: 70504, Україна , Запорізька обл., місто Оріхів, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 58
Контактна особа: Катерина Стребкова
+380958701708
shpilkovskaa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 06:00
Очікувана вартість: 3 960,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38510000-3: Мікроскопи


Цифровий мікроскоп

Адреса замовника - 70504, Україна, Запорізька обл., Оріхівський район, м. Оріхів, вул. Покровська, 58. Категорія замовника - відповідно до п. 3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Цифровий мікроскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70504, Україна, Запорізька область, м. Оріхів, вул. Шевченка, 16, КЗ "Оріхівський НВК №2 ім. В.А. Лазаряна"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38510000-3 — Мікроскопи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за отриманий Товар здійснюється на розрахунковий рахунок Продавця протягом 7 (десяти) робочих днів після отримання Товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 16:23
Електронний цифровий підпис
25 листопада 2020 16:23
Оголошення.docx
25 листопада 2020 16:23
Проект договору.doc
25 листопада 2020 16:23
Електронний цифровий підпис
25 листопада 2020 16:23
Оголошення.docx
25 листопада 2020 16:17
Оголошення.docx
25 листопада 2020 16:23
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 06:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП " ПЕТРЕНКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ" 3 950,00
UAH з ПДВ
3 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Підстави для відмови в участі

ФОП " ПЕТРЕНКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП " ПЕТРЕНКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#2398008751
Переможець 3 950,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 11:15

Документи

07 грудня 2020 11:15
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП " ПЕТРЕНКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#2398008751
3 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2020 11:15
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 грудня 2020 10:23
Договір №14 (Цифровий мікроскоп).pdf укладений
15 грудня 2020 10:22
sign.p7s зміни до договору
18 грудня 2020 14:13
Протокол №52 підписаний.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 14:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В договорі купівлі-продажу №14 від 15.12.2020 р. п.2.4. Оплата за отриманий Товар здійснюється на розрахунковий рахунок Продавця протягом 7 (семи) робочий днів після отримання Товару.. А в Звіті про результаті проведення процедури закупівлі п.12: «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) а саме: «Опис - Оплата за отриманий Товар –здійснюється на розрахунковий рахунок Продавця протягом 7 (десяти) робочих днів після отримання Товару» Тому в звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-11-25-003020-b потрібно внести зміни і викласти в наступній редакції п.12 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) а саме: «Опис - Оплата за отриманий Товару здійснюється на розрахунковий рахунок Продавця протягом 7 (семи) робочий днів після отримання Товару..»
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку