Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мясопродукти (ковбаса, сосиски, сарделі вищого ґатунку)
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-11-25-002915-b 2f71272c770e4100aba978771428a54f
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Руденко

0667804617 osvita_vrad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Врадіївської РДА
Код ЄДРПОУ: 02144816
Місцезнаходження: 56300, Україна , Миколаївська обл., Врадіївка, вул.Незалежності,104
Контактна особа: Юлія Руденко
0667804617
osvita_vrad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 12:00
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Мясопродукти (ковбаса, сосиски, сарделі вищого ґатунку)

на 2021 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1330 кілограми
Мясопродукти (ковбаса, сосиски, сарделі вищого ґатунку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56301, Україна, Миколаївська область, Врадіївський район, 56301
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 13:02
оголошення та документація на Мясопродукти.doc
30 листопада 2020 09:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 13:02
оголошення та документація на Мясопродукти.doc
30 листопада 2020 09:51
оголошення та документація на Мясопродукти.doc
25 листопада 2020 15:58
оголошення та документація на Мясопродукти.doc
25 листопада 2020 15:57
оголошення та документація на Мясопродукти.doc
30 листопада 2020 09:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 30 листопада 2020 09:18
Дата відповіді: 30 листопада 2020 09:49
В Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель наявна вимога : «З метою попередження постачання неякісної продукції – надання зразків продукції та складання попереднього акту згоди на постачання відповідної продукції за підписом сторін: Замовника та Учасника (у довільній формі)». Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. У випадку відмови , просимо Замовника обґрунтувати своє рішення аргументовано, з посиланням на норми чинного законодавства. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: зміни внесено
Про усунення невідповідності
Дата подання: 30 листопада 2020 09:52
Дата відповіді: 30 листопада 2020 09:58
Відповідно до вимог п.2 Додатоку 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель , Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf. (загрузити під час подання пропозиції на майданчику) в складі своєї пропозиції протягом строку подання пропозицій (до початку Аукціону) копію Статуту (для юридичних осіб) (не обов’язково). Поясніть будь ласка, не зовсім зрозуміло , потрібно надавати чи ні ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: це не є обовязково, за бажанням учасника подавати чи ні, якщо не подасте пропозиція відхилятись не буде
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 30 листопада 2020 10:07
Дата відповіді: 30 листопада 2020 13:02
В Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель Ви вилучили вимогу : «З метою попередження постачання неякісної продукції – надання зразків продукції та складання попереднього акту згоди на постачання відповідної продукції за підписом сторін: Замовника та Учасника (у довільній формі)», а в пункті 8 Додатоку 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель наявна вимога , що Учасник повинен надати у складі пропозиції попередній акт згоди на постачання відповідної продукції за підписами сторін: Замовника та Учасника. Поясніть будь ласка!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесено зміни
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кушніренко Н.І. 130,00
UAH з ПДВ
130,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 13:45
відом.pdf
03 грудня 2020 12:46
акт обст.pdf
03 грудня 2020 12:46
спец транс.pdf
03 грудня 2020 12:44
сертфікат якості та ін.pdf
03 грудня 2020 12:43
відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кушніренко Н.І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кушніренко Н.І.
#2630607748
Відхилено 130,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 15:32

Документи

10 грудня 2020 15:32
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:31
26протокол270.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій