Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі (Стіл керівника)
Очікувана вартість
10 755,00 UAH
UA-2020-11-25-002184-c 5e33bcc057cf48bf99088c31ef12efa3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Панченко

+380668880144 vodolagacrltender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02002724
Місцезнаходження: 63202, Україна , Харківська обл., смт Нова Водолага, вул. Пушкіна,16
Контактна особа: Інна Панченко
+380668880144
vodolagacrltender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Стіл керівника. Якість товару повинна відповідати встановленим технічним умовам або стандарту чинного законодавства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стіл керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Пушкіна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

25 листопада 2020 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТИНДИК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2557200716
Переможець 10 755,00
UAH
25 листопада 2020 10:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 10:07
Договір 8.pdf укладений
25 листопада 2020 10:06

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стіл керівника 1 штуки 10 755,00
UAH