Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт будівлі (заміна існуючих віконних блоків) комунального закладу «Загальноосвітня школа 1-3 ст. №20 Луцької міської ради Волинської області»
Очікувана вартість
193 510,00 UAH
UA-2020-11-24-014883-c 5b821321cac049119934e577d90c33d1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслана Жовнірук

+380505028342 zruslana101@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02141673
Вебсайт: http://lutsk.osv.org.ua/
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, ВУЛ.ШЕВЧЕНКА, буд. 1
Контактна особа: Руслана Жовнірук
+380505028342
zruslana101@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 11:34
Очікувана вартість: 193 510,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 967,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт будівлі (заміна існуючих віконних блоків) комунального закладу «Загальноосвітня школа 1-3 ст. №20 Луцької міської ради Волинської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Шота Руставеллі,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата Робіт здійснюється за фактично виконані роботи протягом 10 (десять) банківських днів на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі по тексту – КБ-2в, КБ-3) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 16:17
оголошення ЗОШ №20.docx
25 листопада 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 08:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 16:17
оголошення ЗОШ №20.docx
25 листопада 2020 08:45
оголошення ЗОШ №20.docx
24 листопада 2020 16:49
оголошення ЗОШ №20.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін виконання
Дата подання: 24 листопада 2020 17:52
Дата відповіді: 24 листопада 2020 18:47
Доброго вечора, згідно термінів, зазначених в оголошенні, договір Ви не підпишете раніше, ніж 8 грудня, а тому на виготовлення і встановлення лишається лише 5 робочих днів, що вкрай мало. Пропонуємо продовжити термін виконання до 22-23 грудня
Відповідь: Доброго вечора, якщо термін виконання продовжити до 23 грудня, то у нас не залишиться часу на те, щоб зареєструвати в казначействі акти виконаних робіт та оплатити Постачальнику за виконані роботи і тоді виникне кредиторської заборгованості на кінець року
Підвіконня
Дата подання: 24 листопада 2020 18:00
Дата відповіді: 25 листопада 2020 08:52
Підкажіть, будь-ласка, а підвіконня теж мінятись мають
Відповідь: Доброго дня, підвіконня не потрібно замінювати, у Оголошення внесено зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-24-014883-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛКОН", Код ЄДРПОУ:25092189
Дата подання: 07 грудня 2020 16:21
Вимога
Розглянувши пропозицію учасника закупівлі ФОП Бродська Ірина Іванівна, яку Ви визначили переможцем закупівлі зауважуємо наступне:
1. Учасником не надана інформація про наявність власного або орендованого обладнання та матеріально – технічної бази, необхідної для надання послуги. (п. 1.1 переліку документів)
2. Відсутні відомості про наявність працівників відповідної кваліфікації, які надаватимуть послуги (п. 1.2 переліку документів)
3. У складі тендерної пропозиції учасником надано незаповнений проект договору (відсутні
поле – підрядник, вартість договору, та реквізити підрядника).
Незрозумілим є, яку саме продукцію пропонує ФОП Бродська Ірина Іванівна.
А саме, долучений до тендерної документації протокол випробування на блоки віконні STEKO
S 500 з заповненням 4MDS Plus – 9Ar – 4 -9Ar – 4i, не відповідає вимогам предмету закупівлі (профільна система з монтажною шириною не менше 70 мм і з заповненням склопакетом не менше 32 мм).
Протокол випробувань профілів ПВХ STEKO S 700, засвідчує невідповідність ще однієї вимоги – товщина зовнішньої стінки віконного профіля не менше 2,7 мм.

З огляду на вищезазначене, вважаємо, що пропозиція ФОП Бродської Ірини Іванівни не відповідає вимогам тендерної документації. (абз. 1 п. 13 ст. 14 Закон України «Про публічні закупівлі»)
Просимо Вас переглянути своє рішення по визначенню переможця закупівлі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 грудня 2020 17:15
1. В пропозиції Переможця наявна довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в файлі 4. Кваліфікаційні1.pdf.
2. Лист про наявність працівників наданий в файлі 4. Кваліфікаційні1.pdf.
3. Погоджений проект договору надано в файлі Погоджений проект договору.pdf (ФОП Бродська І.І. поставила відбиток печатки і підпис, це означає погодження з умовами договору)
4. Предметом закупівлі є поточний ремонт будівлі по заміні існуючих віконних блоків, а не покупка продукції, а тому цілком зрозуміло, що ФОП Бродська Ірина Іванівна пропонує замінити існуючі дерев'яні віконні блоки на металопластикові віконні блоки виробництва ТОВ завод "СТЕКО" відповідно до технічного завдання Замовника. Щодо протоколу, то Замовником вимагалось надання протоколу, на підставі якого видавався сертифікат відповідності в частині:«Всі вироби повинні мати Сертифікат відповідності, протоколи випробувань виробів на підставі, яких видавався Сертифікат відповідності».
На кожному протоколі зазначено, що він стосується лише зразка, який випробовувався.

Документи подані скаржником

07 грудня 2020 16:21
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бродська І.І. 163 991,13
UAH з ПДВ
163 023,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛКОН" 167 994,78
UAH з ПДВ
163 894,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 17:45
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:44
2.Тех. характер1.pdf
03 грудня 2020 17:44
6.Цінова.pdf
03 грудня 2020 17:44
5.Право підпису.pdf
03 грудня 2020 17:44
4.Кваліфікаційні 1.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 16:57
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:55
Цінова пропозиція.pdf
03 грудня 2020 16:55
Технічне завдання.pdf
03 грудня 2020 16:55
Статут 270819.pdf
03 грудня 2020 16:55
Наказ директор.pdf
03 грудня 2020 16:55
Локальний кошторис.7z
03 грудня 2020 16:55
Інфодовідка (товар).pdf
03 грудня 2020 16:55
Договір.pdf
03 грудня 2020 16:55
Довідка (ст. 17).pdf
03 грудня 2020 16:55
Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2020 16:55
Витяг_EДР.pdf
03 грудня 2020 16:55
Витяг платника ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бродська І.І.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛКОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бродська І.І.
#2944406042
Переможець 163 023,56
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 16:27

Документи

04 грудня 2020 16:27
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:26
протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бродська І.І.
#2944406042
163 023,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2020 16:27
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:26
протокол розгляду.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 16:15
додаткова угода.PDF зміни до договору
16 грудня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 17:45
додатки до договору 52-12.PDF укладений
10 грудня 2020 10:53
52-12.PDF укладений
10 грудня 2020 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп 3.1 Договору викласти в наступній редакції "ціна Договору становить 163 023,46 (Сто шістдесят три тисячі двадцять три грн. 46коп), без ПДВ п.2 Договору викласти в наступній редакції : Строк виконання робіт :до 31.12. 2020р.
Номер договору про закупівлю: 52-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 163 023,46
UAH