Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яйця курячі С-1
Очікувана вартість
552 200,00 UAH
UA-2020-11-25-002881-b 5b8340299e82474da3dfb7d57e08c6a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логачова Світлана Іванівна

+380577251693 ruo_frun@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02146340
Місцезнаходження: 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Контактна особа: Логачова Світлана Іванівна
+380577251693
ruo_frun@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 11:57
Очікувана вартість: 552 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 761,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні, бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, документи та інформація щодо підтвердження відповідності вимогам цієї тендерної документації, можуть бути складені як українською, так і російською мовами.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220000 шт.
Яйця курячі С-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61091, Україна, Харківська область, Харків, згідно дислокації закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03142500-3 — Яйця

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) по безготівковому розрахунку протягом 30 банківських днів з дати постачання. Місце знаходження Замовника: 61091, Україна, Харківська область, м. Харків, вул.Танкопія, 15/2; Вид закупівлі: відповідно до ст. 4 ч. 2 п. 5 «процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень»; Застосовані критерії оцінки – 100 % ціна. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 08:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 15:57
ТД яйце, зі змінами.doc
26 листопада 2020 15:57
Перелік змін до тендерної документації.docx
25 листопада 2020 15:50
ТД яйце.doc
27 листопада 2020 08:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 08:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 15:57
ТД яйце, зі змінами.doc
26 листопада 2020 15:57
Перелік змін до тендерної документації.docx
25 листопада 2020 15:50
ТД яйце.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Божко Неллі Олександрівна 550 000,00
UAH з ПДВ
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МЕЛЬНІК ЛЕОНІД ОМЕЛЯНОВИЧ 552 145,00
UAH з ПДВ
552 145,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 11:37
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:32
ТП
21 грудня 2020 11:32
17 ст
21 грудня 2020 11:32
17 ст
10 грудня 2020 11:58
Електронний підпис
10 грудня 2020 11:56
Божко Н.О. ч.2.pdf
10 грудня 2020 11:56
Божко Н.О. ч.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Божко Неллі Олександрівна

ФОП МЕЛЬНІК ЛЕОНІД ОМЕЛЯНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Божко Неллі Олександрівна
#2644615042
Переможець 550 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 17:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Божко Неллі Олександрівна
#2644615042
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 18:06
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 11:40
Доп.угода 2 яйця (1).docx зміни до договору
26 травня 2021 11:40
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 12:07
Дод.угода № 1, яйця (1).docx зміни до договору
15 січня 2021 12:07
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 14:08
Договір № 18.docx укладений
06 січня 2021 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 41 частини 1 Закону України "Про публічні закупівлі" «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.» у зв'язку з розірванням договору
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 177 525,00
UAH