Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з доставки рахунків та інформаційних матеріалів, як додатковий сервіс до послуги з доставки рахунків, на поштові адреси фізичних осіб
Delivery of bills and delivery of informational materials as additional service to delivery of bills to postal addresses of customers
Очікувана вартість
5 670 300,00 UAH
UA-2020-11-24-016273-c fefb99d73efe4314baa7090f3f6a69f7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Серженко Галина Вікторівна

GALINASERZHENKO@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"
Код ЄДРПОУ: 41884537
Вебсайт: http://sm.enera.ua
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська область обл., Суми, 40004, Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ РЕМІСНИЧА, будинок 35
Контактна особа: Серженко Галина Вікторівна
GALINASERZHENKO@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: “ENERA SUMY”, LLC
National ID: 41884537
Contact point: Serzhenko Galyna
GALINASERZHENKO@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 18:45
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 січня 2021 11:30
Очікувана вартість: 5 670 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 351,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 24 листопада 2020 18:45
Enquiries until: 16 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 22 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 5 670 300 UAH including VAT
Minimal lowering step: 28 352 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64120000-3: Кур’єрські послуги


Scope of the procurement
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
All tender documents should be in Ukrainian.
All documents which are prepared by a Participant should be in Ukrainian. Documents completed in other languages should be accompanied with translation in Ukrainian (translation legalised or notarized)
Purchaser's category: legal entities under item 4 part 1 article 2 of Ukrainian "Procurement Law"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги з доставки рахунків та інформаційних матеріалів, як додатковий сервіс до послуги з доставки рахунків, на поштові адреси фізичних осіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 64120000-3 — Кур’єрські послуги

Delivery of bills and delivery of informational materials as additional service to delivery of bills to postal addresses of customers
CPV: 64120000-3
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник оплачує Послуги в національній валюті гривні шляхом перерахування попередньої оплати (авансового платежу) на вказаний в Договорі поточний рахунок ВП Виконавця, у розмірі 50% ціни Послуг для однієї або декількох партій рахунків, які будуть доставлятися впродовж звітного періоду, на підставі виставленого рахунку Виконавця. Аванс 1 Календарні 50
Надання послуг До 25 (двадцять п’ятого) числа місяця наступного за звітним Замовник оплачує фактичну вартість наданих впродовж звітного періоду Послуг, яка визначається з урахуванням внесених відповідно до п. 3.4. Договору попередніх оплат (авансових платежів), шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті гривні на вказаний в Договорі поточний рахунок ВП Виконавця, відповідно до завчасно виставленого Виконавцем рахунку. Рахунок на сплату фактичної вартості наданих впродовж звітного періоду Послуг надається Замовнику до 20 (двадцятого) числа місяця, наступного за звітним періодом. Пiсляоплата 25 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2020 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2020 08:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 18:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2020 16:36
Протокол 125 про внесення змін до тендера (доставка рахунків).docx
18 грудня 2020 16:36
Перелік змін до Протоколу 125.pdf
18 грудня 2020 16:36
Тендерна документація 18.12.2020.docx
16 грудня 2020 09:40
Тендерна документація 16.12.2020.docx
14 грудня 2020 08:21
Тендерна документація 14.12.2020.docx
24 листопада 2020 18:42
Тендерна документація 24.11.2020.docx
16 грудня 2020 09:40
Перелік змін 16.12.2020.docx
16 грудня 2020 09:40
Протокол 121 від 16.12.2020.pdf
14 грудня 2020 08:21
Протокол 114 про внесення змін до тендера (доставка рахунків).docx
24 листопада 2020 18:42
Протокол 96 від 24.11.2020 доставка рахунків тендер.docx
24 листопада 2020 18:42
Notice.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 грудня 2020
UA-2020-11-24-016273-cfefb99d73efe4314baa7090f3f6a69f7
Найменування: ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"
Код ЄДРПОУ: 41884537
Місцезнаходження: 40004, Україна, Сумська область обл., Суми, 40004, Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ РЕМІСНИЧА, будинок 35
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МЄІРЦ ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
АТ "Укрпошта" в особі сумської дирекції Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 10:11
Електронний підпис
23 грудня 2020 10:11
Електронний підпис
23 грудня 2020 10:09
технічн характер.PDF
23 грудня 2020 10:09
статут.PDF
23 грудня 2020 10:09
реквізити.PDF
23 грудня 2020 10:09
реєстр.PDF
23 грудня 2020 10:09
протокол3.PDF
23 грудня 2020 10:09
наказ.PDF
23 грудня 2020 10:09
додаток 2.PDF
23 грудня 2020 10:09
договір.PDF
23 грудня 2020 10:09
довідка про досвід.PDF
23 грудня 2020 10:09
довідка корупція.PDF
23 грудня 2020 10:09
витяг.PDF
23 грудня 2020 10:09
виписка.PDF
22 грудня 2020 10:55
Електронний підпис
22 грудня 2020 10:55
Електронний підпис
22 грудня 2020 10:54
статут.PDF.p7s.p7s
22 грудня 2020 10:54
реквізити.PDF.p7s.p7s
22 грудня 2020 10:54
реєстр.PDF.p7s.p7s
22 грудня 2020 10:54
протокол3.PDF.p7s.p7s
22 грудня 2020 10:54
наказ.PDF.p7s.p7s
22 грудня 2020 10:54
договір.PDF.p7s.p7s
22 грудня 2020 10:54
довідка корупція.PDF.p7s.p7s
22 грудня 2020 10:54
витяг.PDF.p7s.p7s
22 грудня 2020 10:54
виписка.PDF.p7s.p7s
22 грудня 2020 10:54
додаток 2.PDF.p7s.p7s
22 грудня 2020 10:54
технічн характер.PDF.p7s.p7s

