Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт спортивного залу в Хотинській дитячо-юнацькій спортивнй школі м.Хотин вул. Олімпійська,75 (ДБН В2.2.-3:2018)
Очікувана вартість
656 010,00 UAH
UA-2020-11-24-014896-c ● d54b344899324af4b33d47ee8c1225aa
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хотинська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04062205 |
Вебсайт: | http://khotynmr.cv.ua/ |
Місцезнаходження: | 60000, Україна , Чернівецька обл., м. Хотин, вул. Незалежності, 52 |
Контактна особа: |
Галина Цвик +380680863774 hoti_amu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2020 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2020 11:41 |
Очікувана вартість: | 656 010,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 280,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт спортивного залу в Хотинській дитячо-юнацькій спортивнй школі м.Хотин вул. Олімпійська,75 (ДБН В2.2.-3:2018)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт спортивного залу в Хотинській дитячо-юнацькій спортивнй школі м.Хотин вул. Олімпійська,75 (ДБН В2.2.-3:2018)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60000, Україна, Чернівецька область, м.Хотин, Олімпійська,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2020 12:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2020 12:30 |
ТД1 (3.doc |
26 листопада 2020 12:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
26 листопада 2020 12:30 |
ТД1 (3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-24-014896-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 14 грудня 2020 16:44
Не правомірне визначення переможця
Вимоги Замовника
Виконавець повинен:
Роботи повинні надаватись згідно з умовами договору, технічним завданням, вимогами діючої нормативно-технічної документації.
- гарантувати, що якість будівельних матеріалів, обладнання і комплектуючих виробів, конструкцій і систем, які застосовуються для виконання робіт, будуть відповідати державним стандартам, технічним умовам та мати відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, які засвідчують їх якість та можливість використання;
- при виконанні робіт дотримуватись вимог закону та інших правових актів про охорону навколишнього середовища; законодавчих та нормативно-правових актів;
- забезпечити в період виконання робіт необхідні протипожежні заходи, дотримання правил охорони праці, умови санітарно-гігієнічного режиму на об’єкті;
- забезпечити систематичне, а після завершення – остаточне прибирання об’єкта від будівельного сміття, не допускаючи його накопичення в період виконання робіт.
Строк виконання робіт: згідно календарного плану, (додатку №5)
12.1. Невід’ємною частиною даного Договору є календарний план (додаток №1)
12. Копії аналогічних виконаних робіт
Примітки:
а) у разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують.
9. Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що ___________
_________________ (найменування учасника) не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених ЗУК «Про санкції» чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладанню та або виконання договору»
10. Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору, зг додатку №3
ФОП "ОНЧУЛЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ"
- Замовник відхиляє пропозицію відповідно до ч. 13 статті 14 Закону, в разі, якщо:-
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі-
1. У свідоцтві єдиного податку не має другої сторінки
2. Не надано паспортні дані фізичної особи , яка буде підписувати договір
- не виконано
Роботи повинні надаватись згідно з умовами договору, технічним завданням, вимогами діючої нормативно-технічної документації.
3. Не надано технічне завдання , та згода на його виконання
4. Не надано проект договору з додатками , але лист згоду надали
ЇХ потрібно було заповнити і подати з проектом договору – не виконано
Календарний план фінансування робіт по об’єкту Капітальний ремонт спортивного залу в Хотинській дитячо-юнацькій спортивній школі м. Хотин вул. Олімпійська,75 (ДБН В.2.2.-3:2018)
2020р 2021р
450 000,00 148633,00
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
на виконання робіт по об’єкту:
(Капітальний ремонт Центральної площі по вул Олімпійська,32 (частина№1) в м.Хотин Чернівецької області
№ з/п Найменування робіт Вартість, грн. 2020рік 2021 рік
1 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт спортивного залу в Хотинській дитячо-юнацькій спортивній школі м. Хотин вул. Олімпійська,75 (ДБН В.2.2.-3:2018) 598633,00 450 000,00 148633,00
Усього: 598633,00 450 000,00 148633,00
ДОГОВІРНУ ЦІНУ ПОДАТИ З ДОГОВОРОМ
- забезпечити в період виконання робіт необхідні протипожежні заходи, дотримання правил охорони праці, умови санітарно-гігієнічного режиму на об’єкті;- - не виконано
- забезпечити систематичне, а після завершення – остаточне прибирання об’єкта від будівельного сміття, не допускаючи його накопичення в період виконання робіт. - - не виконано
Так як учасник переможець не подав технічне завдання , тоді пояснимо у Вашому технічному завдані п. 10 Написано Нанесення розмітки спортивного майданчика. Тепер Нанесення розмітки спортивного майданчика це по Вашому робота чи матеріал – звичайно робота (нанесення). Отже 250м ліній учасник не повинен був це відносити до матеріалів . В учасника переможця п17 с123-183-13 (шифр норми) звучить так Нанесення розмітки спортивного майданчика , що за новий такий матеріал появився?
