Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з цілодобової фізичної охорони приміщення, майна та прилеглої території КНП ЛОР «Львівський обласний клінічний перинатальний центр»
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2020-11-25-000798-a ● c67e3aca106d4afaa94175a83b926bd4
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП ЛОР "Львівський обласний клінічний перинатальний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 20761103 |
Місцезнаходження: | 79032, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул. Джорджа Вашингтона, 6 |
Контактна особа: |
Романко Леся Петрівна +380322404045 percentr@lviv.farlep.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2020 11:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
категорія замовника-згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону. Мова підготовки тендерної пропозиції - українська Умови надання тендерних пропозицій: Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з цілодобової фізичної охорони приміщення, майна та прилеглої території КНП ЛОР «Львівський обласний клінічний перинатальний центр»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2020 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2020 13:15 |
рішення про внесення змін.docx | |
11 грудня 2020 13:15 |
Тендерна документація.doc | |
25 листопада 2020 11:05 |
Технічна специфікація.docx | |
25 листопада 2020 11:05 |
проект договору.docx |
11 грудня 2020 14:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 грудня 2020 13:15 |
рішення про внесення змін.docx
|
|||
11 грудня 2020 13:15 |
Тендерна документація.doc
|
|||
25 листопада 2020 11:05 |
Технічна специфікація.docx
|
|||
25 листопада 2020 11:05 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість охоронників на посту
Дата подання: 27 листопада 2020 14:22
Дата відповіді: 30 листопада 2020 13:29
Шановний Замовник в технічних вимогах до закупівлі зазначено: "Обсяг надання послуг – два цілодобові пости фізичної охорони (не менше 3 осіб на посту)", поясніть будь ласка мається на увазі що на 2 пости потрібно 6 охоронців, чи на 2 пости потрібно 3 охоронці?
Дякую.
Відповідь: 1 охоронник на посту на протязі зміни, а загальна кількість охоронників на час дії договору не менше 3 осіб на пост
Кількість працівників
Дата подання: 27 листопада 2020 14:53
Дата відповіді: 30 листопада 2020 13:29
У документації наявна вимога - пост №1 (цілодобово , 3 охоронці) пост №2 (цілодобово , 3 охоронці). Мається на увазі 3 охоронці, які змінюються між собою? Чи 3 охоронці одночасно знаходяться на даному посту? Просимо надати пояснення і внести уточнюючі зміни до документації
Відповідь: 1 охоронник на посту на протязі зміни, а загальна кількість охоронників на час дії договору не менше 3 осіб на пост
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-25-000798-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП КЛОК РОСТИСЛАВ БОГДАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2714305750
Дата подання: 26 листопада 2020 14:28
невідповідність документації
1. додаток №4 - термін надання послуг з 01,10,2020 по 31,12,2020
2. додаток №2 - строк надання послуг - протягом 2021 року (12 міс).
3. очікувана вартість закупівлі 1100000 , однак згідно документації щоденна кількість охоронників 2 пости по 3 чол. тобто 6 чоловік в сутку. Мінімальна ЗП на сьогоднішній день в погодинномк підрахунку становить 29 грн 20 коп тобто 6*24години*365 днів*29,2=1573728, а з врахуванням того що у 2021 році мінімальна ЗП має становити 36 грн 11 коп то взагалі маємо цифру 1871942, тобто ваша очікувана вартість закупівлі порушує чинне законодавство!!!
Розгорнути
Згорнути
2. додаток №2 - строк надання послуг - протягом 2021 року (12 міс).
3. очікувана вартість закупівлі 1100000 , однак згідно документації щоденна кількість охоронників 2 пости по 3 чол. тобто 6 чоловік в сутку. Мінімальна ЗП на сьогоднішній день в погодинномк підрахунку становить 29 грн 20 коп тобто 6*24години*365 днів*29,2=1573728, а з врахуванням того що у 2021 році мінімальна ЗП має становити 36 грн 11 коп то взагалі маємо цифру 1871942, тобто ваша очікувана вартість закупівлі порушує чинне законодавство!!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 грудня 2020 13:21
1.Щодо кількості охоронців: 1 охоронник на посту на протязі зміни, а загальна кількість охоронників на час дії договору не менше 3 осіб на пост
2. Додаток 4 містить формальну помилку, що виправлена замовником
2. Додаток 4 містить формальну помилку, що виправлена замовником
Інформація про відміну
Дата відміни
19 грудня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій