Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

CPV ДК021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (системний блок)
Очікувана вартість
287 500,00 UAH
UA-2020-11-25-000003-a c47d260fdbc24037a80c55bfac0a05ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушвид Наталія Миколаївна

+380974171302 tender-konotop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Конотопської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147902
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, Жарікова, 12
Контактна особа: Кушвид Наталія Миколаївна
+380974171302
tender-konotop@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 00:06
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 13:29
Очікувана вартість: 287 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 437,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


мова проведення процедури закупівлі та укладання договору - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
системний блок 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, вул. М. Амосова,8 (ДНЗ1), вул. Б.Хмельницького, 91 (ЗОШ 13), вул. Короленка, 6 (ЗОШ5)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
18 шт
системний блок 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, пр. Миру, 6 (ЦДЮТ), вул. Достоєвського, 25 (ДНЗ6), вул. Сарнавська, 38а (СШ9), вул. Я. Мудрого, 2 (СШ12)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
системний блок 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, пр. Миру, 6 (ЦДЮТ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
комплект
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, вул. Конотопських партизан, 27 (ЗОШ7)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 00:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 00:08
ТД договір (системний блок).docx
25 листопада 2020 00:08
Тендерна документація системні блоки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 27 листопада 2020 11:36
Дата відповіді: 29 листопада 2020 17:56
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний учаснику,дякую за запитання. Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання нам не потрібно. Нас задовільнить поставка товару ( з доставкою в заклади).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-000003-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 12 грудня 2020 14:12
Шановний Замовнику!
Тендерна документація Замовника містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Зокрема один з пунктів, наявний у тендерній документаці Замовника до цієї закупівлі, містить наступний приклад: "зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника."

Протокол віхилення нашої пропозиції містить наступне твердження: "вказано об'єм оперативної пам'яті та об'єм SSD."

Звертаємо увагу, що в складі тендерної пропозиції надано документ "Технічна специфікація запропонованого товару", який містить потрібну інформацію щодо вказаних у протоколі відхилення складових.

Таким чином, нами допущена лише формальна помилка, що не впливає на зміст пропозиції.

Просимо Замовника дотримуватися принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, максимальної економії та ефективності та переглянути рішення щодо відхилення ТОВ «Протех-ІТ-Україна» , визнавши нашу тендерну пропозицію як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.

Враховуючи досвід АМКУ у прийнятті рішень на користь учасника, що припустився формальної помилки, у разі незадоволення Замовником цієї вимонм, ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 грудня 2020 15:54
Тендерний комітет управління освіти Конотопської міської ради Сумської області розглянув Ваше звернення щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час здійснення закупівлі (код ДК 021:2015 - 30210000-4 (машини для обробки даних (апаратна частина) системний блок, ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-25-000003-a) та повідомляє, що згідно тендерної документації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладання вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені замовником у цій документації.
Тобто, учасник розуміє необхідність подання у складі своєї тендерної пропозиції відомостей та характеристик, в тому числі цінової пропозиції, визначених замовником у тендерній документації та усвідомлює важливість відповідності зазначених відомостей, технічним та якісним вимогам замовника.
Разом з тим, ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», усупереч вимогам тендерної документації замовника при поданні цінової пропозиції не зазначено об’єм оперативної пам’яті та об’єм SSD.
Посилання ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» на допущення формальних (несуттєвих) помилок не є доцільним, оскільки формальними вважаються помилки, допущення яких не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника. Відомості, визначені учасником у ціновій пропозиції мають вплив на її зміст та повинні повністю відповідати відомостям, зазначеним замовником.
Відсутність у поданій учасником ціновій пропозиції відомостей щодо об’єму оперативної пам’яті та об’єму SSD не дають замовнику можливості повною мірою оцінити можливість учасника постачати товар, визначений у документації замовника.
Враховуючи вищевикладене, у замовника відсутні підстави для зміни прийнятого рішення.
Відхилення Вашої тендерної пропозиції у закупівлі код ДК 021:2015 – 30210000-4 (машини для обробки даних (апаратна частина) системний блок не створює перешкод для участі у подальших закупівлях, здійснюваних управлінням освіти Конотопської міської ради Сумської області та іншими замовниками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 282 400,98
UAH з ПДВ
280 962,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 285 300,00
UAH з ПДВ
282 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 10:40
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:38
Цінова пропозиція.pdf.p7s
10 грудня 2020 10:38
Цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2020 10:37
Описи завірена копія.pdf
10 грудня 2020 10:37
Проект договору.pdf.p7s
10 грудня 2020 10:37
Проект договору.pdf

Публічні документи

18 грудня 2020 13:48
Електронний підпис
18 грудня 2020 13:47
ДФС 16.12.zip
18 грудня 2020 13:47
Д_пункт_ч2_ст17.pdf
18 грудня 2020 13:47
Д_пункт12_ч1_ст17.pdf
18 грудня 2020 13:47
ЗапитБанкрутство_18.12.20.pdf
18 грудня 2020 13:47
МВС 17.12.zip
10 грудня 2020 17:32
Електронний підпис
10 грудня 2020 17:31
довідка дитяча праця.pdf
10 грудня 2020 17:31
довідка санкції.pdf
10 грудня 2020 17:31
витяг ПДВ_копія.pdf
10 грудня 2020 17:31
Витяг_03.12.20_429920953077(к).pdf
10 грудня 2020 17:31
Виписка з ЄДР_копія.pdf
10 грудня 2020 17:31
Статут копія.pdf
10 грудня 2020 17:31
технічні вимоги.pdf
10 грудня 2020 17:31
21407099_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 280 962,36
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 19:22
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 282 400,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 19:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 19:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
282 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 17:26
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 17:08
Договір зміни до договору
24 грудня 2020 17:07
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 10:26
Договір укладений
22 грудня 2020 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення
Номер договору про закупівлю: 1006
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 282 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 47 066,67 UAH)