Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Очікувана вартість
364 716,00 UAH
UA-2020-11-24-013097-c 14288e531bb847589c9a394e5a5d475c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рибіна Вікторія

0564701383 buh_cmrayvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27
Контактна особа: Рибіна Вікторія
0564701383
buh_cmrayvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 13:10
Початок аукціону: 11 грудня 2020 13:10
Очікувана вартість: 364 716,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 824,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Місцезнаходження замовника - 50000, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Свято- Миколаївська, буд. 27. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі- для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.

Місцезнаходження замовника - 50000, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Свято- Миколаївська, буд. 27. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі- для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30393 штуки
Рушники паперові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 15 календарних днів з дня його надходження до відділу освіти. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 16:19
Проект договор (рушники).docx
24 листопада 2020 16:19
ТД паперові рушники.doc
24 листопада 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 16:19
Проект договор (рушники).docx
24 листопада 2020 15:55
Проект договор (рушники).docx
24 листопада 2020 16:19
ТД паперові рушники.doc
24 листопада 2020 15:55
ТД паперові рушники.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо поверховості складу
Дата подання: 26 листопада 2020 12:14
Дата відповіді: 26 листопада 2020 13:00
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, розвантажувальні роботи потрібно буде проводити на 1му поверсі? Чи є можливість постачання товару перевізниками, типу Нова Пошта?
Відповідь: Доброго дня! Розвантажувальні роботи будуть проводитись на 1му поверсі, спосіб посточання товару обирає постачальник. Вартість поставки на адресу замовника, розвантаження входить до ціни товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" 227 947,50
UAH з ПДВ
182 358,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Б-777" 207 888,12
UAH з ПДВ
198 770,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Чистий Київ" 364 716,00
UAH з ПДВ
361 068,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 17:44
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:22
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:37
пропозиція нова 1.pdf
15 грудня 2020 16:29
пропозиція нова.pdf
15 грудня 2020 15:58
ст.17.pdf
15 грудня 2020 15:57
Пропозиція нова.pdf
14 грудня 2020 19:08
Dovidka_20322406920340929929.rar
14 грудня 2020 19:08
1 ч. 2 ст. 17.pdf
14 грудня 2020 19:08
п.12 ч.1 ст.17.pdf
10 грудня 2020 09:48
Електронний підпис
10 грудня 2020 09:43
Електронний підпис
10 грудня 2020 09:42
3.pdf
10 грудня 2020 09:42
2.pdf
10 грудня 2020 09:42
1.pdf
10 грудня 2020 09:42
4.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 01:58
Електронний підпис
10 грудня 2020 01:57
установчі.pdf
10 грудня 2020 01:57
якість.pdf
10 грудня 2020 01:57
кваліфікаційні.pdf

Публічні документи

07 грудня 2020 17:46
Електронний підпис
07 грудня 2020 17:44
4_Технічна_Частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"

ТОВ "Б-777"

ТОВ "Чистий Київ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"
#40840299
Переможець 182 358,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"
#40840299
182 358,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 11:43
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:26
Дод угода 1 (дог 452).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:26
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 08:52
Договір № 452.pdf укладений
23 грудня 2020 08:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження стоку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 452
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 17 березня 2021
Сума оплати за договором: 182 358,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 393,00 UAH)