Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського в/п 320 кг на 9 зупинок в житловому будинку (праве крило) по вул.Широка, 85 у м.Львові
Очікувана вартість
934 248,00 UAH
UA-2020-11-24-014416-c aa3586133b614437ac023e16fcebe9fe
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 12:15
Очікувана вартість: 934 248,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється у відповідності до механізму реалізації Програми затвердженої Ухвалою Львівської міської ради від 04.04.2019 року № 4821 за рахунок коштів міського бюджету м.Львова та коштів співвласників багатоквартирних будинків. Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону. Підрядник зобов’язаний не пізніше дати укладення Договору, внести забезпечення виконання Договору – у розмірі 5 відсотків від суми Договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії. У разі своєчасного та якісного виконання робіт згідно з умовами Договору Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору про закупівлю у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі», а також у інших випадках передбачених статтею 27 Закону. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: в технічних вимогах (додаток 1). Методика оцінки міститься у вимогах до предмета спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського в/п 320 кг на 9 зупинок в житловому будинку (праве крило) по вул.Широка, 85 у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підряднику перераховується аванс у розмірі частки співфінансування зазначеної у п. 2.1. Договору. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 25 грудня поточного року. Підрядник повертає невикористану суму авансу у строк не пізніше 25 грудня поточного року. Аванс 90 Календарні 10
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 10 Календарні 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 16:34
dodatok_2_-договір.doc
24 листопада 2020 16:34
dodatok_1_тех_вим.doc
24 листопада 2020 16:34
ДКТ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ліфт-Еко 465 000,00
UAH з ПДВ
465 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс" 560 548,80
UAH з ПДВ
560 548,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАВОРИТЛІФТ" 887 535,60
UAH з ПДВ
887 535,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 14:12
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:10
Гарантійний лист Широка 85.pdf
30 листопада 2020 14:10
Аналогічний договір.pdf
30 листопада 2020 14:10
Інформація про обладнання.pdf
30 листопада 2020 14:10
Інформація про працівників.pdf
30 листопада 2020 14:10
Технічні вимоги Широка 85.pdf
30 листопада 2020 14:10
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 13:36
Електронний підпис
30 листопада 2020 12:11
Копия Дог и акт ОСББ Раб 152.PDF
30 листопада 2020 12:11
Коп.дог.КВР Перемоги 19 .PDF
30 листопада 2020 12:11
Квалифік.вимоги.PDF
30 листопада 2020 12:11
Пропозиція.PDF

Публічні документи

04 грудня 2020 18:19
Електронний підпис
04 грудня 2020 18:17
_Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2020 18:17
_Технічні вимоги.pdf
04 грудня 2020 18:17
_Статут.pdf
04 грудня 2020 18:17
_Стаття 17.pdf
04 грудня 2020 18:17
_Сертифікат на ліфти.pdf
04 грудня 2020 18:17
_Рішення №48.pdf
04 грудня 2020 18:17
_Проєкт договору.pdf
04 грудня 2020 18:17
_Календарний план.pdf
04 грудня 2020 18:17
_Витяг з ПДВ.pdf
04 грудня 2020 18:17
_Виписка з ЄДРПОУ.pdf
04 грудня 2020 18:17
_Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ліфт-Еко

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс"

ТОВ "ФАВОРИТЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ліфт-Еко
#31658533
Переможець 465 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 14:21

Документи

10 грудня 2020 12:12
Електронний підпис
10 грудня 2020 12:03
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ліфт-Еко
#31658533
465 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 12:12
Електронний підпис
10 грудня 2020 12:03
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2022 11:12
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2021 18:54
ДД_1_146.pdf зміни до договору
04 листопада 2021 18:53
Договір.pdf укладений
31 грудня 2020 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «30.12.2020 – 01.06.2021» на «30.12.2020 – 20.12.2021»
Номер договору про закупівлю: 145 к/ж
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/146
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 465 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 77 500,00 UAH)