Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
619 200,00 UAH
UA-2020-11-25-002958-b a2e7043727b34fe192a4f5685f8f65c2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єлшанська Ганна Валеріївна

+380665920949 sfnuvs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 25576037
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Миру 24
Контактна особа: Єлшанська Ганна Валеріївна
+380665920949
sfnuvs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 03:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 12:55
Очікувана вартість: 619 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 576,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. Категорія Замовника: Відповідно до пункту 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні, бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, документи та інформація щодо підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, та які складені іноземною мовою повинні мати автентичний переклад на українську мову , переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі якщо в тендерній пропозиції учасника подаються документи, для підтвердження вимог тендерної документації (наприклад, первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, буклети, сертифікати, дозволи, тощо) які складені російською мовою до набрання чинності Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», тобто до 16.07.2019, такі документи не перекладаються українською мовою.
Забезпечення тендерної пропозиції – Електронна гарантія, детальніше наведено у п. 3.2. тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограми
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Учасника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Учасника на Товар. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата поставленого Учасником Товару буде проводитись Замовником з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 16:05
Додаток_5_ПД.doc
25 листопада 2020 16:05
ТД_масло_вершкове_2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-002958-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Сумська Продуктова Компанія, Код ЄДРПОУ:41589304
Дата подання: 26 листопада 2020 16:09
Про внесення змін
Відповідно до вимог замовника учасники повинні надати документи із запровадженої системи НАССП, яка є конфіденційною таємницею, тому просимо виключити вимогу про надання внутрішніх документів системи НАССР. У разі якщо замовник, відмовиться від внесення змін до тендерної документації просимо надати розʼяснення, чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо ним буде надана довідка про те, що інформація системи НАССР є конфіденційною.
Відповідно до п. 2.1. Додатку 1 тендерної документації учасники повинні надати довідку про наявність працівників, а саме: водіїв, експедиторів, вантажників.
Просимо надати розʼяснення в чому полягає потреба саме в наявності такої кількості працівникі, та чи можуть водії виконувати функції експедиторів та вантажників?

Повідомляємо, якщо замовник не внесе зміни до тендерної документації вимушенні будемо звернутися до органу оскарження
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 10:52
Відповідь на вимогу UA-2020-11-25-002958-b.c1

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КАНДУБІНА А.В. 618 000,00
UAH з ПДВ
618 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХВОРОСТЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" 619 200,00
UAH з ПДВ
619 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2020 20:46
Dovidka_20343531620560385359.pdf.p7s
27 грудня 2020 20:46
Dovidka_20343531620560385359.pdf
27 грудня 2020 20:46
Тендерна пропозиція.pdf
27 грудня 2020 20:46
Довідка ст.17.pdf
10 грудня 2020 20:46
Електронний підпис
10 грудня 2020 20:45
Трудова книжка водія 2.pdf
10 грудня 2020 20:45
Трудова книжка водія 1.pdf
10 грудня 2020 20:45
Транспорт.pdf
10 грудня 2020 20:45
Стаття 17.pdf
10 грудня 2020 20:45
Свідоцтво 6241.pdf
10 грудня 2020 20:45
Свідоцтво 4072.pdf
10 грудня 2020 20:45
Про ФО-П.pdf
10 грудня 2020 20:45
Про посадову особу.pdf
10 грудня 2020 20:45
Працівники.pdf
10 грудня 2020 20:45
Потужності.pdf
10 грудня 2020 20:45
Медична книжка водія 2.pdf
10 грудня 2020 20:45
Медична книжка водія 1.pdf
10 грудня 2020 20:45
Ліцензія АТ Мегабанк.pdf
10 грудня 2020 20:45
Лист згода.pdf
10 грудня 2020 20:45
Лист гарантія, санкції.pdf
10 грудня 2020 20:45
Захист довкілля.pdf
10 грудня 2020 20:45
Забезпечення.pdf
10 грудня 2020 20:45
Договір позички 2.pdf
10 грудня 2020 20:45
Договір позички 1.pdf
10 грудня 2020 20:45
Договір перевезення.pdf
10 грудня 2020 20:45
Договір оренди.pdf
10 грудня 2020 20:45
Договір дезінфекції.pdf
10 грудня 2020 20:45
Графік поставок.pdf
10 грудня 2020 20:45
Виписка з ЄДР.pdf
10 грудня 2020 20:45
Акти дезінфекції.pdf
10 грудня 2020 20:45
Акт дератизація.pdf
10 грудня 2020 20:45
1ДФ.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 20:56
Електронний підпис
10 грудня 2020 20:55
Пропозиція масло.pdf
10 грудня 2020 20:55
Додаток 3 масло.pdf
10 грудня 2020 20:55
Щодо працівників.pdf
10 грудня 2020 20:55
Форма №1ДФ 3 кв.2020г.pdf
10 грудня 2020 20:55
Трудові книжки.pdf
10 грудня 2020 20:55
Трудові договора.pdf
10 грудня 2020 20:55
Стаття 17.pdf
10 грудня 2020 20:55
Сертифікат НАССР.pdf
10 грудня 2020 20:55
Санкції.pdf
10 грудня 2020 20:55
Паспорт.pdf
10 грудня 2020 20:55
МТБ.pdf
10 грудня 2020 20:55
Медичні книжки.pdf
10 грудня 2020 20:55
Лист витрати.pdf
10 грудня 2020 20:55
Лист - згода.pdf
10 грудня 2020 20:55
код.pdf
10 грудня 2020 20:55
Квитанція №2 3 кв.2020г.pdf
10 грудня 2020 20:55
Калібрування.pdf
10 грудня 2020 20:55
Договора оренди авто.pdf
10 грудня 2020 20:55
Договір перевезення.pdf
10 грудня 2020 20:55
Договір оренди.pdf
10 грудня 2020 20:55
Договір дератизації.pdf
10 грудня 2020 20:55
Довкілля.pdf
10 грудня 2020 20:55
Довідка статистики.pdf
10 грудня 2020 20:55
Відомості.pdf
10 грудня 2020 20:55
Виписка з ЄДР.pdf
10 грудня 2020 20:55
Акти дератизації.pdf
10 грудня 2020 20:55
Акти дезінфекції.pdf
10 грудня 2020 20:55
Автотранспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КАНДУБІНА А.В.

ФОП "ХВОРОСТЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КАНДУБІНА А.В.
#2821319261
Переможець 618 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 14:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КАНДУБІНА А.В.
#2821319261
618 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 11:36
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 15:28
130192,00.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 15:27
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2021 10:49
ДУ масло.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 10:47
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 15:35
Договір.pdf укладений
06 січня 2021 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяг закупівлі на 1368 кг на загальну суму 281808,00
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяг закупівлі на 632 кг на загальну суму 130192.00 грн.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 206 000,00
UAH