Документи

26 грудня 2020 00:03

код ЄДРПОУ 22981300 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

22 січня 2021 17:37
Довідка 17 ЗУ.pdf
22 січня 2021 17:13
Довідка_Ст17.pdf
22 січня 2021 17:13
довідка_МВС.pdf
23 грудня 2020 17:03
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 грудня 2020 17:03
Довіреність.pdf
23 грудня 2020 17:03
НАКАЗ_Маринич_СД.pdf
23 грудня 2020 17:03
Наказ_ГО_Маринич.pdf
23 грудня 2020 17:03
Витяг.pdf
23 грудня 2020 17:03
Виписка.pdf
23 грудня 2020 17:03
Статут.pdf
23 грудня 2020 17:03
Власна довідка_МТБ.pdf
23 грудня 2020 17:03
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЄІРЦ ПЛЮС"

АТ "Укрпошта" в особі сумської дирекції

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 січня 2021 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "Укрпошта" в особі сумської дирекції 5 660 167,68
UAH з ПДВ
5 660 167,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЄІРЦ ПЛЮС" 5 662 140,80
UAH з ПДВ
5 662 140,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2021 17:37
Довідка 17 ЗУ.pdf
22 січня 2021 17:13
Довідка_Ст17.pdf
22 січня 2021 17:13
довідка_МВС.pdf
23 грудня 2020 17:03
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 грудня 2020 17:03
Довіреність.pdf
23 грудня 2020 17:03
НАКАЗ_Маринич_СД.pdf
23 грудня 2020 17:03
Наказ_ГО_Маринич.pdf
23 грудня 2020 17:03
Витяг.pdf
23 грудня 2020 17:03
Виписка.pdf
23 грудня 2020 17:03
Статут.pdf
23 грудня 2020 17:03
Власна довідка_МТБ.pdf
23 грудня 2020 17:03
Проект договору.pdf

Публічні документи

23 грудня 2020 10:11
Електронний підпис
23 грудня 2020 10:11
Електронний підпис
23 грудня 2020 10:09
технічн характер.PDF
23 грудня 2020 10:09
статут.PDF
23 грудня 2020 10:09
реквізити.PDF
23 грудня 2020 10:09
реєстр.PDF
23 грудня 2020 10:09
протокол3.PDF
23 грудня 2020 10:09
наказ.PDF
23 грудня 2020 10:09
додаток 2.PDF
23 грудня 2020 10:09
договір.PDF
23 грудня 2020 10:09
довідка про досвід.PDF
23 грудня 2020 10:09
довідка корупція.PDF
23 грудня 2020 10:09
витяг.PDF
23 грудня 2020 10:09
виписка.PDF
22 грудня 2020 10:55
Електронний підпис
22 грудня 2020 10:55
Електронний підпис
22 грудня 2020 10:54
статут.PDF.p7s.p7s
22 грудня 2020 10:54
реквізити.PDF.p7s.p7s
22 грудня 2020 10:54
реєстр.PDF.p7s.p7s
22 грудня 2020 10:54
протокол3.PDF.p7s.p7s
22 грудня 2020 10:54
наказ.PDF.p7s.p7s
22 грудня 2020 10:54
договір.PDF.p7s.p7s
22 грудня 2020 10:54
довідка корупція.PDF.p7s.p7s
22 грудня 2020 10:54
витяг.PDF.p7s.p7s
22 грудня 2020 10:54
виписка.PDF.p7s.p7s
22 грудня 2020 10:54
додаток 2.PDF.p7s.p7s
22 грудня 2020 10:54
технічн характер.PDF.p7s.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "Укрпошта" в особі сумської дирекції

ТОВ "МЄІРЦ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта" в особі сумської дирекції
#22981300
Переможець 5 660 167,68
UAH з ПДВ
11 січня 2021 10:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2021 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Укрпошта" в особі сумської дирекції
#22981300
5 660 167,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 травня 2022 09:41
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2022 10:08
ДУ № 3 від 01.02.22.pdf зміни до договору
04 лютого 2022 10:07
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:05
АТ Укрпошта ДУ №2 від30.12.21 до дог.2301.1.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:04
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 15:09
ДУ№1 до Дог.про надання послуг достави рах.№2301.1 від 23.01.2021(29.03.2021) (1).PDF зміни до договору
31 березня 2021 15:08
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 17:28
Договір№2301.1 від 23.01.2021 АТ Укрпошта (доставка рахунків для побутових спожи.PDF укладений
26 січня 2021 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (відповідно до рішення тарифного комітету АТ "Укрпошта" №1 від 11.01.2021).
Номер договору про закупівлю: 2301/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 2301/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (відповідно до рішення тарифного комітету АТ "Укрпошта" №2 від 20.01.2022).
Номер договору про закупівлю: 2301/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2021 — 30 квітня 2022
Сума оплати за договором: 6 551 655,71
UAH (в тому числі ПДВ 1 091 942,62 UAH)