Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з цілодобової фізичної охорони приміщення, майна та прилеглої території КНП ЛОР «Львівський обласний клінічний перинатальний центр»
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2020-11-25-000798-a c67e3aca106d4afaa94175a83b926bd4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романко Леся Петрівна

+380322404045 percentr@lviv.farlep.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ЛОР "Львівський обласний клінічний перинатальний центр"
Код ЄДРПОУ: 20761103
Місцезнаходження: 79032, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул. Джорджа Вашингтона, 6
Контактна особа: Романко Леся Петрівна
+380322404045
percentr@lviv.farlep.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


категорія замовника-згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону. Мова підготовки тендерної пропозиції - українська Умови надання тендерних пропозицій: Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з цілодобової фізичної охорони приміщення, майна та прилеглої території КНП ЛОР «Львівський обласний клінічний перинатальний центр»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2020 13:15
рішення про внесення змін.docx
11 грудня 2020 13:15
Тендерна документація.doc
25 листопада 2020 11:05
Технічна специфікація.docx
25 листопада 2020 11:05
проект договору.docx
11 грудня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2020 13:15
рішення про внесення змін.docx
11 грудня 2020 13:15
Тендерна документація.doc
25 листопада 2020 11:05
Тендерна документація.doc
25 листопада 2020 11:05
Технічна специфікація.docx
25 листопада 2020 11:05
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість охоронників на посту
Дата подання: 27 листопада 2020 14:22
Дата відповіді: 30 листопада 2020 13:29
Шановний Замовник в технічних вимогах до закупівлі зазначено: "Обсяг надання послуг – два цілодобові пости фізичної охорони (не менше 3 осіб на посту)", поясніть будь ласка мається на увазі що на 2 пости потрібно 6 охоронців, чи на 2 пости потрібно 3 охоронці? Дякую.
Відповідь: 1 охоронник на посту на протязі зміни, а загальна кількість охоронників на час дії договору не менше 3 осіб на пост
Кількість працівників
Дата подання: 27 листопада 2020 14:53
Дата відповіді: 30 листопада 2020 13:29
У документації наявна вимога - пост №1 (цілодобово , 3 охоронці) пост №2 (цілодобово , 3 охоронці). Мається на увазі 3 охоронці, які змінюються між собою? Чи 3 охоронці одночасно знаходяться на даному посту? Просимо надати пояснення і внести уточнюючі зміни до документації
Відповідь: 1 охоронник на посту на протязі зміни, а загальна кількість охоронників на час дії договору не менше 3 осіб на пост

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-000798-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП КЛОК РОСТИСЛАВ БОГДАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2714305750
Дата подання: 26 листопада 2020 14:28
невідповідність документації
1. додаток №4 - термін надання послуг з 01,10,2020 по 31,12,2020
2. додаток №2 - строк надання послуг - протягом 2021 року (12 міс).
3. очікувана вартість закупівлі 1100000 , однак згідно документації щоденна кількість охоронників 2 пости по 3 чол. тобто 6 чоловік в сутку. Мінімальна ЗП на сьогоднішній день в погодинномк підрахунку становить 29 грн 20 коп тобто 6*24години*365 днів*29,2=1573728, а з врахуванням того що у 2021 році мінімальна ЗП має становити 36 грн 11 коп то взагалі маємо цифру 1871942, тобто ваша очікувана вартість закупівлі порушує чинне законодавство!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 грудня 2020 13:21
1.Щодо кількості охоронців: 1 охоронник на посту на протязі зміни, а загальна кількість охоронників на час дії договору не менше 3 осіб на пост
2. Додаток 4 містить формальну помилку, що виправлена замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Кодекс Безпеки 1 025 000,00
UAH з ПДВ
1 025 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 15:23
Електронний підпис
18 грудня 2020 15:20
Цінова Нова.pdf
18 грудня 2020 15:20
Калькуляція НОВА.pdf
11 грудня 2020 15:53
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:33
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:26
Фото автомобілів.pdf
10 грудня 2020 16:26
Технічні вимоги.pdf
10 грудня 2020 16:26
Статут.pdf
10 грудня 2020 16:26
Протокол.pdf
10 грудня 2020 16:26
Пропозиція.pdf
10 грудня 2020 16:26
Проект.pdf
10 грудня 2020 16:26
Наказ на призначення.pdf
10 грудня 2020 16:26
Ліцензія пожежка.pdf
10 грудня 2020 16:26
Ліцензія охорона.pdf
10 грудня 2020 16:26
лист про санкції.pdf
10 грудня 2020 16:26
лист про не зміну умов.pdf
10 грудня 2020 16:26
Лист згода на обробку.pdf
10 грудня 2020 16:26
Калькуляція.pdf
10 грудня 2020 16:26
договір ТО Галка.pdf
10 грудня 2020 16:26
Договір страхова 2020.pdf
10 грудня 2020 16:26
Договір страхова 2019.pdf
10 грудня 2020 16:26
договір Світанок.pdf
10 грудня 2020 16:26
Договір оренди 2.pdf
10 грудня 2020 16:26
Договір оренди 1.pdf
10 грудня 2020 16:26
Договір ЗЕТЦ.pdf
10 грудня 2020 16:26
Договір Галка.pdf
10 грудня 2020 16:26
Довідка пожежка.pdf
10 грудня 2020 16:26
Довідка автотранспорт.pdf
10 грудня 2020 16:26
Відомість.pdf
10 грудня 2020 16:26
Відгук ЗЕТЦ.pdf
10 грудня 2020 16:26
Відгук Галка.pdf
10 грудня 2020 16:26
Витяз з ЄДР.pdf
10 грудня 2020 16:26
Витяг ЄП.pdf
10 грудня 2020 16:26
Виписка.pdf
10 грудня 2020 16:26
Ліцензія_копия.pdf
10 грудня 2020 16:26
Доручення.pdf
10 грудня 2020 16:26
довідка.pdf
10 грудня 2020 16:26
Vytyag.pdf
10 грудня 2020 16:26
Rating.pdf
10 грудня 2020 16:26
G1220-7309-GL_tender.pdf
10 грудня 2020 16:26
Dovidka_Sankcii.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Кодекс Безпеки

Інформація про відміну

Дата відміни
19 грудня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій