Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33120000-7 -Cистеми реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2019: 35747 - Аудіометр на основі викликаних потенціалів (Система для ОАЕ, КСВП, імпедансометрії і аудіологічного скринінгу «Аудіо-СМАРТ» (комплектація для ОАЕ))
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-11-25-001082-a 40681b06198640368f504e00b0bbf3ec
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кунєва Олена Олексіївна

+380487055311 odkbcbuo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеська обласна дитяча клінічна лікарня" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01998532
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Контактна особа: Кунєва Олена Олексіївна
+380487055311
odkbcbuo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 11:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 11:50
Початок аукціону: 08 грудня 2020 11:44
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Система для ОАЕ, КСВП, імпедансометрії і аудіологічного скринінгу «Аудіо-СМАРТ» (комплектація для ОАЕ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Академіка Воробйова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 35747 — Аудіометр на основі викликаних потенціалів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата «Замовником» здійснюється згідно з накладної за фактично поставлений товар «Учасником» протягом 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відтермінування платежу до 31 грудня 2020 року. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковому порядку за кошти місцевого бюджету, власного бюджету та за рахунок інших коштів Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 11:45
Проект договору.docx
25 листопада 2020 11:45
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-001082-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Центр Слуху", Код ЄДРПОУ:36935982
Дата подання: 29 листопада 2020 15:57
Оскарження
Оскарження дискримінаційних вимог оголошення про проведення закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 15:06
Доброго дня!
На Ваш запит щодо внесення змін до технічних вимог, викладених у Додатку 3 до оголошення про спрощену закупівлю згідно процедури на закупівлю код ДК 021:2015: 33120000-7 - Cистеми реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2019: 35747 - Аудіометр на основі викликаних потенціалів (Система для ОАЕ, КСВП, імпедансометрії і аудіологічного скринінгу «Аудіо-СМАРТ» (комплектація для ОАЕ)) повідомляю наступне:
При складанні оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовником дотримано вимоги статті 5 та статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями).
Замовник при здійсненні закупівель, керується принципами здійснення закупівель відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями), а саме (далі-Закон): "Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням".
Також повідомляємо, що Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на рішення уповноваженої особи щодо вибору предмета закупівлі чи його обгрунтування.
Також хочу повідомити, що всі вимоги, які викладені в додатку 3 були оприлюдненні уповноваженою особою згідно наданої заявки від фахівця.
Враховуючи вищевикладене, Комунальне некомерційне підприємство «Одеська обласна дитяча клінічна лікарня» Одеської Обласної Ради» розгляне всі пропозиції, які будуть надані учасниками в процедурі закупівлі згідно чинного законодавства з дотриманням принципів здійснення закупівель та сподівається на Вашу участь у закупівлі з охопленням всього переліку вимог до оголошення про спрощену закупівлю.

Документи подані скаржником

29 листопада 2020 15:57
Вимога Одесса.pdf
29 листопада 2020 15:57
17.5 КЕ Аудіо Смарт укр (1).pdf
29 листопада 2020 15:57
Audio-SMART-RU-to-read.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 грудня 2020 15:29
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
01 грудня 2020 15:28
Електронний підпис
01 грудня 2020 15:24
протокол розгляду