Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світлодіодні світильники,лампи (-ДК 021:2015 – 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура
Очікувана вартість
99 441,00 UAH
UA-2020-11-25-001642-a 8f5ed1ea55444c288b17ca395d1b136f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сурдуленко Наталя Валеріївна

(048) 727-27-61 ntvm5@odz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Сурдуленко Наталя Валеріївна
(048) 727-27-61
ntvm5@odz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 11:53
Очікувана вартість: 99 441,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 497,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Джерело фінансування – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
українська мова (більш детальна інформація зазначена в тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 шт.
Світлодіодний світильник стельового типу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65085, Україна, Одеська область, Одеса, Овідіопольська дуга, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 13:29
ТД Світильники.doc
25 листопада 2020 13:29
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА ЛАЙТ-ТЕК" 98 280,00
UAH
98 280,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕНА" 99 441,00
UAH
99 441,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 13:06
Електронний підпис
10 грудня 2020 13:06
ТУ-.pdf
10 грудня 2020 13:05
Електронний підпис
10 грудня 2020 11:13
Електронний підпис
10 грудня 2020 11:12
ТУ-.pdf.p7s
10 грудня 2020 11:12
ТУ-.pdf
10 грудня 2020 11:12
тех часть тендер.pdf.p7s
10 грудня 2020 11:12
тех часть тендер.pdf
10 грудня 2020 11:12
Сертификат 2020 (1).pdf.p7s
10 грудня 2020 11:12
Сертификат 2020 (1).pdf
10 грудня 2020 11:12
Протокол випробувань.pdf
10 грудня 2020 11:12
Проект договора.pdf.p7s
10 грудня 2020 11:12
Проект договора.pdf
10 грудня 2020 11:12
ОРЕНДА Акти.pdf.p7s
10 грудня 2020 11:12
ОРЕНДА Акти.pdf
10 грудня 2020 11:12
клафикация Додаток5.pdf.p7s
10 грудня 2020 11:12
клафикация Додаток5.pdf
10 грудня 2020 11:12
13 Справка БАНК.pdf.p7s
10 грудня 2020 11:12
13 Справка БАНК.pdf
10 грудня 2020 11:12
1 Устав 2019.PDF.p7s
10 грудня 2020 11:12
1 Устав 2019.PDF

Публічні документи

10 грудня 2020 12:12
УСТАВНЫЕРена.pdf
10 грудня 2020 12:12
СвидетельствоНдсРена.jpg
10 грудня 2020 12:12
СправкаСтатРена2 003.jpg
10 грудня 2020 12:12
СправкаСтатРена1 004.jpg
10 грудня 2020 12:12
НазначенДиректора.JPG
10 грудня 2020 12:12
кп.pdf
10 грудня 2020 12:12
НазначенДиректора2.JPG
10 грудня 2020 12:12
итягРена2013 2.JPG
10 грудня 2020 12:12
итягРена2013 3.JPG
10 грудня 2020 12:12
итягРена2013 1.JPG
10 грудня 2020 12:12
итягРена2013 4.JPG
10 грудня 2020 12:12
итягРена2013 5.JPG
10 грудня 2020 12:12
ВитягРена042014 (2).JPG
10 грудня 2020 12:12
ВитягРена042014 (3).JPG
10 грудня 2020 12:12
ВитягРена042014.JPG
10 грудня 2020 12:12
ВитягРена042014 (1).JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА ЛАЙТ-ТЕК"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕНА"
#30590354
Очікує рішення 99 441,00
UAH
24 грудня 2020 12:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА ЛАЙТ-ТЕК"
#37458975
Відхилено 98 280,00
UAH
24 грудня 2020 12:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 11:11

Документи

30 грудня 2020 08:26
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей: Шановний учасник! У складі пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах а саме: 1. Перелік невідповідностей. У довідці з переліком наявного орендованого обладнання та матеріально-технічної бази у розділі «Відомості про наявність приміщень» зазначено: Пункт 1 довідки: 1.1 По Договору оренди від 03 січня 2020 №01/ОР/2020 вказана площа – 91,9кв.м. (Учасником надано Акт приймання-передачі приміщення (Додаток №1) від 03.01.2020 на загальну площу 20,0кв.м.). Пункт 2 довідки: 2.1. По Договору оренди від 01 квітня 2016 №66 вказана площа приміщення - 38,7кв.м. (Учасником надано Акт приймання-передачі приміщення від 01.04.2016 на загальну площу - 38,7кв.м. (Додаток №4); Акт приймання-передачі приміщення від 18.02.2019 на загальну площу – 24,80кв.м. (Додаток №4.1)). 2.2. Відповідно до п.п.10.10 договору оренди від 01 квітня 2016 №66 учасником не надано: - Додаток №1 «План-схема» розташування Приміщення»; - Додаток №2 «Технічний стан Приміщення»; - Додаток №3 «Перелік комунальних та експлуатаційних витрат»; - Додаток №5 «Правила та Положення ТОВ «ХММЗ №1». 2.3. У договорі оренди від 01 квітня 2016 №66 строк оренди закінчується 01.04.2016 (Учасником надано тільки Додаткову угоду №6 зі змінами дії договору до 31.12.2021). Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. п.1 додатку№4 тендерної документації. 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: 1. Додати АКТ(и) приймання-передачі приміщення договору від 03 січня 2020 №01/ОР/2020 на загальну площу 91,9кв.м., або довідку з виправленою площею відповідно до акту прийому передачу. 2. Надати довідку з переліком наявного власного або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази у частині приміщень згідно до Акту приймання передачі приміщення від 18.02.2019 на загальну площу 24.80.кв.м. (Додаток №4/1 до договору оренди №66 від 01 квітня 2016року). 3. Надати усі зазначені вище додатки до договору оренди від 01 квітня 2016 №66. 4. Надати копії усіх додаткових угод до договору оренди від 01 квітня 2016 №66 строк.

Документи

24 грудня 2020 12:07
Електронний підпис
17 грудня 2020 11:06
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 14 січня 2021 16:26
Кінець періоду оскарження: 25 січня 2021 00:00
Дата відміни: 25 січня 2021 00:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити торги на закупівлю світлодіодних світильників, ламп у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до п.1 частини 1 ст.32 Закону
Документи:
14 січня 2021 16:26
Електронний підпис
14 січня 2021 16:25
8 Протокол відміни.docx