Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт будівлі (заміна існуючих віконних блоків) комунального закладу «Загальноосвітня школа 1-3 ст. №20 Луцької міської ради Волинської області»
Очікувана вартість
193 510,00 UAH
UA-2020-11-24-014883-c ● 5b821321cac049119934e577d90c33d1
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02141673 |
Вебсайт: | http://lutsk.osv.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 43000, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, ВУЛ.ШЕВЧЕНКА, буд. 1 |
Контактна особа: |
Руслана Жовнірук +380505028342 zruslana101@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2020 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2020 11:34 |
Очікувана вартість: | 193 510,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 967,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт будівлі (заміна існуючих віконних блоків) комунального закладу «Загальноосвітня школа 1-3 ст. №20 Луцької міської ради Волинської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Шота Руставеллі,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата Робіт здійснюється за фактично виконані роботи протягом 10 (десять) банківських днів на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі по тексту – КБ-2в, КБ-3) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2020 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2020 16:17 |
оголошення ЗОШ №20.docx |
25 листопада 2020 16:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 листопада 2020 16:17 |
оголошення ЗОШ №20.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін виконання
Дата подання: 24 листопада 2020 17:52
Дата відповіді: 24 листопада 2020 18:47
Доброго вечора, згідно термінів, зазначених в оголошенні, договір Ви не підпишете раніше, ніж 8 грудня, а тому на виготовлення і встановлення лишається лише 5 робочих днів, що вкрай мало. Пропонуємо продовжити термін виконання до 22-23 грудня
Відповідь: Доброго вечора, якщо термін виконання продовжити до 23 грудня, то у нас не залишиться часу на те, щоб зареєструвати в казначействі акти виконаних робіт та оплатити Постачальнику за виконані роботи і тоді виникне кредиторської заборгованості на кінець року
Підвіконня
Дата подання: 24 листопада 2020 18:00
Дата відповіді: 25 листопада 2020 08:52
Підкажіть, будь-ласка, а підвіконня теж мінятись мають
Відповідь: Доброго дня, підвіконня не потрібно замінювати, у Оголошення внесено зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-24-014883-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛКОН", Код ЄДРПОУ:25092189
Дата подання: 07 грудня 2020 16:21
Вимога
Розглянувши пропозицію учасника закупівлі ФОП Бродська Ірина Іванівна, яку Ви визначили переможцем закупівлі зауважуємо наступне:
1. Учасником не надана інформація про наявність власного або орендованого обладнання та матеріально – технічної бази, необхідної для надання послуги. (п. 1.1 переліку документів)
2. Відсутні відомості про наявність працівників відповідної кваліфікації, які надаватимуть послуги (п. 1.2 переліку документів)
3. У складі тендерної пропозиції учасником надано незаповнений проект договору (відсутні
поле – підрядник, вартість договору, та реквізити підрядника).
Незрозумілим є, яку саме продукцію пропонує ФОП Бродська Ірина Іванівна.
А саме, долучений до тендерної документації протокол випробування на блоки віконні STEKO
S 500 з заповненням 4MDS Plus – 9Ar – 4 -9Ar – 4i, не відповідає вимогам предмету закупівлі (профільна система з монтажною шириною не менше 70 мм і з заповненням склопакетом не менше 32 мм).
Протокол випробувань профілів ПВХ STEKO S 700, засвідчує невідповідність ще однієї вимоги – товщина зовнішньої стінки віконного профіля не менше 2,7 мм.
З огляду на вищезазначене, вважаємо, що пропозиція ФОП Бродської Ірини Іванівни не відповідає вимогам тендерної документації. (абз. 1 п. 13 ст. 14 Закон України «Про публічні закупівлі»)
Просимо Вас переглянути своє рішення по визначенню переможця закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1. Учасником не надана інформація про наявність власного або орендованого обладнання та матеріально – технічної бази, необхідної для надання послуги. (п. 1.1 переліку документів)
2. Відсутні відомості про наявність працівників відповідної кваліфікації, які надаватимуть послуги (п. 1.2 переліку документів)
3. У складі тендерної пропозиції учасником надано незаповнений проект договору (відсутні
поле – підрядник, вартість договору, та реквізити підрядника).
