Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп‘ютерне обладнання (Мультимедійний інтерактивний комплекс для НУШ)
Очікувана вартість
121 201,00 UAH
UA-2020-11-25-000298-b 108c22c4dc6c454b9649bbd8c22be000
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білозуб Тетяна Іванівна

+380669962513 tanya_belozub@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гродівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 25703398
Місцезнаходження: 85345, Україна , Донецька обл., смт.Гродівка, вул.Шкільна буд.33
Контактна особа: Білозуб Тетяна Іванівна
+380669962513
tanya_belozub@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 10:00
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 12:00
Очікувана вартість: 121 201,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 606,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Мультимедійний інтерактивний комплекс для НУШ у складі: проектор, інтерактивна дошка, ноутбук, багатофункціональний пристрій, ламінатор, проекційний екран.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Мультимедійний інтерактивний комплекс для НУШ у складі: проектор, інтерактивна дошка, ноутбук, багатофункціональний пристрій, ламінатор, проекційний екран.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85345, Україна, Донецька область, смт.Гродівка, вул.Шкільна буд.33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Мультимедійний інтерактивний комплекс для НУШ у складі: проектор, інтерактивна дошка, ноутбук, багатофункціональний пристрій, ламінатор, проекційний екран. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 09:40
Спрощена (4).docx
25 листопада 2020 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 09:40
Спрощена (4).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-000298-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 30 листопада 2020 17:39
Видалення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, детально проаналізувавши Вашу документацію ми виявили дискримінаційні вимоги щодо більшості учасників. У Додатку 2 Ви вказуєте наступне:
"Учасник для підтвердження технічних характеристик має надати в складі пропозиції: Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс, авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних комплексів, копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»), Копію чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво, інтерактивних комплексів."
Звертаємо Вашу увагу, що обладнання, яке входить до складу Інтерактивного мультимедійного комплексу (мультимедійний проектор, інтерактивна дошка, ноутбук тощо) виготовляється РІЗНИМИ виробниками, а не як єдиний готовий виріб (Інтерактивний мультимедійний комплекс), тому кожен з цих виробників має свої Сертифікати на виробництво ОКРЕМО мультимедійних проекторів, ОКРЕМО інтерактивних дошок і т.д., а також Висновки СЕС та сертифікати/декларації відповідності видаються уповноваженими органами окремо на мультимедійні проектори, інтерактивні дошки, ноутбуки тощо.
Учасники, які беруть участь у закупівлі є дистриб’юторами складових комплексу (проекторів, ноутбуків, дошок і т.д. ОКРЕМО), тому об'єднуючи їх в інтерактивний комплекс, вони не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення (тобто дій, які пов’язані з ВИРОБНИЦТВОМ КОМПЛЕКСІВ).
Виходячи з цього, надання вказаних документів на Інтерактивний мультимедійний комплекс є НЕможливим для більшості Учасників та суттєво обмежує конкуренцію в даній закупівлі.
Таким чином, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Оголошення та видалити вказані дискримінаційні вимоги або внести зміни з необхідністю надання Висновку СЕС, Декларації про відповідність, Сертифікату відповідності, що видані на території України, на Інтерактивні мультимедійні комплекси ТА/АБО їх складові (тобто окремо на проектор, інтерактивну дошку, ноутбук).
Шановний Замовнику, не порушуйте принципи здійснення державних закупівель та чинне законодавство України!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 08:45
Доброго дня! Шановний учасник, вся необхідна інформація щодо предмету закупівлі вказана у Додатку №2 до оголошення проведення спрощенної закупівлі .Технічні вимоги до обладнання встановлено відповідно до потреб Замовника.
Номер вимоги: UA-2020-11-25-000298-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 30 листопада 2020 17:41
Видалення дискримінаційної вимоги
Доброго дня!
Шановний Замовнику!
У своїх вимогах Ви вимагаєте від Учасників надання:
"копію листа про надання грифу (або іншого погодження) уповноваженими державними установами України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення;"

Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених документів скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель грифів не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких документів не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вказану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 08:46
Доброго дня! Шановний учасник, вся необхідна інформація щодо предмету закупівлі вказана у Додатку №2 до оголошення проведення спрощенної закупівлі .Технічні вимоги до обладнання встановлено відповідно до потреб Замовника.
Номер вимоги: UA-2020-11-25-000298-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 30 листопада 2020 17:44
Видалення дискримінаційної вимоги
Доброго дня, Шановний Замовнику, в технічному описі Вт вказуєте наступні вимоги:
"...містить вільний доступ користувачів до не менше 50-ти україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів;
Термін ліцензії не менше 1 року.
Учасник повинен зазначити посилання на сайт виробника спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення для перевірки вказаних характеристик вимогам Замовника та надати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України із зазначенням ідентифікатора закупівлі та найменування Замовника (статус офіційного дистриб’ютора на території України підтверджується листом або сертифікатом від виробника). Для можливості перевірки відповідності вищезазначеним характеристикам, спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення повинно мати функцію безкоштовного пробного періоду - не менше 10 днів.
Та надати копію договорів з виробником або дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення з видавництвами підручників, що підтверджують право на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам наочно-методичного посібника. "

Звертаємо Вауш увагу, що на території України лише 1 учасник зможе надати Вам вказані електронні підручники та документи, які будуть це підтверджувати.

Отже, така вимога носить суто дискримінаційний характер.

Наполягаємо на її видаленні та не обмеженні конкуренції серед всіх потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 08:46
Доброго дня! Шановний учасник, вся необхідна інформація щодо предмету закупівлі вказана у Додатку №2 до оголошення проведення спрощенної закупівлі .Технічні вимоги до обладнання встановлено відповідно до потреб Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА" 120 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 16:53
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:49
6 довкілля.pdf
03 грудня 2020 16:49
9 технічна частина.pdf
03 грудня 2020 16:49
2. Паспорт.pdf
03 грудня 2020 16:49
5 цінова.pdf
03 грудня 2020 16:49
21 про гарантію.pdf
03 грудня 2020 16:49
14 щодо відхилення.pdf
03 грудня 2020 16:49
25 Моза гриф ЮА.pdf
03 грудня 2020 16:49
23 Лист Mozaik.pdf
03 грудня 2020 16:49
L3100, L3101, L3110.pdf
03 грудня 2020 16:49
18 про транспортування.pdf
03 грудня 2020 16:49
17 про новий товар.pdf
03 грудня 2020 16:49
20 порівняння.pdf
03 грудня 2020 16:49
13 погодження терміну.pdf
03 грудня 2020 16:49
26 про довкілля.pdf
03 грудня 2020 16:49
12 про ліцензію.pdf
03 грудня 2020 16:49
4 . МТБ.pdf
03 грудня 2020 16:49
8 проект договору.pdf
03 грудня 2020 16:49
3 Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА"
#43080587
Переможець 120 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 13:46

Документи

07 грудня 2020 13:46
Безымянный.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА"
#43080587
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2020 13:46
Безымянный.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
joinPdf_4ccfc938a20dabfa32d426a64920f50d.pdf укладений
11 грудня 2020 11:43
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 13:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 120 000,00
UAH