Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015. 15110000-2. М’ясо (лот № 1 – яловичина (15111100-0), свинина (15113000-3); лот № 2 – тушки курячі (15112000-6), філе куряче (15112000-6))
Очікувана вартість
240 110,00 UAH
UA-2020-11-25-002555-c 7b11e2020b5d4f85beef4a98e1c54eb2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Магдалина Рубець

+380312613558 dnz15uzhgorod@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №15 "КАЗКА" ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34888578
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, ВУЛ. ЛЕСІ УКРАЇНКИ, буд. 8
Контактна особа: Магдалина Рубець
+380312613558
dnz15uzhgorod@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 23:59
Очікувана вартість: 240 110,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

27 листопада 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 13:36
Перелік змін, внесених до тендерної документації.doc
27 листопада 2020 13:36
ТД. 15110000-2. М'ясо (нова редакція).doc
27 листопада 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 13:36
Перелік змін, внесених до тендерної документації.doc
27 листопада 2020 13:36
ТД. 15110000-2. М'ясо (нова редакція).doc
25 листопада 2020 10:16
ТД. 15110000-2. М'ясо.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Яловичина (15111100-0), свинина (15113000-3)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 202 230,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 022,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 грудня 2020 13:32
Закінчення: 14 грудня 2020 13:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

700 кг
свинина
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Лесі Українки, 8
Дата доставки: 31 грудня 2021
700 кг
яловичина
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Лесі Українки, 8
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює розрахунок за отриманий Товар протягом семи банківських днів після надання Постачальником рахунку на оплату Товару. Інша інформація: мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою (крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки (знаки для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть викладатися мовою їх загальноприйнятого застосування. Якщо у складі тендерної пропозиції подається документ, складений на іншій, ніж зазначено вище, мові, такий документ повинен супроводжуватися автентичним перекладом на українську мову. Учасник подає такий переклад, завірений підписом посадової особи або представника учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу (перекладача), який гарантує достовірність інтерпретованої інформації. Дана вимога не стосується випадків, коли окремий документ, який надається у складі тендерної пропозиції, складено на декількох мовах, одна із яких відноситься до абзацу першого цього пункту; вид закупівлі – відкриті торги; перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію – ціна з ПДВ – 100%. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОБЛИК Т.М. 144 760,00
UAH з ПДВ
104 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КРИВОНОС МАРІЯ МАКСИМІВНА 149 100,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шершун Мирослава Юріївна 151 900,00
UAH з ПДВ
151 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 11:24
Електронний підпис
22 грудня 2020 11:24
Довідка поліція.rar.p7s
22 грудня 2020 11:24
Довідка ДПІ.pdf.p7s
22 грудня 2020 11:24
Довідка поліція.rar
22 грудня 2020 11:24
Довідка по ст.17 повна.PDF
22 грудня 2020 11:24
Довідка ДПІ.pdf
11 грудня 2020 00:00
Електронний підпис
11 грудня 2020 00:00
8_HACCP.PDF.p7s
11 грудня 2020 00:00
8_HACCP.PDF
11 грудня 2020 00:00
7_Проект Договору.PDF.p7s
11 грудня 2020 00:00
7_Проект Договору.PDF
11 грудня 2020 00:00
1_Пропозиція.PDF.p7s
11 грудня 2020 00:00
1_Пропозиція.PDF