Незрозумілим є, яку саме продукцію пропонує ФОП Бродська Ірина Іванівна.
А саме, долучений до тендерної документації протокол випробування на блоки віконні STEKO
S 500 з заповненням 4MDS Plus – 9Ar – 4 -9Ar – 4i, не відповідає вимогам предмету закупівлі (профільна система з монтажною шириною не менше 70 мм і з заповненням склопакетом не менше 32 мм).
Протокол випробувань профілів ПВХ STEKO S 700, засвідчує невідповідність ще однієї вимоги – товщина зовнішньої стінки віконного профіля не менше 2,7 мм.
З огляду на вищезазначене, вважаємо, що пропозиція ФОП Бродської Ірини Іванівни не відповідає вимогам тендерної документації. (абз. 1 п. 13 ст. 14 Закон України «Про публічні закупівлі»)
Просимо Вас переглянути своє рішення по визначенню переможця закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 грудня 2020 17:15
1. В пропозиції Переможця наявна довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в файлі 4. Кваліфікаційні1.pdf.
2. Лист про наявність працівників наданий в файлі 4. Кваліфікаційні1.pdf.
3. Погоджений проект договору надано в файлі Погоджений проект договору.pdf (ФОП Бродська І.І. поставила відбиток печатки і підпис, це означає погодження з умовами договору)
4. Предметом закупівлі є поточний ремонт будівлі по заміні існуючих віконних блоків, а не покупка продукції, а тому цілком зрозуміло, що ФОП Бродська Ірина Іванівна пропонує замінити існуючі дерев'яні віконні блоки на металопластикові віконні блоки виробництва ТОВ завод "СТЕКО" відповідно до технічного завдання Замовника. Щодо протоколу, то Замовником вимагалось надання протоколу, на підставі якого видавався сертифікат відповідності в частині:«Всі вироби повинні мати Сертифікат відповідності, протоколи випробувань виробів на підставі, яких видавався Сертифікат відповідності».
На кожному протоколі зазначено, що він стосується лише зразка, який випробовувався.
2. Лист про наявність працівників наданий в файлі 4. Кваліфікаційні1.pdf.
3. Погоджений проект договору надано в файлі Погоджений проект договору.pdf (ФОП Бродська І.І. поставила відбиток печатки і підпис, це означає погодження з умовами договору)
4. Предметом закупівлі є поточний ремонт будівлі по заміні існуючих віконних блоків, а не покупка продукції, а тому цілком зрозуміло, що ФОП Бродська Ірина Іванівна пропонує замінити існуючі дерев'яні віконні блоки на металопластикові віконні блоки виробництва ТОВ завод "СТЕКО" відповідно до технічного завдання Замовника. Щодо протоколу, то Замовником вимагалось надання протоколу, на підставі якого видавався сертифікат відповідності в частині:«Всі вироби повинні мати Сертифікат відповідності, протоколи випробувань виробів на підставі, яких видавався Сертифікат відповідності».
На кожному протоколі зазначено, що він стосується лише зразка, який випробовувався.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бродська І.І. #2944406042 |
Переможець |
163 023,56
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2020 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2021 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 16:15
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
16 грудня 2020 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2020 17:45
|
додатки до договору 52-12.PDF | укладений |
10 грудня 2020 10:53
|
52-12.PDF | укладений |
10 грудня 2020 10:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пп 3.1 Договору викласти в наступній редакції "ціна Договору становить 163 023,46 (Сто шістдесят три тисячі двадцять три грн. 46коп), без ПДВ п.2 Договору викласти в наступній редакції : Строк виконання робіт :до 31.12. 2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 52-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |