Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги пов’язані з друком (послуги щодо висвітлення діяльності)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-11-24-016985-c bc01db343b08405db5fa82af089f34e4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Парнета

+380967162728 parneta1905@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02012740
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Галини Романової, 4
Контактна особа: Світлана Парнета
+380967162728
parneta1905@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 21:32
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 сантиметр квадратний
Висвітлення діяльності управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради на шпальтах газети (кольоровий друк на 1 шпальті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам'янське, вул Г.Романової, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
1600 сантиметр квадратний
Висвітлення діяльності управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради на шпальтах газети (кольоровий друк на 2, 16, 17, 31, 32 шпальті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам'янське, вул Г.Романової, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
5040 сантиметр квадратний
Висвітлення діяльності управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради на шпальтах газети (чорно-білий друк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам'янське, вул Г.Романової, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 21:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 21:32
Оголошення газета управління.docx
24 листопада 2020 21:32
проект договору (газета управління).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ДС-Колегія 80 000,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 11:49
Електронний підпис
01 грудня 2020 11:45
Проект доровора.pdf
01 грудня 2020 11:45
Лист погодження.pdf
01 грудня 2020 11:45
Лист-відгук ПП Колегія.pdf
01 грудня 2020 11:45
Аналогічний договір.pdf
01 грудня 2020 11:45
установчі.PDF
01 грудня 2020 11:45
Довідки .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ДС-Колегія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ДС-Колегія
#41472063
Переможець 80 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 20:33

Документи

03 грудня 2020 20:33
Електронний підпис
03 грудня 2020 20:31
протокол 24.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 20:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ДС-Колегія
#41472063
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2020 20:33
Електронний підпис
03 грудня 2020 20:31
протокол 24.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 15:06
Дод.угода 2до дог. 51-12-2020.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 15:04
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 21:48
допка по 51 договору.jpeg зміни до договору
06 січня 2021 21:43
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 23:42
Договір №51-12-2020 (1).pdf укладений
09 грудня 2020 23:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 51-12/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку; Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 51-12/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML