Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Курятина та яловичина
Очікувана вартість
844 640,00 UAH
UA-2020-11-25-001388-c af886309361c4f5f99218a41361d68e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубкова Любов Іванівна

+380646221276 osvita07072017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Білокуракинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41445553
Місцезнаходження: 92200, Україна , Луганська обл., Білокуракинський район, селище міського типу Білокуракине, вулиця Паркова, будинок 33
Контактна особа: Зубкова Любов Іванівна
+380646221276
osvita07072017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 09:35
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 844 640,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій — не вимагається. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Всі інші необхідні умови оголошення про проведення відкритих торгів та інформація зазначені в тендерній документації та додатках до них, що додаються та є їх невід'ємними частинами.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1. Курятина (філе, бедро, тушка)
Опис предмету закупівлі:
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій — не вимагається. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Всі інші необхідні умови оголошення про проведення відкритих торгів та інформація зазначені в тендерній документації та додатках до них, що додаються та є їх невід'ємними частинами.
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 613 640,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 136,40 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 грудня 2020 13:23
Закінчення: 11 грудня 2020 13:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3768 кг
Філе куряче
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92200, Україна, Луганська область, Білокуракинський район, заклади загальної середньої освіти
Дата доставки: 31 грудня 2021
700 кг
Бедро куряче
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92200, Україна, Луганська область, Білокуракинський район, заклади загальної середньої освіти
Дата доставки: 31 грудня 2021
760 кг
Тушка куряча
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92200, Україна, Луганська область, Білокуракинський район, заклади загальної середньої освіти
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно договору про закупівлю Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РОМАНОВА МАРІЯ ПАВЛІВНА" 608 961,20
UAH з ПДВ
608 961,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗБОРОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" 609 721,44
UAH з ПДВ
609 721,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2021 00:07
Електронний підпис
01 січня 2021 23:59
Довідки_.pdf
01 січня 2021 23:59
Довідка_МВС.pdf
01 січня 2021 23:59
Довідка.pdf.p7s
01 січня 2021 23:59
Довідка.pdf
10 грудня 2020 21:05
Електронний підпис
10 грудня 2020 21:04
якість філе кур.pdf
10 грудня 2020 21:04
якість тушка кур.pdf
10 грудня 2020 21:04
якість стегно, тушка.pdf
10 грудня 2020 21:04
Тендерна документація.pdf
10 грудня 2020 21:04
ПОТУЖНІСТЬ 2019-2.pdf
10 грудня 2020 21:04
ПАСПОРТ ИНН.pdf
10 грудня 2020 21:04
мед книжка Еремин.pdf
10 грудня 2020 21:04
лист-відгук Головач.pdf
10 грудня 2020 21:04
копія техпаспорта.pdf
10 грудня 2020 21:04
Інформація по ст.17 ЗУ.pdf
10 грудня 2020 21:04
ЕКСПЛУАТАЦ ДОЗВІЛ 2019.pdf
10 грудня 2020 21:04
Договір оренди склад.pdf
10 грудня 2020 21:04
договір дезінф.авто.pdf
10 грудня 2020 21:04
Довідка санкції.pdf
10 грудня 2020 21:04
ВИТЯГ З ЄДР Романова.pdf
10 грудня 2020 21:04
ВИПИСКА З ЄДР Романова.pdf
10 грудня 2020 21:04
акт дезинфекции авто.pdf
10 грудня 2020 21:04
АКТ 447.PDF

Публічні документи

10 грудня 2020 22:29
Електронний підпис
10 грудня 2020 22:27
Паспорт инн.pdf
10 грудня 2020 22:27
Витяг Зборовський.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РОМАНОВА МАРІЯ ПАВЛІВНА"

ФОП "ЗБОРОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РОМАНОВА МАРІЯ ПАВЛІВНА"
#3053510663
Переможець 608 961,20
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РОМАНОВА МАРІЯ ПАВЛІВНА"
#3053510663
608 961,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 13:24
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 14:43
ДУ _ 7 від 20.12.2021.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 14:39
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 11:14
ДУ_ 6 від 28.10.2021.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 11:12
Електронний підпис укладений
17 вересня 2021 09:21
Дод.уг 5 від 17.09.21 мясо.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 09:19
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 16:08
ДУ _ 4 від 31.08.2021 року .pdf зміни до договору
31 серпня 2021 16:07
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 14:24
ДУ _2 від 14.07.2021.pdf зміни до договору
14 липня 2021 14:23
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 12:52
ДУ _ 1 від 14.01.2020 р. (курятина).pdf зміни до договору
14 січня 2021 12:51
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 11:11
Дог. _ 5 від 11.01.2021 (курятина).pdf укладений
12 січня 2021 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; Загальна вартість договору становить 596620.70 грн без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 ЗУ " Про публічні закупівлі" Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у зв'язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі. Загальна сума договору складає 560480.82 грн без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; Загальна вартість договору становить 514 480,82 грн без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; Загальна вартість договору становить 286354,20 грн без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 286 354,20
UAH