Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плоскопанельні дисплеї (ДК 021:2015 - 30230000-0)
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2020-11-24-012610-c 2ed2441c25e143bdbf1854027be2c878
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Качараба Петро Степанович

380322975666 ph.mg.ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління "Секретаріат ради"
Код ЄДРПОУ: 34857892
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, площа Ринок, будинок 1
Контактна особа: Качараба Петро Степанович
380322975666
ph.mg.ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 11:52
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Плоскопанельні дисплеї
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79006, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок, 1, каб. 223а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 15:53
Тендерна документація.docx
24 листопада 2020 15:43
Тендерна документація.docx
24 листопада 2020 15:47
7. Проект договору.doc
24 листопада 2020 15:46
6. Лист-гарантія (зразок).doc
24 листопада 2020 15:46
4. Довідка про наявність обладнання та МТБ.doc
24 листопада 2020 15:46
5. Довідка про наявність кваліфік.працівників.doc
24 листопада 2020 15:46
3. Технічна специфікація.docx
24 листопада 2020 15:45
2. Перелік документів на підтвердження відповідності — копия.doc
24 листопада 2020 15:44
1. Форма Тендерної пропозиції.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 26 листопада 2020 23:11
Дата відповіді: 27 листопада 2020 13:18
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний потенційний учаснику відкритих торгів! Перш за все висловлюю Вам вдячність за проявлений інтерес до цієї процедури закупівлі. У відповідь на Ваше запитання, я, як уповноважена особа управління «Секретаріат ради» Львівської міської ради, повідомляю Вам наступне. Проектом договору у цій процедурі закупівлі, передбачено, що однією з істотних умов договору є, власне, поставка товару. Щодо питань монтажу, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію – то такі проектом договору не передбачено. Беручи до уваги вищезазначене, поставка товару на умовах, визначених договором про закупівлю, серед іншого, може вважатися виконанням цього зобов’язання перед замовником. Ще раз дякую за проявлений інтерес. Сподіюваюся на Вашу участь у процедурі закупівлі!

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-16-000012 ● 2dead2b869324c7f9e555a1ea407601d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2021 11:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.03.2021 № 181

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.03.2021 № 181.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-24-012610-c, 24.11.2020. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-03-26 15:35:59

Прохання про надання роз'яснення щодо висновку

Пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Пунктом 8 частини 1 цієї ж статті передбачено підставу для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, якщо учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.
Підпунктом 3 пункту 3 розділу 5 Тендерної документації встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Пунктом 3 розділу 3 Тендерної документації встановлено, що документальне підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам на виконання статті 17 Закону здійснюється згідно Додатку № 2 до Тендерної документації.
У відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Згідно частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
На виконання вищезгаданих норм Додатком № 2 до Тендерної документації передбачено, що на підтвердження відсутності підстави відмови учаснику у процедурі закупівлі передбаченої п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець торгів не надає жодних документів. Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі https://corruptinfo.nazk.gov.ua/. Схожий припис міститься і щодо п. 8 ч. 1 ст. 17: Переможець торгів не надає жодних документів щодо даного пункту. Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі https://kap.minjust.gov.ua
У пункті 2 Констатуючої частини висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-24-012610-c, зазначено, що за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, серед іншого, щодо відповідності вимог тендерної документації Закону – порушень не встановлено.
Крім того, пунктами 3 та 12 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, підставою для відмови в участі є те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією та те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
У відповідності до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції» корупційне правопорушення - діяння, що містить ознаки корупції, вчинене особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність.
Згідно частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, мною, як уповноваженою особою Замовника, встановлено, що Шандра Р.О. не притягувався до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення, шляхом перевірки довідки про відсутність судимості, та, шляхом перевірки відповідної інформації у реєстрі https://corruptinfo.nazk.gov.ua (Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення або правопорушення, пов’язані з корупцією) щодо притягнення Шандри Р.О. до відповідальності за правопорушення, пов’язані з корупцією (адміністративна відповідальність).
Крім того, статтею 149 та статтею 150 Кримінального кодексу України встановлено кримінальну відповідальність за торгівлю людьми та експлуатацію дітей. Таким чином правопорушення, пов’язані використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми є кримінально караними та не передбачають адміністративної відповідальності.
На виконання вищезгаданих норм Додатком № 2 до Тендерної документації передбачено, що на підтвердження відсутності підстави відмови учаснику у процедурі закупівлі передбаченої п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець торгів надає документ (шляхом завантаження в електронну систему закупівель), встановленого зразка виданого відповідним органом, який має такі повноваження з інформацією про те службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Крім того, цим додатком встановлено, що на підтвердження відсутності підстави відмови учаснику у процедурі закупівлі передбаченої п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець торгів документ (шляхом завантаження в електронну систему закупівель), встановленого зразка виданого відповідним органом, який має такі повноваження з інформацією про те, що службову (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
У пункті 1 Констатуючої частини висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-24-012610-c зазначено, що переможцем тендеру ФОП Шандра Р.О. надано довідку МВС України для підтвердження відсутності судимості.
Дійсно, ФОП Шандрою Р.О. завантажено довідку про відсутність судимості, чим виконано вимоги щодо підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених п. 3, 5, 6, 12 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у спосіб визначений у Тендерній документації. Вказаною довідкою підтверджено, що за обліками МВС громадянин України Шандра Ростислав Орестович уродженець Львова (Львівська область, Україна) на території України станом на 20.12.2020 року до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Згаданою нормою передбачається право (не обов’язок) замовника відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі. Станом на дату підписання договору управління «Секретаріат ради» Львівської міської ради жодного договірного зобов’язання з цим самим замовником не мало, і в тому числі договорів, за яким ФОП Шандра Р.О. не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. У зв’язку зі згаданим вище мною, як уповноваженою особою замовника, не використовувалось це право.
Підсумовуючи вищенаведене, звертаюся до Вас з проханням надати наступне роз’яснення щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-24-012610-c:
На підставі яких норм чинного законодавства України Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує мене, як уповноважену особу замовника, порушити вимоги частини 5 статті 17 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», які містять прямі заборони вимагати документальне підтвердження інформації яка міститься у відкритих єдиних державний реєстрах, доступ до яких є вільним, зокрема в Єдиному реєстрі осіб, що вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство?
Чим обґрунтовується позиція Західного офісу Держаудитслужби про те, що довідка МВС України про відсутність судимості видана Шандрі Р.О. не підтверджує того, що його не було притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення (кримінального правопорушення) (п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі») та правопорушення пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»)?
Чим обґрунтовано зобов’язання ФОП Шандри Р.О. надання підтвердження факультативної підстави відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зважаючи на те, що відмова з цієї підстави є правом замовника, а не обов’язком?

