Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експертне обстеження, позачерговий повний, повний та частковий технічний огляд підіймального устаткування
Очікувана вартість
95 088,00 UAH
UA-2020-11-25-001568-c ● 0b965977034c4c829554dbf5d7d3b37e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ |
Код ЄДРПОУ: | 02224643 |
Вебсайт: | http://opera.odessa.ua |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Одесса, пер.Чайковского,1 |
Контактна особа: |
Коваль Катерина Вікторівна +380487801539 OPERATENDER@META.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2020 09:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 95 088,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 475,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
83 посл.
Експертне обстеження, позачерговий повний, повний та частковий технічний огляд підіймального устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2020 09:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2020 09:52 |
ТД_код_ДК_021-2015_50710000-5_Послуги_з_ремонту_i_технiчного_обслуговування_елек.docx | |
25 листопада 2020 09:43 |
Додаток_4_до_ТД_код_ДК_021-2015_50710000-5_Послуги_з_ремонту_i_технiчного_обслуг.docx | |
25 листопада 2020 09:43 |
Додаток_5_до_ТД_код_ДК_021-2015_50710000-5_Послуги_з_ремонту_i_технiчного_обслуг.docx | |
25 листопада 2020 09:43 |
Додаток_3_до_ТД_код_ДК_021-2015_50710000-5_Послуги_з_ремонту_i_технiчного_обслуг.docx | |
25 листопада 2020 09:43 |
Додаток_2_до_ТД_код_ДК_021-2015_50710000-5_Послуги_з_ремонту_i_технiчного_обслуг.docx | |
25 листопада 2020 09:43 |
Додаток_1_до_ТД_код_ДК_021-2015_50710000-5_Послуги_з_ремонту_i_технiчного_обслуг.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-25-001568-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФМК", Код ЄДРПОУ:38888070
Дата подання: 22 грудня 2020 10:51
Щодо більш детального роз'ясненя причин дискваліфікації
Протоколом Засідання тендерного комітету № 6/1 від 19.12.2020 р. тендерну пропозицію ТОВ "ФМК" дискваліфіковано. Серед причин для дискваліфікації, серед іншого, зазначені наступні:
1. У довідці про наявність обладнання відсутні відомості про "випробувальну діагностичну лабораторію з експертного обстеження"
2. Учасником у Додатку 3 не визначена чітка інформація.
З приводу першого питаня, просимо роз'яснити яким нормативно-правовим актом та або технічнимим актами керувався Замовник під час визначення поняття, складу та вимоги до такого обладнання як "випробувальна діагностична лабораторія з експертного обстеження"? Додатково просимо надати роз'яснення на підставі чого Замовник робить висновок щодо неможливості віднесення наданого учасником обладнання до складу випробувальної лабораторії?
З приводу другого питання, просимо надати детальне роз'яснення, щодо невідповідності технічної специфікації вимогам надання конткретної інформації. Учасником було враховано дану вимогу під час складання тендерної пропозиції та видалено всі словосполучення "не більше", "не менше", "мабудь", "повинні бути", "має бути" та ін. Окрім того, зазначена чітка конкретна інформація. У зв'язку з цим, не зрозумілим є висновок Замовника, щодо невідповідності Додатку 3 цим вимогам. Тому просимо надати більш детальне обгрунтування цієї підтави для відхилення із зазначенням конкретних прикладів невідповідності Технічної специфікації ТОВ "ФМК" вимогам надання конкретної інформації.
Розгорнути
Згорнути
1. У довідці про наявність обладнання відсутні відомості про "випробувальну діагностичну лабораторію з експертного обстеження"
2. Учасником у Додатку 3 не визначена чітка інформація.
З приводу першого питаня, просимо роз'яснити яким нормативно-правовим актом та або технічнимим актами керувався Замовник під час визначення поняття, складу та вимоги до такого обладнання як "випробувальна діагностична лабораторія з експертного обстеження"? Додатково просимо надати роз'яснення на підставі чого Замовник робить висновок щодо неможливості віднесення наданого учасником обладнання до складу випробувальної лабораторії?
З приводу другого питання, просимо надати детальне роз'яснення, щодо невідповідності технічної специфікації вимогам надання конткретної інформації. Учасником було враховано дану вимогу під час складання тендерної пропозиції та видалено всі словосполучення "не більше", "не менше", "мабудь", "повинні бути", "має бути" та ін. Окрім того, зазначена чітка конкретна інформація. У зв'язку з цим, не зрозумілим є висновок Замовника, щодо невідповідності Додатку 3 цим вимогам. Тому просимо надати більш детальне обгрунтування цієї підтави для відхилення із зазначенням конкретних прикладів невідповідності Технічної специфікації ТОВ "ФМК" вимогам надання конкретної інформації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 грудня 2020 10:54
Шановний замовник!
Щодо першого питання:
Відповідно до наказу №195 від 03.09.2007р. Державного комітету україни з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду «Про затвердження Вимог до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687» зазначено, що:
« 4.1. Суб'єкт господарювання повинен мати:
у штаті не менше двох експертів технічних з промислової безпеки з кожного заявленого напряму діяльності, атестованих згідно з Порядком атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки, затвердженим наказом Держгірпромнагляду від 20.12.2006 N 16 ( z0103-07 ), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.02.2007 за N 103/13370, які працюють на постійних засадах;
у штаті не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного методу неруйнівного контролю, визначеного нормативно-правовими актами з охорони праці та організаційно-методичними документами, з кожного виду устаткування, атестованих згідно з Правилами атестації фахівців неруйнівного контролю, затвердженими наказом Держнаглядохоронпраці від 06.05.97 N 118 ( z0374-97 ), зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 02.09.97 за N 374/2178, які працюють на постійних засадах;
власні випробувальні та/або діагностичні лабораторії для проведення експертного обстеження устаткування. Для проведення руйнівних випробувань допускається укладання відповідних договорів з іншими організаціями, що мають дозвіл Держгірпромнагляду на проведення цих випробувань.»
Крім цього не надано до довідки про МТБ:
відсутні копії аркушів з технічної документації на устаткування та обладнання (паспорт або настанова з експлуатації або інші документи), де зазначається найменування, модель та заводський номер, та інші документи, що підтверджують наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази; в довідці не зазначено обладнання яке використовується на договірних умовах, із наданням документів, які підтверджують право користування обладнанням, із наданням копії аркушів з технічної документації устаткування та обладнання, де зазначається найменування, модель та заводський номер.
Щодо питання другого:
Згідно вимог тендерної документації Вами повинна була бути надана інформація у вигляді «технічна специфікація», про що зазначено у додатку №3 до тендерної документації.
Щодо першого питання:
Відповідно до наказу №195 від 03.09.2007р. Державного комітету україни з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду «Про затвердження Вимог до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687» зазначено, що:
« 4.1. Суб'єкт господарювання повинен мати:
у штаті не менше двох експертів технічних з промислової безпеки з кожного заявленого напряму діяльності, атестованих згідно з Порядком атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки, затвердженим наказом Держгірпромнагляду від 20.12.2006 N 16 ( z0103-07 ), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.02.2007 за N 103/13370, які працюють на постійних засадах;
у штаті не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного методу неруйнівного контролю, визначеного нормативно-правовими актами з охорони праці та організаційно-методичними документами, з кожного виду устаткування, атестованих згідно з Правилами атестації фахівців неруйнівного контролю, затвердженими наказом Держнаглядохоронпраці від 06.05.97 N 118 ( z0374-97 ), зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 02.09.97 за N 374/2178, які працюють на постійних засадах;
власні випробувальні та/або діагностичні лабораторії для проведення експертного обстеження устаткування. Для проведення руйнівних випробувань допускається укладання відповідних договорів з іншими організаціями, що мають дозвіл Держгірпромнагляду на проведення цих випробувань.»
Крім цього не надано до довідки про МТБ:
відсутні копії аркушів з технічної документації на устаткування та обладнання (паспорт або настанова з експлуатації або інші документи), де зазначається найменування, модель та заводський номер, та інші документи, що підтверджують наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази; в довідці не зазначено обладнання яке використовується на договірних умовах, із наданням документів, які підтверджують право користування обладнанням, із наданням копії аркушів з технічної документації устаткування та обладнання, де зазначається найменування, модель та заводський номер.
Щодо питання другого:
Згідно вимог тендерної документації Вами повинна була бути надана інформація у вигляді «технічна специфікація», про що зазначено у додатку №3 до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці |
57 664,69
UAH
|
39 665,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ФМК" |
84 400,00
UAH
|
39 668,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Фірма "ДІАЛАБ" ЛТД" |
82 912,00
UAH
|
41 500,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ТА ЕКСПЕРТИЗ" |
75 800,00
UAH
|
44 500,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці #20774790 |
Відхилено |
39 665,00
UAH
|
19 грудня 2020 14:03
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 грудня 2020 00:00
|
ТОВ "ФМК" #38888070 |
Відхилено |
39 668,00
UAH
|
22 грудня 2020 10:04
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 грудня 2020 00:00
|
ТОВ "Фірма "ДІАЛАБ" ЛТД" #22460848 |
Відхилено |
41 500,00
UAH
|
24 грудня 2020 11:10
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 грудня 2020 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ТА ЕКСПЕРТИЗ" #35752275 |
Відхилено |
44 500,00
UAH
|
29 грудня 2020 08:57
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 грудня 2020 00:00
|
Інформація про відміну
Дата відміни
29 грудня 2020 08:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі