Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги з фізичної охорони об’єктів Сумської обласної прокуратури» (ДК 021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги»)
Очікувана вартість
4 229 400,00 UAH
UA-2020-11-24-010287-c ● 440ccb939a27464ca29efa2be3bbf295
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СУМСЬКА ОБЛАСНА ПРОКУРАТУРА |
Код ЄДРПОУ: | 03527891 |
Вебсайт: | http://sumy.gp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 33 |
Контактна особа: |
Сергій Іванов +380542601530 sergey_ms31@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2020 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 січня 2021 15:09 |
Очікувана вартість: | 4 229 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 294,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Місце знаходження замовника: вул. Герасима Кондратьєва, 33, м. Суми, 40000 Категорія замовника - орган державної влади (п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону) Код товару чи послуги, що визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі :код ДК 021:2015:79713000-5 "Послуги з охорони об'єктів та особистої охорони"
Закупівля послуги на 2021 рік
Розгорнути
Згорнути
Закупівля послуги на 2021 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22260 година
«Послуги з фізичної охорони об’єктів Сумської обласної прокуратури»
ДК 021:2015:79713000-5 "Послуги з охорони об'єктів та особистої охорони"
ДК 021:2015:79713000-5 "Послуги з охорони об'єктів та особистої охорони"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник не вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання договору. Умови оплати деталізовано в договорі. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 грудня 2020 17:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 грудня 2020 17:34 |
Зміни титул.pdf | |
24 грудня 2020 17:34 |
ТД Охорона зміни.docx | |
24 листопада 2020 14:39 |
Додаток 1 до договору фіз охрана на 2021.xls | |
24 листопада 2020 14:39 |
ДОГОВІР фіз охорона 2021.doc | |
24 листопада 2020 14:39 |
ТД Охорона.docx |
24 грудня 2020 17:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 грудня 2020 17:34 |
Зміни титул.pdf
|
|||
24 грудня 2020 17:34 |
ТД Охорона зміни.docx
|
|||
24 листопада 2020 14:39 |
Додаток 1 до договору фіз охрана на 2021.xls
|
|||
24 листопада 2020 14:39 |
ДОГОВІР фіз охорона 2021.doc
|
|||
24 листопада 2020 14:39 |
ТД Охорона.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вогнепальна зброя
Дата подання: 26 листопада 2020 16:32
Дата відповіді: 30 листопада 2020 09:56
У документації наявна вимога, що всі охоронники мають бути забезпечені вогнепальною зброєю
Дана вимога є суто дискримінаційною по відношенню до учасників даної закупівлі з наступних причин: Ми як приватна компанія у своїй діяльності керуємось, перш за все, такими законодавчими актами як Закон України (далі –ЗУ) «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960. Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників – є ПКМУ «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11 лютого 2013 р. № 97, і вона надає право мати лише (а) Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії (б) Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*. Як Ви можете побачити, ми не наділені правом мати АВТОМАТИЧНУ ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ, А ТИМ ПАЧЕ ЇЇ ВИКОРИСТОВУВАТИ. Прописуючи вимогу щодо наявності автоматичної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи або військові формування, так як лише вони мають право мати АВТОМАТИЧНУ ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ. Що стосується питання озброєння охоронників нарізною вогнепальною зброєю, то відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998 № 622 "Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів", п.п. 9.6 - Кількість і вид вогнепальної зброї, бойових припасів до неї, пристроїв, необхідних для озброєння працівників, які використовуються ними в процесі виконання покладених на них обов’язків, залежно від характеру здійснюваної охоронної діяльності, штатної чисельності зазначених працівників встановлюються керівниками міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та Національного банку України за погодженням з Національною поліцією України згідно з нормами зброї і боєприпасів до неї, що передбачаються для озброєння воєнізованої охорони і особового складу міністерств та інших центральних органів виконавчої влади
Тобто, ТАКУ ЗБРОЮ можуть мати згідно з законодавством, охоронці воєнізованої охорони і особового складу центральних органів виконавчої влади - поліції, наприклад. На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО, виключити вимогу Тендерної документації. Даною вимогою ви позбавляєте право брати участь у закупівлі приватні охоронні компанії, тим самим лобіючи інтереси конкретних учасників. У випадку необґрунтованого відхилення нашої вимоги, ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх прав та інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на вимогу
Шановний Учасник!
Тендерний комітет Сумської обласної прокуратури, розглянув вашу вимогу та роз’яснює.
Розслідування та процесуальне керівництво досудовим розслідуванням кримінальних правопорушень часто пов’язані з ризиком для життя і здоров’я слідчого, прокурора.
Відповідно до п. 7 статті 16 Закону України «Про прокуратуру» незалежність прокурора забезпечується визначеними законом засобами забезпечення особистої безпеки прокурора, членів його сім’ї, майна, а також іншими засобами їх правового захисту. Одним із таких засобів є вогнепальна зброя. Питанням використання вогнепальної зброї присвячені як окремі норми законів, так і підзаконні нормативно-правові акти України – постанови Кабінету Міністрів України, накази Міністерства внутрішніх справ України, Генерального прокурора України.
Право застосування вогнепальної зброї закріплено у пункті «а» статті 3 Закону України «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів» (далі Закон). Відповідно до п. 1 ст. 2 цього Закону прокуратура – правоохоронний орган. Згідно ст. 7 Закону залежно від ступеня загрози для життя і здоров’я працівнику правоохоронного органу може видаватися зброя.
Рішення стосовно охорони об’єктів обласної прокуратури із застосуванням вогнепальної зброї приймаються згідно ст. 17 Закону, про вжиття спеціальних заходів щодо безпеки працівників суду і правоохоронних органів. Ці рішення є обов’язковими для виконання.
Вогнепальна зброя може бути застосована тільки для припинення нападу на працівників прокуратури, а не інших правопорушень проти них (злісної непокори законному розпорядженню або вимогам, ненасильницькому опору, тощо). Тому в тендерній документації вказані ще й спеціальні засоби, що повинні знаходитися на озброєнні охоронників.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вимога щодо вогнепальної зброї є необхідною й обов'язковою та жодним чином не порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Шановний Учасник!
Тендерний комітет Сумської обласної прокуратури, розглянув вашу вимогу та роз’яснює.
Розслідування та процесуальне керівництво досудовим розслідуванням кримінальних правопорушень часто пов’язані з ризиком для життя і здоров’я слідчого, прокурора.
Відповідно до п. 7 статті 16 Закону України «Про прокуратуру» незалежність прокурора забезпечується визначеними законом засобами забезпечення особистої безпеки прокурора, членів його сім’ї, майна, а також іншими засобами їх правового захисту. Одним із таких засобів є вогнепальна зброя. Питанням використання вогнепальної зброї присвячені як окремі норми законів, так і підзаконні нормативно-правові акти України – постанови Кабінету Міністрів України, накази Міністерства внутрішніх справ України, Генерального прокурора України.
Право застосування вогнепальної зброї закріплено у пункті «а» статті 3 Закону України «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів» (далі Закон). Відповідно до п. 1 ст. 2 цього Закону прокуратура – правоохоронний орган. Згідно ст. 7 Закону залежно від ступеня загрози для життя і здоров’я працівнику правоохоронного органу може видаватися зброя.
Рішення стосовно охорони об’єктів обласної прокуратури із застосуванням вогнепальної зброї приймаються згідно ст. 17 Закону, про вжиття спеціальних заходів щодо безпеки працівників суду і правоохоронних органів. Ці рішення є обов’язковими для виконання.
Вогнепальна зброя може бути застосована тільки для припинення нападу на працівників прокуратури, а не інших правопорушень проти них (злісної непокори законному розпорядженню або вимогам, ненасильницькому опору, тощо). Тому в тендерній документації вказані ще й спеціальні засоби, що повинні знаходитися на озброєнні охоронників.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вимога щодо вогнепальної зброї є необхідною й обов'язковою та жодним чином не порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-24-010287-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СТРАЖ - СИСТЕМА БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:43337338
Дата подання: 04 грудня 2020 17:03
Дата подання: 04 грудня 2020 17:03
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2020 17:40
рішення від 09.12.2020№22772+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 17:39
інформація про резолютивну частину рішення від 16.12.2020 №23293.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2020 16:59
рішення від 16.12.2020№23293.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 19:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет Сумської обласної прокуратури виконав рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі – "Послуги з фізичної охорони об’єктів Сумської обласної прокуратури" (ДК 021:2015:79710000-4 "Охоронні послуги"), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-11- 24-010287-c, з метою усунення порушень.
Дата виконання рішення замовником: 24 грудня 2020 17:56
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2020 17:49 |
Кінець періоду оскарження: | 09 січня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 09 січня 2021 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" -неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
29 грудня 2020 17:49
|
Електронний підпис |
29 грудня 2020 17:48
|
Скасування.pdf |