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Мною, уповноваженою особою управління «Секретаріат ради» Львівської міської ради Качарабою Петром Степановичем, уважно проаналізовано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі. 26 березня 2021 року мною було скеровано запит на отримання роз’яснення щодо висновку, проте до сьогоднішнього дня роз’яснення від Західного офісу Держаудитслужби не отримано. Переможцем відкритих торгів у строк визначений Законом України «Про публічні закупівлі» завантажено документальне підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, згідно вимог замовника, які визначені у Тендерній документації, а саме п. 5, 6, 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Вказане підтвердження було здійснено шляхом завантаження відповідної довідки департаменту інформатизації МВС України, про те, що за обліками МВС України Шандра Р.О. до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, що виключає можливість застосування п. 5, 6, 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, під час розгляду пропозиції ФОП Шандри О.Р. у протоколі № 21 від 10.12.2020 року, який, аналізуючи зміст висновку про результати моніторингу, було проаналізовано Західним офісом Держаудитслужби, було встановлено та належним чином підтверджено, що інформація про ФОП Шандру О.Р. у до Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення - відсутня, таким чином, було виключено підставу для застосування п. 2, 3 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» для відхилення ФОП Шандри О.Р. і як учасника і як переможця. Також, у згаданому протоколі було встановлено, що ФОП Шандра О.Р. не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура, шляхом перевірки відповідної інформації у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, що, у свою чергу, свідчить про те, що вимога щодо документального підтвердження інформації щодо п. 8 ч. 1 ст. 17 позбавлена будь-якого сенсу, а також порушувала приписи ч. 5 ст. 17 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо частини 2 статті 17 слід зазначити, що застосування цієї норми є правом замовника, яке у випадку управління «Секретаріат ради» Львівської міської ради не виникло, оскільки управління не має жодного договору з жодною юридичною особою, за яким не було виконано зобов’язання що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Таким чином, при суворому дотриманні принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також максимальної економії, ефективності та пропорційності, мною, як уповноваженою особою управління «Секретаріат ради», беззаперечно встановлено, що у ФОП Шандри Р.О. відсутні підстави для відмови йому в участі у процедурі закупівлі.

2021-04-07 16:32:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ШАНДРА РОСТИСЛАВ ОРЕСТОВИЧ 845 400,00
UAH з ПДВ
845 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сидор Олег Васильович 848 700,00
UAH з ПДВ
848 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 10:03
Dovidka_20345596280760452844.pdf
08 грудня 2020 17:24
Електронний підпис
08 грудня 2020 17:18
Витяг ФОП.pdf
08 грудня 2020 17:18
Пропозиція.pdf
08 грудня 2020 17:18
Проект договору.pdf
08 грудня 2020 17:18
ст 17.pdf
08 грудня 2020 17:18
Маттех база.pdf
08 грудня 2020 17:18
Працівники.pdf
08 грудня 2020 17:18
Лист гарантія.pdf
08 грудня 2020 17:18
Витяг єдиного податку.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 10:20
Електронний підпис
08 грудня 2020 15:49
Технічна специфікація.PDF
08 грудня 2020 15:49
Пропозиція.PDF
08 грудня 2020 15:49
Лист гарантія.PDF
08 грудня 2020 15:49
Довідка кваліфікація.PDF
08 грудня 2020 15:49
Довідка МТ база.PDF
08 грудня 2020 15:49
Установчі.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ШАНДРА РОСТИСЛАВ ОРЕСТОВИЧ

ФОП Сидор Олег Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШАНДРА РОСТИСЛАВ ОРЕСТОВИЧ
#2983508479
Переможець 845 400,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ШАНДРА РОСТИСЛАВ ОРЕСТОВИЧ
#2983508479
845 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 15:09
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 13:45
Договір.PDF укладений
21 грудня 2020 13:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 845 400,00
UAH