Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля, горох сушений
Очікувана вартість
337 095,00 UAH
UA-2020-11-25-002238-b a3b31c5e29784270b92d01b7020a7fe1
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єлшанська Ганна Валеріївна

+380665920949 sfnuvs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 25576037
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Миру 24
Контактна особа: Єлшанська Ганна Валеріївна
+380665920949
sfnuvs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 03:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 13:34
Очікувана вартість: 337 095,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 370,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. Категорія Замовника: Відповідно до пункту 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні, бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, документи та інформація щодо підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, та які складені іноземною мовою повинні мати автентичний переклад на українську мову , переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі якщо в тендерній пропозиції учасника подаються документи, для підтвердження вимог тендерної документації (наприклад, первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, буклети, сертифікати, дозволи, тощо) які складені російською мовою до набрання чинності Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», тобто до 16.07.2019, такі документи не перекладаються українською мовою.
Забезпечення тендерної пропозиції – Електронна гарантія, детальніше наведено у п. 3.2. тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Відповідно до документації, вул. Миру 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
500 кілограми
Горох сушений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Учасника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Учасника на Товар. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата поставленого Учасником Товару буде проводитись Замовником з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 14:27
Додаток_5_ПД.doc
25 листопада 2020 14:25
ТД_картопля_та_горох_2020.doc
25 листопада 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 14:27
Додаток_5_ПД.doc
25 листопада 2020 14:25
ТД_картопля_та_горох_2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про внесення змін
Дата подання: 26 листопада 2020 16:05
Відповідно до вимог замовника учасники повинні надати документи із запровадженої системи НАССП, яка є конфіденційною таємницею, тому просимо виключити вимогу про надання внутрішніх документів системи НАССР. У разі якщо замовник, відмовиться від внесення змін до тендерної документації просимо надати розʼяснення, чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо ним буде надана довідка про те, що інформація системи НАССР є конфіденційною. Відповідно до п. 2.1. Додатку 1 тендерної документації учасники повинні надати довідку про наявність працівників, а саме: водіїв, експедиторів, вантажників і двох комплектувальників. Просимо надати розʼяснення в чому полягає потреба саме в наявності такої кількості працівникі, та чи можуть комірники виконувати функції комплектувальників, а водії – експедиторів та вантажників? Повідомляємо, якщо замовник не внесе зміни до тендерної документації вимушенні будемо звернутися до органу оскарження
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 15:53
Кінець періоду оскарження: 06 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 06 грудня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (некоректно оприлюднені коди ДК номенклатури)
Документи:
25 листопада 2020 15:53
Електронний підпис
25 листопада 2020 15:52
Протокол 64 відміна картопля.docx
25 листопада 2020 15:53
Електронний підпис
25 листопада 2020 15:52
Електронний підпис
25 листопада 2020 15:52
Протокол 64 відміна картопля.docx