Якщо це робота на 12500грн , тоді учасник переможець не показує скриває не перераховуючи в пенсійний фонд та прибутковий з 12500грн, * 42% = 5250грн , тому
учасники вдаються до різних хитрощей , щоб не платити державі, чим грубо порушив договірну ціну в бік зменшення ціни , а під даним пунктом мало стояти Шпаклівка TOMSIT 777 - 17,92 кг приблизно на суму 1600грн. яка пропущена.
Тому ми уважаємо що учасником переможцем грубо порушено договірну ціну в сторону заниження , а собі в сторону збільшення за рахунок пенсійного.
, Умова не виконана
Висновок дискваліфікація
Вважаємо , що у ході кваліфікації пропозицій Замовником було застосовано дискримінаційний підхід, чим порушено наші майнові та не майнові права та інтереси, а також власне чинне законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема основні принципи їх здійснення, а саме: відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівлі, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій тощо.
Виходячи з вище викладеного та керуючись ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-V!!! від 25.12.2015 р. та Конституцією України,
Просимо прийняти рішення про встановлення порушень у процедурі закупівлі і відмінити рішення протоколу уповноваженою особою,
Переможця торгів керуючись у першу чергу Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-V!!! від 25.12.2015 р. редакція від 08.02. 2020р.
Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
З ПОВАГОЮ…
Розгорнути
Згорнути
Виконавець повинен:
Роботи повинні надаватись згідно з умовами договору, технічним завданням, вимогами діючої нормативно-технічної документації.
- гарантувати, що якість будівельних матеріалів, обладнання і комплектуючих виробів, конструкцій і систем, які застосовуються для виконання робіт, будуть відповідати державним стандартам, технічним умовам та мати відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, які засвідчують їх якість та можливість використання;
- при виконанні робіт дотримуватись вимог закону та інших правових актів про охорону навколишнього середовища; законодавчих та нормативно-правових актів;
- забезпечити в період виконання робіт необхідні протипожежні заходи, дотримання правил охорони праці, умови санітарно-гігієнічного режиму на об’єкті;
- забезпечити систематичне, а після завершення – остаточне прибирання об’єкта від будівельного сміття, не допускаючи його накопичення в період виконання робіт.
Строк виконання робіт: згідно календарного плану, (додатку №5)
12.1. Невід’ємною частиною даного Договору є календарний план (додаток №1)
12. Копії аналогічних виконаних робіт
Примітки:
а) у разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують.
9. Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що ___________
_________________ (найменування учасника) не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених ЗУК «Про санкції» чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладанню та або виконання договору»
10. Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору, зг додатку №3
ФОП "ОНЧУЛЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ"
- Замовник відхиляє пропозицію відповідно до ч. 13 статті 14 Закону, в разі, якщо:-
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі-
1. У свідоцтві єдиного податку не має другої сторінки
2. Не надано паспортні дані фізичної особи , яка буде підписувати договір
- не виконано
Роботи повинні надаватись згідно з умовами договору, технічним завданням, вимогами діючої нормативно-технічної документації.
