Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання нежитлових приміщень та прибудинкової території адміністративної будівлі за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 «Послуги з прибирання»
Очікувана вартість
470 000,00 UAH
UA-2020-11-24-014927-c 64ad71db6650427ab81d42a75e5942db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Василівна Караюз

+380686058367
+380577252741
oksana2013k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Індустріального району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37459146
Місцезнаходження: 61007, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Архітектора Альошина, 11
Контактна особа: Оксана Василівна Караюз
+380686058367,+380577252741
oksana2013k@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 08:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 14:02
Очікувана вартість: 470 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Документи тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою.
У разі подання у складі тендерної пропозиції інших документів, викладених мовою, іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу. Учасник подає такий переклад, завірений підписом уповноваженої особи Учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інтерпретованої інформації.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання нежитлових приміщень та прибудинкової території адміністративної будівлі за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 «Послуги з прибирання»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61007, Україна, Харківська область, м .Харків, просп. Архітектора Альошина, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Здійснення оплати за Договором проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Акту приймання-передачі наданих послуг, при наявності бюджетних призначень на ці цілі, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року, без нарахування штрафних санкцій. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 15:55
Тендерна документація (нова редакція).docx
25 листопада 2020 15:55
Перелік внесених змін.docx
25 листопада 2020 15:55
Оголошення.docx
24 листопада 2020 16:51
Проєкт договору.docx
25 листопада 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 15:55
Тендерна документація (нова редакція).docx
24 листопада 2020 16:51
Тендерна документація.docx
25 листопада 2020 15:55
Перелік внесених змін.docx
25 листопада 2020 15:55
Оголошення.docx
24 листопада 2020 16:51
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

техничне
Дата подання: 25 листопада 2020 10:56
Дата відповіді: 25 листопада 2020 16:00
Уборка здания трех этажей в месяц стоит 40000 грн правильно ?
Відповідь: Доброго дня. Замовником визначена сума на надання послуг, що є предметом закупівлі, відповідно до очікуваної вартості бюджетних призначень на 2021 рік. Остаточна сума буде визначена за результатами проведеного електронного аукціону.
Основні вимоги до предмету закупівлі визначені Замовником у Додатку 3 та Додатку 5 до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 455 889,60
UAH з ПДВ
448 839,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент" 465 787,05
UAH з ПДВ
449 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 15:16
Електронний підпис
21 грудня 2020 14:44
Довідка.zip
21 грудня 2020 14:44
Довідка (1).zip
21 грудня 2020 14:44
банкртство.pdf
21 грудня 2020 14:44
2. стаття 17.pdf.zip
21 грудня 2020 14:44
1 пропозиція.pdf.zip
07 грудня 2020 17:46
Електронний підпис
07 грудня 2020 17:44
паспорт.PDF.zip
07 грудня 2020 17:44
Копія наказу Недоля.pdf.zip
07 грудня 2020 17:44
Копія наказу Король.pdf.zip
07 грудня 2020 17:44
Копія наказу Клітко.pdf.zip
07 грудня 2020 17:44
відомості обліку.pdf.zip
07 грудня 2020 17:44
2. стаття 17.pdf.zip
07 грудня 2020 17:44
1 пропозиція.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

ТОВ "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Переможець 448 839,60
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 11:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
448 839,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2022 12:23
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2022 13:04
Додаткова угода № 3.jpg зміни до договору
12 січня 2022 13:00
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:25
Додаткова угода № 2.jpg зміни до договору
31 грудня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 13:26
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
20 січня 2021 13:25
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:53
Лист 8.jpg укладений
31 грудня 2020 09:51
Лист 7.jpg укладений
31 грудня 2020 09:51
Лист 9.jpg укладений
31 грудня 2020 09:51
Лист 11.jpg укладений
31 грудня 2020 09:51
Лист 10.jpg укладений
31 грудня 2020 09:51
Лист 4.jpg укладений
31 грудня 2020 09:51
Лист 5.jpg укладений
31 грудня 2020 09:51
Лист 6.jpg укладений
31 грудня 2020 09:51
Лист 1.jpg укладений
31 грудня 2020 09:51
Лист 2.jpg укладений
31 грудня 2020 09:51
Лист 3.jpg укладений
31 грудня 2020 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договор діє з 01.01.2022 року по 28.02.2022 року, а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов`язань за Договором.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми Договору в обсязі, що не перевищує 20% (на 74806,60 грн. у т.ч. ПДВ 12467,77 грн.). Загальна сума Договору складає 523646,20 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 523 646,20
UAH (в тому числі ПДВ 87 274,36 UAH)