Публічні документи

11 грудня 2020 18:41
витяг1.jpg
11 грудня 2020 18:40
Док відпов 1.pdf
11 грудня 2020 18:40
Техумови ЛОТ 1.pdf
11 грудня 2020 18:40
Пропоз ЛОТ 1.pdf
11 грудня 2020 18:40
Договор ЛОТ1.pdf
11 грудня 2020 18:40
Док відп.2.pdf
11 грудня 2020 18:40
труд4.jpg
11 грудня 2020 18:40
труд3.jpg
11 грудня 2020 18:40
труд2.jpg
11 грудня 2020 18:40
труд1.jpg
11 грудня 2020 18:40
трансп свидотство.jpg
11 грудня 2020 18:40
медкн3.jpg
11 грудня 2020 18:40
серт кури.pdf
11 грудня 2020 18:40
паспорт код.pdf
11 грудня 2020 18:39
потужности.pdf
11 грудня 2020 18:39
серт мясо (1).pdf
11 грудня 2020 18:39
медкн2.jpg
11 грудня 2020 18:39
медкн1.jpg
11 грудня 2020 18:39
дог орен.pdf
11 грудня 2020 18:39
договор тран.pdf
11 грудня 2020 18:39
виписка.jpg
11 грудня 2020 18:39
витяг2.jpg

Публічні документи

23 січня 2021 13:51
Електронний підпис
23 січня 2021 13:46
Довідка п 12 ч1 ст 17
23 січня 2021 12:27
Довідка ДПС
21 січня 2021 12:01
Електронний підпис
29 грудня 2020 17:24
Електронний підпис
18 грудня 2020 12:12
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:52
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:49
Довідка ст 17 змінами.pdf
10 грудня 2020 19:48
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:46
Матер технічна база.pdf
10 грудня 2020 19:46
15 ЗДО Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОБЛИК Т.М.

ФОП КРИВОНОС МАРІЯ МАКСИМІВНА

ФОП Шершун Мирослава Юріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ГОБЛИК Т.М.
#3097700360
Рішення скасоване 104 900,00
UAH з ПДВ
15 січня 2021 14:06
ФОП ГОБЛИК Т.М.
#3097700360
Відхилено 104 900,00
UAH з ПДВ
15 січня 2021 15:10
ФОП КРИВОНОС МАРІЯ МАКСИМІВНА
#3702705369
Відхилено
105 000,00
UAH з ПДВ
20 січня 2021 11:55
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 січня 2021 00:00
ФОП Шершун Мирослава Юріївна
#2860302329
Переможець 151 900,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 12:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 січня 2021 11:20

Документи

15 січня 2021 15:10
Електронний підпис
15 січня 2021 14:15
Протокол.pdf

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

20 січня 2021 11:55
Електронний підпис
20 січня 2021 11:53
Протокол.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей. Відповідно до вимог п. 2.2. додатку № 2 до тендерної документації фізичною особою-підприємцем Шершун Мирославою Юріївною (далі – учасник) надано договір поставки 15.01.2020 № 17, укладений із ЗДО № 42 «Джерельце», та додаткову угоду 30.07.2020 № 3 до нього, що дає підстави вважати про наявність додаткових угод № 1 та № 2 (учасником не надано усі додаткові угоди до договору). Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлена невідповідність: «Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник надає наступні документи: 2.2. Аналогічні договори, вказані у довідці, з усіма додатками та додатковими угодами до них». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: додаткові угоди № 1 та № 2 до договору поставки 15.01.2020 № 17, укладеного із ЗДО № 42 «Джерельце».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шершун Мирослава Юріївна
#2860302329
151 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2021 09:11
Дод уг 3.jpg зміни до договору
18 жовтня 2021 09:10
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 14:24
Дод уг 2 до договору №30.jpg зміни до договору
03 червня 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 13:15
Дод уг 1 до договору 30 ст 2.jpg зміни до договору
10 лютого 2021 13:15
Дод уг 1 до договору 30 ст 1.jpg зміни до договору
10 лютого 2021 13:15
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 11:28
Договір 30 ст 4.jpg укладений
04 лютого 2021 11:27
Договір 30 ст 2.jpg укладений
04 лютого 2021 11:27
Договір 30 ст 3.jpg укладений
04 лютого 2021 11:27
Договір 30 ст 6.jpg укладений
04 лютого 2021 11:27
Договір 30 ст 5.jpg укладений
04 лютого 2021 11:27
Договір 30 ст 1.jpg укладений
04 лютого 2021 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML