Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за ДК 021:2015-65110000-7«Розподіл води»(послуги з централізованого питного водопостачання).
Очікувана вартість
79 236,00 UAH
UA-2020-11-25-001793-c 0024277b5e5146e28274d95390fdb956
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Шамрай

+380660985140 shamrayzakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984441
Місцезнаходження: 49074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13
Контактна особа: Леся Шамрай
+380660985140
shamrayzakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради є суб’єктом господарювання, яке здійснює господарську діяльність на ринку послуг з водопостачання та водовідведення, та відповідно до ст. 12 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» займає монопольне (домінуюче) становище на вказаному ринку. Відповідно до вище наведеного відсутня конкуренція на послугу, яка може бути надана тільки певним постачальником. Інші постачальники не мають відповідних можливостей. Зважаючи на необхідність своєчасно отримувати послуги з централізованого питного водовідведення, прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п. 2 ч. 2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2020 12:18
Оскарження наміру укласти договір: 16 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6200 метр кубічний
послуги з централізованого питного водопостачання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 грудня 2020  —  22 грудня 2020
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

25 листопада 2020 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 09:51
Протокол на воду центр.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03341305
Переможець 79 236,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2020 12:18

Документи

05 грудня 2020 12:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2020 12:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03341305
79 236,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2020 12:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 15:13
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:27
Доп.угода №2 до Дог.№2503в від 17.12.20р.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:26
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:04
Доп.угода №2 до Дог.№2503с від 17.12.2020р. з центр. водопостач..pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:03
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:18
Протокол 177.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 15:26
Протокол на виправл. помилки по центр.водопостачанні.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:50
Доп.угода №1 до Дог.№ 2503В.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:45
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 10:09
Дог. на 79236,00 грн. по розподілу питної води.pdf укладений
17 грудня 2020 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінити п. 10.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 2503в
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Суму Договору вважати такою: 79236,00 грн. ( Сімдесят дев`ять тисяч двісті тридцять шість грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 13206,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 2503в
Договір:
Номер додаткової угоди: 172
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування строків надання послуг з 01.10.20-31.12.20рр.
Номер договору про закупівлю: 2503в
Договір:
Номер додаткової угоди: 177
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору, у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі. Загальна сума Договору становить 29419,20 грн. в т.ч.ПДВ - 4903,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 2503в
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми Договору № 2503в від 17.12.20р. Сума договору становить 41905,62 грн. в т.ч. ПДВ - 6984,27 грн.
Номер договору про закупівлю: 2503в
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 79 236,00
UAH