Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обладнання для інклюзивних класів
Очікувана вартість
95 489,00 UAH
UA-2020-11-24-016144-c ● 6eb37640e0d544f5993805906edcdafc
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Школа І-ІІІ ступенів №275 імені Кравчука Володимира Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 01487814 |
Місцезнаходження: | 02225, Україна , Київська обл., Київ, проспект В.Маяковського, 3-Г |
Контактна особа: |
Науменко Олександра 380445468273 aleksa_218@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2020 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2020 13:03 |
Очікувана вартість: | 95 489,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 477,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Обладнання для інклюзивних класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02225, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Володимира Маяковського 3Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2020 18:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2020 18:27 |
Додаток-№4-форма-пропозиції.docx | |
24 листопада 2020 18:27 |
проект договору.docx | |
24 листопада 2020 18:27 |
Вимоги до кваліфіікації.docx | |
24 листопада 2020 18:26 |
технічні та кількісні вимоги до товару.docx | |
24 листопада 2020 18:26 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендер
Дата подання: 27 листопада 2020 14:35
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
55 290,00
UAH з ПДВ
|
55 290,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Воєділов Ігор Анатолійович |
62 250,00
UAH з ПДВ
|
62 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ" |
95 000,00
UAH з ПДВ
|
95 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Відхилено |
55 290,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 15:43
|
ФОП Воєділов Ігор Анатолійович #3045018815 |
Відхилено |
62 250,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 15:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ" #39812278 |
Переможець |
95 000,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2021 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2020 12:55
|
договір 78-20.pdf | укладений |
08 грудня 2020 12:54
|