Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5
Очікувана вартість
136 400,00 UAH
UA-2020-11-24-016364-c 70f7f3b48a8345da9c6598405b44b3c2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деркач Юлія Володимирівна

+380553222613 zosh2-volex@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №2
Код ЄДРПОУ: 25645011
Місцезнаходження: 74100, Україна , Херсонська обл., смт Велика Олександрівка, Братська,10
Контактна особа: Деркач Юлія Володимирівна
+380553222613
zosh2-volex@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 18:58
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 136 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 364,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Великоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 25645011. 4. Місцезнаходження замовника: 74100, Херсонська обл., Великоолександрівський район, смт.Велика Олександрівка, вул.Братська, будинок 10. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Деркач Юлія Володимирівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель, бухгалтер Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, 74100, Херсонська обл., Великоолександрівський район, смт.Велика Олександрівка, вул.Братська, будинок 10, телефон +380682688049, e-mail: zosh2-volex@meta.ua 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09310000-5 - Електрична енергія. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічній специфікації: ДК 021:2015: код 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 55 000 кВт/год. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Херсонська обл., Великоолександрівський район, смт.Велика Олександрівка, вул.Братська, будинок 10. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з 01.01.2021 до 31.12.2021. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку, протягом 5 робочих днів від дати його отримання, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Споживач здійснює розрахунки з Постачальником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня надходження коштів на його рахунок. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 136400,00 грн. (сто тридцять шість тисяч чотириста гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «30» листопада 2020 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «03» грудня 2020 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55000 кВт*год
Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Україна, Херсонська область, Великоолександрівський район, смт.Велика Олександрівка, вул.Братська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку, протягом 5 робочих днів від дати його отримання, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Споживач здійснює розрахунки з Постачальником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня надходження коштів на його рахунок. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 18:58
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.pdf
24 листопада 2020 18:58
Додаток_5.doc
24 листопада 2020 18:58
Додаток_4.doc
24 листопада 2020 18:58
Додаток_3.doc
24 листопада 2020 18:58
Додаток_2.docx
24 листопада 2020 18:58
Додаток_1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" 115 500,00
UAH з ПДВ
115 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42117825
Переможець 115 500,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 16:56

Документи

08 грудня 2020 16:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42117825
115 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2020 16:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 17:19
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:16
Договір по електроенергії 2021р..pdf укладений
31 грудня 2020 10:18

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
18 лютого 2021 11:46
10 741,49 UAH UA028201720344260006000063433
Великоолександрівська ЗОШ I-III ст. №2
UA753524570000026031301529885
ТОВ " ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕК"
Оплачений
17 березня 2021 10:28
17 106,90 UAH UA028201720344260006000063433
Великоолександрівська ЗОШ I-III ст. №2
UA753524570000026031301529885
ТОВ " ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕК"
Оплачений
13 квітня 2021 12:01
15 091,65 UAH UA028201720344260006000063433
Великоолександрівська ЗОШ I-III ст. №2
UA753524570000026031301529885
ТОВ " ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕК"
Оплачений
20 травня 2021 09:39
2 697,62 UAH UA028201720344260006000063433
Великоолександрівська ЗОШ I-III ст. №2
UA753524570000026031301529885
ТОВ " ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕК"
Оплачений
18 червня 2021 14:26
9 084,56 UAH UA028201720344260006000063433
Великоолександрівська ЗОШ I-III ст. №2
UA753524570000026031301529885
ТОВ " ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕК"
Оплачений
12 липня 2021 11:20
1 833,29 UAH UA028201720344260006000063433
Великоолександрівська ЗОШ I-III ст. №2
UA753524570000026031301529885
ТОВ " ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕК"
Оплачений
13 серпня 2021 11:06
1 233,27 UAH UA028201720344260006000063433
Великоолександрівська ЗОШ I-III ст. №2
UA753524570000026031301529885
ТОВ " ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕК"
Оплачений
21 вересня 2021 10:58
2 002,07 UAH UA028201720344260006000063433
Великоолександрівська ЗОШ I-III ст. №2
UA753524570000026031301529885
ТОВ " ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕК"
Оплачений
13 жовтня 2021 10:05
8 942,39 UAH UA028201720344260006000063433
Великоолександрівська ЗОШ I-III ст. №2
UA753524570000026031301529885
ТОВ " ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕК"
Оплачений
15 листопада 2021 10:38
9 017,19 UAH UA028201720344260006000063433
Великоолександрівська ЗОШ I-III ст. №2
UA753524570000026031301529885
ТОВ " ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕК"
Оплачений
14 грудня 2021 09:57
19 763,70 UAH UA028201720344260006000063433
Великоолександрівська ЗОШ I-III ст. №2
UA753524570000026031301529885
ТОВ " ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕК"
Оплачений
30 грудня 2021 11:00
17 985,87 UAH UA028201720344260006000063433
Великоолександрівська ЗОШ I-III ст. №2
UA753524570000026031301529885
ТОВ " ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕК"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 115 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 250,00 UAH)