3. Не надано технічне завдання , та згода на його виконання
4. Не надано проект договору з додатками , але лист згоду надали
ЇХ потрібно було заповнити і подати з проектом договору – не виконано
Календарний план фінансування робіт по об’єкту Капітальний ремонт спортивного залу в Хотинській дитячо-юнацькій спортивній школі м. Хотин вул. Олімпійська,75 (ДБН В.2.2.-3:2018)
2020р 2021р
450 000,00 148633,00
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
на виконання робіт по об’єкту:
(Капітальний ремонт Центральної площі по вул Олімпійська,32 (частина№1) в м.Хотин Чернівецької області
№ з/п Найменування робіт Вартість, грн. 2020рік 2021 рік
1 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт спортивного залу в Хотинській дитячо-юнацькій спортивній школі м. Хотин вул. Олімпійська,75 (ДБН В.2.2.-3:2018) 598633,00 450 000,00 148633,00
Усього: 598633,00 450 000,00 148633,00
ДОГОВІРНУ ЦІНУ ПОДАТИ З ДОГОВОРОМ
- забезпечити в період виконання робіт необхідні протипожежні заходи, дотримання правил охорони праці, умови санітарно-гігієнічного режиму на об’єкті;- - не виконано
- забезпечити систематичне, а після завершення – остаточне прибирання об’єкта від будівельного сміття, не допускаючи його накопичення в період виконання робіт. - - не виконано
Так як учасник переможець не подав технічне завдання , тоді пояснимо у Вашому технічному завдані п. 10 Написано Нанесення розмітки спортивного майданчика. Тепер Нанесення розмітки спортивного майданчика це по Вашому робота чи матеріал – звичайно робота (нанесення). Отже 250м ліній учасник не повинен був це відносити до матеріалів . В учасника переможця п17 с123-183-13 (шифр норми) звучить так Нанесення розмітки спортивного майданчика , що за новий такий матеріал появився?
Якщо це робота на 12500грн , тоді учасник переможець не показує скриває не перераховуючи в пенсійний фонд та прибутковий з 12500грн, * 42% = 5250грн , тому
учасники вдаються до різних хитрощей , щоб не платити державі, чим грубо порушив договірну ціну в бік зменшення ціни , а під даним пунктом мало стояти Шпаклівка TOMSIT 777 - 17,92 кг приблизно на суму 1600грн. яка пропущена.
Тому ми уважаємо що учасником переможцем грубо порушено договірну ціну в сторону заниження , а собі в сторону збільшення за рахунок пенсійного.
, Умова не виконана
Висновок дискваліфікація
Вважаємо , що у ході кваліфікації пропозицій Замовником було застосовано дискримінаційний підхід, чим порушено наші майнові та не майнові права та інтереси, а також власне чинне законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема основні принципи їх здійснення, а саме: відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівлі, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій тощо.
Виходячи з вище викладеного та керуючись ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-V!!! від 25.12.2015 р. та Конституцією України,
Просимо прийняти рішення про встановлення порушень у процедурі закупівлі і відмінити рішення протоколу уповноваженою особою,
Переможця торгів керуючись у першу чергу Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-V!!! від 25.12.2015 р. редакція від 08.02. 2020р.
Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
З ПОВАГОЮ…
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2020 13:41
Шановний учаснику! Вдячні за вашу увагу, але стосовно вашої вимоги повідомляємо:
1. У Свідоцтві платника єдиного податку фізичної особи немає другої сторінки, вся інформація викладена на одній сторінці
2. Паспортні дані від Учасника не вимагались
3. Відповідно до технічного завдання, учасником надана договірна ціна, яка складена на основі огляду в якому учасник надав таблицю з об’ємами та видами робіт, які співпадають з технічним завданням Замовника
4. відповідно до додатку №4 п,10 від учасників вимагався лист-погодження з умовами проекту Договору – що учасником теж було надано
5. Згідно із інформаційною довідкою №6/15 від 04.12.2020р Учасник гарантує дотримання заходів із захисту довкілля, недопущення забруднення природного середовища, не буде допускати складування сміття у несанкціонованих місцях. Також даною довідкою Учасник зобов’язується використовувати якісні матеріали, машини та механізми які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства а також, застосовувати інші необхідні захисти довкілля.
6. Стосовно вашої вимоги, щодо нанесення розмітки:
Для нанесення розміток по лінолеуму використовується двокомпонентна поліуретанова фарба з високим ступенем щодо стирання
- На основі технічного завдання, яке визначається, опираючись на дефектний акт розробляється кошторисна документація, яка проходить експертизу, і вразі відповідності державним будівельним нормам отримує експертний висновок
- Кожен учасник торгів подає свою пропозицію, щодо виконання технічного завдання особисто визнаючи вартість даних робіт. Але якщо в процесі торгів учасником було зменшено запропоновану вартість, то відповідно до остаточної своєї ставки він приводить у відповідність договірну ціну та надає її Замовнику для підписання договору.
Вивчаючи пропозиції по даній закупівлі Замовник надав перевагу Учаснику, який має досвід у якісному виконанні аналогічних робіт, про що свідчать надані аналогічні виконанні договори, акти виконаних робіт, а також долучені відповідні фотографії на яких можна побачити зображення обєктів на яких учасник проводив аналогічні роботи
Учасники торгів, цінова пропозиція яких була відхилена, не виконали належним чином пункт 12. Додатку 4, а саме: копії аналогічних виконаних робіт ( не капітальний ремонт в загальному, а саме аналогічним виконаних з робіт) цей пункт є вирішальним при визначенні переможця закупівлі, і ніякого неупередженого ставлення тут немає і не може бути.
1. У Свідоцтві платника єдиного податку фізичної особи немає другої сторінки, вся інформація викладена на одній сторінці
2. Паспортні дані від Учасника не вимагались
3. Відповідно до технічного завдання, учасником надана договірна ціна, яка складена на основі огляду в якому учасник надав таблицю з об’ємами та видами робіт, які співпадають з технічним завданням Замовника
4. відповідно до додатку №4 п,10 від учасників вимагався лист-погодження з умовами проекту Договору – що учасником теж було надано
5. Згідно із інформаційною довідкою №6/15 від 04.12.2020р Учасник гарантує дотримання заходів із захисту довкілля, недопущення забруднення природного середовища, не буде допускати складування сміття у несанкціонованих місцях. Також даною довідкою Учасник зобов’язується використовувати якісні матеріали, машини та механізми які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства а також, застосовувати інші необхідні захисти довкілля.
6. Стосовно вашої вимоги, щодо нанесення розмітки:
Для нанесення розміток по лінолеуму використовується двокомпонентна поліуретанова фарба з високим ступенем щодо стирання
- На основі технічного завдання, яке визначається, опираючись на дефектний акт розробляється кошторисна документація, яка проходить експертизу, і вразі відповідності державним будівельним нормам отримує експертний висновок
- Кожен учасник торгів подає свою пропозицію, щодо виконання технічного завдання особисто визнаючи вартість даних робіт. Але якщо в процесі торгів учасником було зменшено запропоновану вартість, то відповідно до остаточної своєї ставки він приводить у відповідність договірну ціну та надає її Замовнику для підписання договору.
Вивчаючи пропозиції по даній закупівлі Замовник надав перевагу Учаснику, який має досвід у якісному виконанні аналогічних робіт, про що свідчать надані аналогічні виконанні договори, акти виконаних робіт, а також долучені відповідні фотографії на яких можна побачити зображення обєктів на яких учасник проводив аналогічні роботи
Учасники торгів, цінова пропозиція яких була відхилена, не виконали належним чином пункт 12. Додатку 4, а саме: копії аналогічних виконаних робіт ( не капітальний ремонт в загальному, а саме аналогічним виконаних з робіт) цей пункт є вирішальним при визначенні переможця закупівлі, і ніякого неупередженого ставлення тут немає і не може бути.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-11-24-014896-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020", Код ЄДРПОУ:43373313
Дата подання: 15 грудня 2020 16:49
Вимога
Ми, ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020», викладаємо свою вимогу у зв’язку з неправомірністю кваліфікації переможця ФОП "ОНЧУЛЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ" по закупівлі UA-2020-11-24-014896-c (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт спортивного залу в Хотинській дитячо-юнацькій спортивнй школі м.Хотин вул. Олімпійська,75 (ДБН В2.2.-3:2018). Згідно з Тендерною документацією від 26.11.2020 та додатками до неї, у тендерній пропозиції зазначеного учасника відсутні такі документи: 1)Погодження з тех завданням; 2)Проєкт договору; 3)Календарний план; 5) Календарний план фінансування робіт. Вважаємо, що такими діями Замовник порушує основні принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», ставлячи учасників у неоднакове становище, а тому ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про кваліфікацію переможцем ФОП "ОНЧУЛЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ",
2. Перейти до кваліфікації наступних учасників.
У разі відхилення нашої ВИМОГИ, відповідно до статті 175 Цивільного процесуального кодексу України, ми будемо змушені подати позовну заяву до суду відповідної інстанції для захисту наших законних прав та інтересів
Розгорнути
Згорнути
1. Скасувати рішення про кваліфікацію переможцем ФОП "ОНЧУЛЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ",
2. Перейти до кваліфікації наступних учасників.
У разі відхилення нашої ВИМОГИ, відповідно до статті 175 Цивільного процесуального кодексу України, ми будемо змушені подати позовну заяву до суду відповідної інстанції для захисту наших законних прав та інтересів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2020 13:35
Шановний Учаснику. Повідомляємо Вам, що згідно наших технічних вимог не було зазначено вимоги стосовно надання проєкту договору Учасниками , а в свою чергу було зазначено зг додатку 4 п.10.надати лист погодження Учасника з умовами проекту Договору (що в свою чергу було надано даним Учасником)
технічне завдання відповідно до додатку №1 до оголошення учасник надав у формі локального кошторису де є зазначено ввесь перелік та об’єм необхідних робіт. також згідно тендерної пропозиції (додаток №2п7.), що даний Учасник своїм підписом засвідчує свою безумовну згоду з усіма умовами тендерної документації
Щодо календарного плану – не вимагалось від учасників його заповнення , даний додаток (додаток №5) несе інформативну інформацію для Учасників, щодо фінансування Замовника даних робіт.
Ще раз повідомляємо, що нам як Замовнику було важливо , щоб Виконавець мав досвід у виконанні аналогічних робіт, а саме цим учасником було надано підтвердні документи, які підтверджують даний досвід.
технічне завдання відповідно до додатку №1 до оголошення учасник надав у формі локального кошторису де є зазначено ввесь перелік та об’єм необхідних робіт. також згідно тендерної пропозиції (додаток №2п7.), що даний Учасник своїм підписом засвідчує свою безумовну згоду з усіма умовами тендерної документації
Щодо календарного плану – не вимагалось від учасників його заповнення , даний додаток (додаток №5) несе інформативну інформацію для Учасників, щодо фінансування Замовника даних робіт.
Ще раз повідомляємо, що нам як Замовнику було важливо , щоб Виконавець мав досвід у виконанні аналогічних робіт, а саме цим учасником було надано підтвердні документи, які підтверджують даний досвід.
Номер вимоги: UA-2020-11-24-014896-c.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "ЛАЗОРЕНКО МАР'ЯНА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:3091218641
Дата подання: 16 грудня 2020 12:10
оскарження переможця закупівлі
Пропозиція не відповідає вимогам, встановленим Замовником в тендерній документації, очевидними є ознаки протиправності рішення , містить ознаки зговору та зловживанням службового становища посадовою особою Замовника, тому ФОП Ончуленко Михайло Іванович не може бути визнаним переможцем закупівлі з наступних причин:
1.В дод.4 п.8 вказано , що учасник повинен надати документи що підтверджують повноваження Учасника на підписання документів. (Протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження представника Учасника на підписання документів). Під іншими документами слід вважати документи, передбачені законодавством. Згідно чинного законодавства повноваження підпису документів фізичною особою підприємцем підтверджується копіями Свідоцтва про реєстрацію або Виписки з ЄДР ( документ, що підтверджує державну реєстрацію субєкта), Витягу з ЄДР (документ, що підтверджує повноваження суб'єкта, так як в ньому відображаються всі зміни після реєстрації) та копією паспорта (документ, ідентифікує особу , що має право підписувати документи). ФОП Ончуленко Михайло Іванович у складі пропозиції лист, що він є уповноваженою особою з правом підпису та надає копію Свідоцтва про державну реєстрацію, але у складі пропозиції відсутній Витяг з Єдиного державного реєстру та копія паспорту, що ідентифікує його як особу , що має право підписувати документи , а отже документи, що підтверджують повноваження Учасника на підписання документів згідно чинного законодавства та тендерної документації (інший документ, що підтверджує повноваження представника Учасника на підписання документів ) надані не в повній мірі, що не відповідає чинному законодавству та вимогам встановленим Замовником.
2. В дод.1ТД вказано, що договірна ціна визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації. ФОП Ончуленко М.І. у складі тендерної пропозиції надає кошторисну документацію, де договірна ціна визначена без урахуванням проходження експертизи кошторисної документації, що не відповідає вимогам встановленим Замовником
3. Акт огляду об’єкта наданий ФОП Ончуленко М.І. у складі тендерної пропозиції не відповідає чинному законодавсту та вимогам, встановленим Замовником в дод.4 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам закупівлі» п.11. (В період уточнення Учасник представник підрядної організації повинен в присутності представника Замовника здійснити огляд об’єкту, та скласти Акт огляд та/або обстеження об’єкту на якому планується проведення робіт із підписом представника Замовника та Учасника). Згідно з частинами першою та третьою статті 237 Цивільного кодексу України представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов’язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє В тендерній документації вказаний тільки один представник Замовника– уповноважена особа Цвик Г.П., яка згідно тендерної документації і повинна підписувати такі акти. Форма акту законодавчо не встановлена, але законодавство приписує оформлювати такі документи з використанням самостійно виготовлених бланків, які повинні обов’язково містити реквізити, визначені Законом про бухоблік та Положенням № 88. Такі документи повинні мати обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст документа; посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення операції і правильність її оформлення; особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати осіб, які брали участь у здійсненні операції. В документі, який названо актом і який є у складі тендерної пропозиції не можливо ідентифікувати особу –представника Замовника, так як прізвище цієї особи в ньому не вказано, а значить цей документ не має ніякої юридичної сили, так як суперечить чинному законодавству та вимогам Замовника.
На акті огляду від 27.11.2020р., який нам підписала Уповноважена особа- Цвик Г.І. (доречі, він був першим актом, який вона підписувала) зовсім інший підпис ніж на акті ФОП Ончуленко М.І..
12.12.2020р. нами було подано листа Уповноваженій особі на електронну пошту, де були викладені аргументи та вказані причини,чому потрібно дискваліфікувати Учасників закупівлі і в т.ч. ФОП Ончуленко М.І. 14.12.2020р. в 10год.41 хв. я зателефонувала Цвик Г.І на телефон вказаний в тендерній документації, щоб переконатись, що вона ознайомлена з нашим листом. Вона повідомила, що з листом вона ознайомлена, і що наші аргументи її не переконали. Із слів Цвик Г.І за підписом на акті ФОП Ончуленко М.І. вона сама ідентифікувала особу, яка підписала акт і ця особа- її безпосередній начальник.
А тепер про сам акт. Він датований 26.11.2020р. Саме в цей день Ончуленко М.І. зустрічається з безпосереднім начальником уповноваженої особи Цвик Г.П., узгоджує з ним матеріал спортивного покриття, кольорову гаму спортивного майданчика, в Ончуленка М.І вже є заготовлений акт з малюнком самого майданчика, з врахуванням побажань Замовника , щодо конкретних видів спорту , відповідно до розмірів приміщення- про все це написано в акті, правда там не ідентифіковано особу яка це підписала . Так як цей акт за словами Цвик Г.П. був підписаний її безпосереднім начальником , який згідно фактів викладених в цьому документі все уже узгодив Ончуленко М.І , можливо тому за результатами розгляду пропозиції ФОП Ончуленко М.І уповноважена особа Цвик Г.П. порушень не встановила і оголосила ФОП Ончуленко М.І переможцем закупівлі.Очевидними є ознаки протиправності таких діянь (корупція та зговір).
Рішення Уповноваженої особи Хотинської міської ради від 14.12.2020р. №171 взагалі не узгоджується з вимогами встановленими в тендерній документації. Як одне із порушень вказується відсутність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, а саме виконання робіт по влаштуваню робіт з спайкою, але це субєктивний висновок Уповноваженої особи, так немає таких вимог у тендерній документації. Замовник в Дод.4 п.12. встановив вимогу про надання копій аналогічних виконаних робіт. Копії робіт надати неможливо. Для підтвердження кваліфікації згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати надати копії виконаних аналогічних договорів, але в тендерній документації про договори нічого не сказано. По суті вимога надати копії аналогічних виконаних робіт згідно чинного законодавства є нікчемною, так як копії робіт надати неможливо і такого визначення взагалі немає в чинному законодавстві.
Виходячи з вищевикладеного вимагаємо відмінити рішення про визнання ФОП Ончуленко М.І. переможцем закупівлі та розглянути наступні пропозиції Учасників. Якщо наша вимога не буде задоволена, ми змушені будемо звернутись до суду за захистом своїх прав та в правоохоронні органи в зв’язку із тим,що дане рішення має ознаки протиправності
Розгорнути
Згорнути
1.В дод.4 п.8 вказано , що учасник повинен надати документи що підтверджують повноваження Учасника на підписання документів. (Протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження представника Учасника на підписання документів). Під іншими документами слід вважати документи, передбачені законодавством. Згідно чинного законодавства повноваження підпису документів фізичною особою підприємцем підтверджується копіями Свідоцтва про реєстрацію або Виписки з ЄДР ( документ, що підтверджує державну реєстрацію субєкта), Витягу з ЄДР (документ, що підтверджує повноваження суб'єкта, так як в ньому відображаються всі зміни після реєстрації) та копією паспорта (документ, ідентифікує особу , що має право підписувати документи). ФОП Ончуленко Михайло Іванович у складі пропозиції лист, що він є уповноваженою особою з правом підпису та надає копію Свідоцтва про державну реєстрацію, але у складі пропозиції відсутній Витяг з Єдиного державного реєстру та копія паспорту, що ідентифікує його як особу , що має право підписувати документи , а отже документи, що підтверджують повноваження Учасника на підписання документів згідно чинного законодавства та тендерної документації (інший документ, що підтверджує повноваження представника Учасника на підписання документів ) надані не в повній мірі, що не відповідає чинному законодавству та вимогам встановленим Замовником.
2. В дод.1ТД вказано, що договірна ціна визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації. ФОП Ончуленко М.І. у складі тендерної пропозиції надає кошторисну документацію, де договірна ціна визначена без урахуванням проходження експертизи кошторисної документації, що не відповідає вимогам встановленим Замовником
3. Акт огляду об’єкта наданий ФОП Ончуленко М.І. у складі тендерної пропозиції не відповідає чинному законодавсту та вимогам, встановленим Замовником в дод.4 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам закупівлі» п.11. (В період уточнення Учасник представник підрядної організації повинен в присутності представника Замовника здійснити огляд об’єкту, та скласти Акт огляд та/або обстеження об’єкту на якому планується проведення робіт із підписом представника Замовника та Учасника). Згідно з частинами першою та третьою статті 237 Цивільного кодексу України представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов’язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє В тендерній документації вказаний тільки один представник Замовника– уповноважена особа Цвик Г.П., яка згідно тендерної документації і повинна підписувати такі акти. Форма акту законодавчо не встановлена, але законодавство приписує оформлювати такі документи з використанням самостійно виготовлених бланків, які повинні обов’язково містити реквізити, визначені Законом про бухоблік та Положенням № 88. Такі документи повинні мати обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст документа; посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення операції і правильність її оформлення; особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати осіб, які брали участь у здійсненні операції. В документі, який названо актом і який є у складі тендерної пропозиції не можливо ідентифікувати особу –представника Замовника, так як прізвище цієї особи в ньому не вказано, а значить цей документ не має ніякої юридичної сили, так як суперечить чинному законодавству та вимогам Замовника.
На акті огляду від 27.11.2020р., який нам підписала Уповноважена особа- Цвик Г.І. (доречі, він був першим актом, який вона підписувала) зовсім інший підпис ніж на акті ФОП Ончуленко М.І..
12.12.2020р. нами було подано листа Уповноваженій особі на електронну пошту, де були викладені аргументи та вказані причини,чому потрібно дискваліфікувати Учасників закупівлі і в т.ч. ФОП Ончуленко М.І. 14.12.2020р. в 10год.41 хв. я зателефонувала Цвик Г.І на телефон вказаний в тендерній документації, щоб переконатись, що вона ознайомлена з нашим листом. Вона повідомила, що з листом вона ознайомлена, і що наші аргументи її не переконали. Із слів Цвик Г.І за підписом на акті ФОП Ончуленко М.І. вона сама ідентифікувала особу, яка підписала акт і ця особа- її безпосередній начальник.
А тепер про сам акт. Він датований 26.11.2020р. Саме в цей день Ончуленко М.І. зустрічається з безпосереднім начальником уповноваженої особи Цвик Г.П., узгоджує з ним матеріал спортивного покриття, кольорову гаму спортивного майданчика, в Ончуленка М.І вже є заготовлений акт з малюнком самого майданчика, з врахуванням побажань Замовника , щодо конкретних видів спорту , відповідно до розмірів приміщення- про все це написано в акті, правда там не ідентифіковано особу яка це підписала . Так як цей акт за словами Цвик Г.П. був підписаний її безпосереднім начальником , який згідно фактів викладених в цьому документі все уже узгодив Ончуленко М.І , можливо тому за результатами розгляду пропозиції ФОП Ончуленко М.І уповноважена особа Цвик Г.П. порушень не встановила і оголосила ФОП Ончуленко М.І переможцем закупівлі.Очевидними є ознаки протиправності таких діянь (корупція та зговір).
Рішення Уповноваженої особи Хотинської міської ради від 14.12.2020р. №171 взагалі не узгоджується з вимогами встановленими в тендерній документації. Як одне із порушень вказується відсутність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, а саме виконання робіт по влаштуваню робіт з спайкою, але це субєктивний висновок Уповноваженої особи, так немає таких вимог у тендерній документації. Замовник в Дод.4 п.12. встановив вимогу про надання копій аналогічних виконаних робіт. Копії робіт надати неможливо. Для підтвердження кваліфікації згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати надати копії виконаних аналогічних договорів, але в тендерній документації про договори нічого не сказано. По суті вимога надати копії аналогічних виконаних робіт згідно чинного законодавства є нікчемною, так як копії робіт надати неможливо і такого визначення взагалі немає в чинному законодавстві.
Виходячи з вищевикладеного вимагаємо відмінити рішення про визнання ФОП Ончуленко М.І. переможцем закупівлі та розглянути наступні пропозиції Учасників. Якщо наша вимога не буде задоволена, ми змушені будемо звернутись до суду за захистом своїх прав та в правоохоронні органи в зв’язку із тим,що дане рішення має ознаки протиправності
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія «КОРДБУД-ІНВЕСТ» |
570 000,00
UAH з ПДВ
|
455 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КООПЕРАТИВ "АВАНГАРД" |
587 718,00
UAH з ПДВ
|
456 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ОНЧУЛЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ" |
598 633,00
UAH з ПДВ
|
567 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛАЗОРЕНКО МАР'ЯНА ВАСИЛІВНА" |
607 777,00
UAH з ПДВ
|
604 377,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" |
629 889,27
UAH з ПДВ
|
606 666,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" |
650 970,34
UAH з ПДВ
|
628 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУХЕЦЬКИЙ ПАВЛО ІЛЛІЧ |
635 604,00
UAH з ПДВ
|
635 604,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Кооператив "Будівельник" |
638 339,00
UAH з ПДВ
|
638 339,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія «КОРДБУД-ІНВЕСТ» #39482533 |
Відхилено |
455 999,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2020 11:54
|
КООПЕРАТИВ "АВАНГАРД" #14272890 |
Відхилено |
456 000,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2020 11:55
|
ФОП "ОНЧУЛЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ" #2897116675 |
Переможець |
567 500,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2020 11:56
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 16 грудня 2020 19:40 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
16 грудня 2020 19:40
|
Електронний підпис |
16 грудня 2020 19:40
|
скасування закупівлі.docx |