Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для проведення досліджень методом ІФА (код за ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори)
Очікувана вартість
359 000,00 UAH
UA-2020-11-25-002374-b 3ff2843af7b94f9393b05b2d3e0cc8b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ящук Альона Василівна

+380432466220 vincpmsd3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 25502352
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
Контактна особа: Ящук Альона Василівна
+380432466220
vincpmsd3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 11:33
Очікувана вартість: 359 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 590,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не передбачено.Комплект обладнання для проведення досліджень методом ІФА – 1 комплект. (код за ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори; номенклатурні позиції предмету закупівлі: напівавтоматичний імуноферментний аналізатор, код за ДК 021:2015: 38434580-5 - Імунологічні аналізатори; інкубатор-шейкер, код за ДК 021:2015: 38436300-3 - Інкубатори-шейкери; пристрій для промивки мікропланшет, код за ДК 021:2015: 38436000-0 - Шейкери та приладдя до них; дозатор піпеточний змінного об'єму на дози від 5 до 50 мкл, код за ДК 021:2015: 38437000-7- Лабораторні піпетки та приладдя до них; дозатор піпеточний змінного об'єму на дози від 20 до 200 мкл , код за ДК 021:2015: 38437000-7 - Лабораторні піпетки та приладдя до них; дозатор механічний 8-канальний 30-300 мкл, код за ДК 021:2015: 38437000-7 Лабораторні піпетки та приладдя до них; ємкість стерильна для відбору біологічного матеріалу (пробірка полістерольна вакуумна), код за ДК 021:2015: 38437000-7 - Лабораторні піпетки та приладдя до них; накінечники полістерольні для автоматичних дозаторів піпеточних, код за ДК 021:2015: 38437000-7 - Лабораторні піпетки та приладдя до них; коронавірус (SARS-CoV), антитіла класу імуноглобулін G (IgG) IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА), код за ДК 021:2015: 38437000-7 - Лабораторні піпетки та приладдя до них; коронавірус (SARS-CoV), антитіла класу імуноглобулін M (IgM)IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА), код за ДК 021:2015: 38437000-7-Лабораторні піпетки та приладдя до них; код НК 024:2019: 56719 Аналізатор імуноферментний (ІФА) ІВД, напівавтоматичний; 15178 Лабораторний шейкер; 17489 Автоматичний промивний пристрій IVD для мікропланшетів; 35734 Дозатор рідини лабораторний, ручний; 35734 Дозатор рідини лабораторний, ручний; 46238 Стерильна пробірка; 16822 Наконечник піпетки; 50293 Коронавірус (SARS-CoV), антитіла класу імуноглобулін M (IgM) IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА); 50288 - Коронавірус (SARS-CoV), антитіла класу імуноглобулін G (IgG) IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА))
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект обладнання для проведення досліджень методом ІФА (код за ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти НСЗУ згідно наданих актів. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється Замовником протягом 30 календарних днів після його фактичного отримання Замовником на підставі оформлених належним чином документів: видаткової накладної, акту приймання-передачі, рахунку. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КСЕНЧИНА НАТАЛЯ СЕРГІЇВНА" 357 800,00
UAH з ПДВ
357 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Сас Анатолій Володимирович 358 600,00
UAH з ПДВ
358 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 13:24
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:20
Довідки Переможця ст17.PDF
16 грудня 2020 13:20
Довідка МВС.pdf
09 грудня 2020 22:33
Електронний підпис
09 грудня 2020 22:31
Цiнова.PDF
09 грудня 2020 22:31
Ст.17.PDF
09 грудня 2020 22:31
Сертифікати на товар.zip
09 грудня 2020 22:31
Проект_договору.PDF
09 грудня 2020 22:31
МТВ.PDF
09 грудня 2020 22:31
квалiфiкацiйнi_критерii_.zip
09 грудня 2020 22:31
Документи_ФОПа.zip
09 грудня 2020 22:31
Доки_виробникiв.zip
09 грудня 2020 22:31
Декларацii_на_товар.zip
09 грудня 2020 22:31
Гарант_листи_i_довiдки.zip
09 грудня 2020 22:31
Iнструкцii_на_товар.zip
09 грудня 2020 22:31
Iнженер.zip

Публічні документи

10 грудня 2020 17:28
Електронний підпис
10 грудня 2020 17:27
Електронний підпис
10 грудня 2020 17:20
Документи ФОП.rar
10 грудня 2020 17:20
МТВ.rar
10 грудня 2020 17:20
Технічна специфікація.rar
10 грудня 2020 17:20
Цінова пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КСЕНЧИНА НАТАЛЯ СЕРГІЇВНА"

Фізична особа підприємець Сас Анатолій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КСЕНЧИНА НАТАЛЯ СЕРГІЇВНА"
#3223608687
Переможець 357 800,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 12:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КСЕНЧИНА НАТАЛЯ СЕРГІЇВНА"
#3223608687
357 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 10:44
Звіт про виконання договору укладений
01 липня 2021 10:39
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 13:01
Договір № 323 укладений
28 грудня 2020 12:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 357 800,00
UAH