Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ультрапастеризоване молоко
Очікувана вартість
50 050,00 UAH
UA-2020-11-24-015368-c 4ea51e0d19de46e88781909c6264c023
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Безуглова Людмила Андріївна

+380972678324 ludmilabezuglova369@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ ТРОСТЯНЕЦЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК)ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ "КОЛОСОК"
Код ЄДРПОУ: 26227712
Місцезнаходження: 24300, Україна , Вінницька обл., Тростянець, Витягайлівська 1
Контактна особа: Безуглова Людмила Андріївна
+380972678324
ludmilabezuglova369@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 17:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 17:17
Початок аукціону: 07 грудня 2020 13:12
Очікувана вартість: 50 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Розрахунки за кожну поставлену партію Продукції здійснюється Покупцем у безготівковому порядку в українській національній валюті - гривнях - шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі видаткових накладних при наявності бюджетного фінансування, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня поставки товару (партії товару). Місце знаходження :24300 Вінницька область Тростянецький р-н, смт. Тростянець, вул. Витягайлівська, буд. №1. Категорія 3 - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Закупівля проводиться на 2021 рік.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1925 кг
Ультрапастеризоване молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24300, Україна, Вінницька область, смт. Тростянець, вул. Витягайлівська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511210-8 — Ультрапастеризоване молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пропозиція (цінова пропозиція) та усі документи пропозиції Учасника, що підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути надані українською мовою. Всі інші документи (в тому числі інформація щодо підтвердження відповідності предмету Закупівлі вимогам Інструкції), що мають відношення до пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською чи російською мовами. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи Учасника. Учасник-нерезидент надає нотаріально завірений переклад документу. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 17:13
Ультрапастеризоване молоко.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 26 листопада 2020 17:01
Дата відповіді: 27 листопада 2020 11:41
Шановний замовнику! Чи буде Вами акцептована пропозиція з продуктом: молоко ультрапастеризоване 2,5% жирності, розфасоване в тетрапак по 1 л, відповідає ТУ, що зареєстровані та діють на території УКраїни?
Відповідь: Так.
Технічні вимоги до товару
Дата подання: 27 листопада 2020 12:00
Дата відповіді: 27 листопада 2020 13:46
Доброго дня! Чи буде прийнята пропозиція з молоком ультрапастеризованим 2,5% з терміном придатності 1 рік?? Дякую
Відповідь: Якість ультрапастеризованого молока жирністю 2,5% має відповідати умовам ДСТУ з підтвердженням строків придатності товару. Строк придатності – від 72 годин до 90 діб від дати виробництва.
Документи, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником
Дата подання: 30 листопада 2020 10:24
Дата відповіді: 30 листопада 2020 14:45
Добрий день. В оголошенні вказана вимога: "- копію(ї) накладної(накладних)/копію(її) іншого(их) документу(ів), що підтверджує(ють) факт передачі товару згідно аналогічного(-их) договору(-ів) замовнику та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному або в частковому (дія якого не закінчена) обсязі." Для підтвердження даної вимоги в повному обсязі постачальнику необхідно завантажити сканкопії більше ніж 100 видаткових накладних, так як молокопродукти постачаються двічі на тиждень. Чи не буде порушенням надання лише декількох зразків видаткових накладних чи сканувати і прикріпляти до пропозиції весь об"єм документів, який підтверджує виконання договору в повному обсязі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник в складі пропозиції повинен надати копію (ї) накладної (накладних)/копію (її) іншого (их) документу (ів), що підтверджує (ють) факт передачі товару згідно аналогічного (-их) договору (-ів) замовнику та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному або в частковому (дія якого не закінчена) обсязі. До інших документів можна віднести реєстр накладних, що відносяться до аналогічного договору ( додавши декілька копій накладних щоб їх можна було звірити із реєстром).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Вінпродтрейд" 46 546,50
UAH з ПДВ
43 543,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БОГАЧУК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ 49 434,00
UAH з ПДВ
43 635,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 12:34
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:40
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:38
лист документи ФОП.jpg
02 грудня 2020 11:38
довідка 2.jpg
02 грудня 2020 11:38
Довідка 1.jpg
02 грудня 2020 11:38
Цінова пропозиція.jpg
02 грудня 2020 11:38
додаток 1 продовження.jpg
02 грудня 2020 11:38
додаток 1.jpg
02 грудня 2020 11:38
Копія свідоцтво.jpg
02 грудня 2020 11:38
згода на обробку.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Вінпродтрейд"

ФОП БОГАЧУК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Вінпродтрейд"
#34886897
Переможець 43 543,50
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 11:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Вінпродтрейд" #34886897

№ рішення у справі

72/32-р/к

Дата рішення у справі

21.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/30-р/к

Дата рішення у справі

19.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

09 грудня 2020 11:51
Електронний підпис
09 грудня 2020 11:48
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Вінпродтрейд"
#34886897
43 543,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2020 11:51
Електронний підпис
09 грудня 2020 11:48
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 14:02
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:48
Изображение.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 14:31
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 13:50
Изображение.PDF зміни до договору
10 листопада 2021 13:48
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 12:23
Договір про закупівлю №15 укладений
16 грудня 2020 12:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: № 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: № 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 22 810,89
UAH (в тому числі ПДВ 3 801,81 UAH)