Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні (сметана 20%, ряжанка)
Очікувана вартість
474 393,00 UAH
UA-2020-11-24-011777-c aa6449ac4e2341bc97fdc3026bd4b3d4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Марина Петрівна

380474432128 Viddil_osviti_umr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147121
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Костельна, 12
Контактна особа: Коваленко Марина Петрівна
380474432128
Viddil_osviti_umr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 09:00
Очікувана вартість: 474 393,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 371,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7378 кілограми
ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні (сметана 20%, ряжанка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладної на оплату товару Оплата проводиться в залежності від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати. отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 15:21
ТД молочні продукти.docx
24 листопада 2020 15:21
проект договору молочні продукти.doc
24 листопада 2020 15:20
ОТ сметана, ряжанка 2021.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стандарті виготовлення
Дата подання: 25 листопада 2020 11:38
Дата відповіді: 25 листопада 2020 16:37
продукція має виготовлятися за ТУ або ДСТУ?
Відповідь: В тендерній документації в частині 7 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено:

- З метою дотримання вимог у сфері безпечності харчових продуктів Учасник повинен надати: документи, що підтверджують відповідність товару, походження, безпечність і якість та повинні відповідати вимогам державних стандартів (документи, що підтверджують вимоги до харчових продуктів, які закуповуються та їх показники безпеки).;

Якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується, повинні відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), стандартам, державним стандартам, передбаченим законодавством України.
-

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бершадський Олександр Миколайович 474 368,00
UAH з ПДВ
474 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 14:55
Електронний підпис
08 грудня 2020 14:51
Довідки.PDF
08 грудня 2020 14:51
Мед_книжка_Бершадс_кий.PDF
08 грудня 2020 14:51
Мед_книжка_Бiлик.PDF
08 грудня 2020 14:50
труд._дог.Бiлик2.JPG
08 грудня 2020 14:50
труд._дог._Бiлик1.JPG
08 грудня 2020 14:50
Цінова пропозиція.PDF
08 грудня 2020 14:50
Паспорт.PDF
08 грудня 2020 14:50
IПН.JPG
08 грудня 2020 14:50
Витяг_з_EДР_Бершадс_кий.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бершадський Олександр Миколайович

Інформація про відміну

Дата відміни
10 грудня 2020 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій