Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія (ДК 021:2015:09310000-5 - Електрична енергія)
Очікувана вартість
1 875 000,00 UAH
UA-2020-11-24-010137-c 05775bdeced94ee7a9d0b95ec916c026
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Лаврюк

+380313432351 zakupivli_tyachiv_rl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТЯЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01992682
Місцезнаходження: 90500, Україна , Закарпатська обл., м. Тячів, вул. Нересенська, буд. 48
Контактна особа: Василь Лаврюк
+380313432351
zakupivli_tyachiv_rl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 11:40
Очікувана вартість: 1 875 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 56000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
750000 кіловат
ДК 021:2015:09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія (ДК 021:2015:09310000-5 - Електрична енергія) (Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення. Зокрема, але не виключно. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення. Зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни перекладу на українську мову не потребують. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд; кошти НСЗУ/місцевий бюджет; валютою пропозиції є гривня) Забезпечення тендерної пропозиції 2.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 вказаного розділу, відшкодувати на рахунок Замовника тендеру кошти в сумі забезпечення тендерної пропозиції, що визначена в підпункті 2.2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється за наступними реквізитами Замовника:UA 55 300528 00000 26005455074365 в АТ " ОТП Банк" МФО 300528 м. Київ вул. Жилянська, 43 Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. 2.2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: – 56 000,00 грн. (Пятдесят шість тисяч гривень 00 копійок) 2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має складати не менше строку дії тендерної пропозиції. 2.4. Електронна банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 у частині, що не суперечить чинному законодавству України, зокрема, гарантія має містити: назву документа: “Гарантія”, «Банківська гарантія» або «Гарантія забезпечення тендерної пропозиції»;
номер, дату видачі та місце складання; повне найменування принципала-юридичної особи, для принципала фізичної особи прізвище, ім’я, по батькові; код згідно з ЄДРПОУ – для принципала-юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала-фізичної особи-резидента або серія(за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) назву валюти, у якій надається гарантія; суму гарантії цифрами та словами; назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія ;дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – «тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю ______ (назва предмета закупівлі), номер закупівлі №_______________»
найменування бенефіціара юридичної особи, для бенефіціара – фізичної особи - прізвище, ім’я, по батькові;
код згідно з ЄДРПОУ- для бенефіціара- юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія(за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
-найменування банку-гаранта;
-дату закінчення дії або строк гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
-умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені пунктом 3.2”;
-умови, щодо зменшення/збільшення суми гарантії, зміни тексту гарантії принципалом за умови узгодження з бенефіціаром та банком-гарантом;
-положення, що у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією, його відповідальність не обмежується сумою, на яку видано гарантію;
підпис уповноваженої особи банку-гаранта;
Текст банківської гарантії не може містити:
- умови про зменшення відповідальності банка-гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги);
- умови про ускладнення процедури повернення забезпечення тендерної пропозиції (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення тендерної пропозиції тощо);
- умови відкликання гарантії банком-гарантом.
Усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень або оскаржень принципала або будь-якої третьої особи;
2.5 Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
2.6 Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону.
2.7. В разі надання згоди учасником на продовження строку дії тендерних пропозицій такий учасник повинен продовжити термін дії забезпечення тендерної пропозиції та надати відповідне підтвердження шляхом завантаження відповідного електронного документа до раніше поданої ним пропозиції на сайті Уповноваженого органу, з накладенням електронно-цифорового підпису відповідальної особи банку.
Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції
3.1. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.
3.2. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90500, Україна, Закарпатська область, м. Тячів, вул. Нересенська,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Тривалість періоду для оплати отриманих рахунків має не перевищувати 30 банківських днів з дня отримання рахунку. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2020 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 11:25
ЗМІНИ ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf
09 грудня 2020 11:24
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_нова редакція.pdf
02 грудня 2020 13:47
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_нова редакція.pdf
02 грудня 2020 13:47
ЗМІНИ ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf
24 листопада 2020 14:34
Проєкт Договору.doc
24 листопада 2020 14:34
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендер
Дата подання: 26 листопада 2020 10:31
Дата відповіді: 26 листопада 2020 10:43
Завантажте ТД в форматі word
Відповідь: Доброго дня! Замовником завантажено ТД для підготовки пропозицій у належному форматі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-24-010137-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут", Код ЄДРПОУ:41999833
Дата подання: 29 листопада 2020 20:43
вимога щодо усунення дискримінаційних положень Тендерної документації
Комунальне некомерційне підприємство «Тячівська районна лікарня» Тячівської районної ради (далі – Замовник) розпочало процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-24-010137-c. Предмет закупівлі ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія.
Аналізуючи вимоги Тендерної документації, приходимо до висновку, що вимога пункту 1.2 Додатку № 2 щодо надання довідки від НКРЕКП чи її територіальних підрозділів, яка підтверджує наявність та функціонування в учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Закарпатської області, створеного відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312 (із змінами), суперечить принципам здійснення публічних закупівель закріплених в Закону Україні «Про публічні закупівлі», а також має характерні риси дискримінаційних положень.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (ч. 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Також вона повинна відповідати принципам здійснення публічних закупівель викладених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.

Отже, вимога про отримання від органів владних повноважень (в даному випадку НКРЕКП) додаткової інформації у формі довідки є дискримінаційним по відношенні до електропостачальника, що керуючись пункту 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312 створив на території Закарпатської області Центр обслуговування клієнтів, так як отримання цієї довідки не передбачено чинним законодавством і для її виготовлення необхідний час (щоб опрацювати такого роду запит, систематизувати інформацію, надати відповідь, тощо). Відповідно до частини першої статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. При цьому, необхідно звернути увагу, що НКРЕКП не зобов'язана надавати таку інформацію, та ще й у такі стислі терміни. Відповідно, Замовник вимагає інформацію, надання якої залежить не від учасників, а від третьої сторони – НКРЕКП чи її територіальних підрозділів, що має ознаки «зловживання правом».

У разі якщо Замовником не будуть враховані зауваження потенційного учасника і не будуть вжиті відповідні заходи, то в учасника тендеру з’явиться необхідність в оскарженні умов тендерної документації в Антимонопольний комітет України та/або до суду, що потягне за собою блокування тендеру на невизначений строк.
Також необхідно звернути увагу, що за порушення вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» – несуть члени тендерного комітету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 грудня 2020 09:22
Доброго дня! Замовником розглянуто Ваші аргументи і найближчим часом буде внесено зміни до ТД щодо уточнення даної вимоги. Дякуємо!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут" 1 613 484,00
UAH з ПДВ
1 613 484,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО" 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 16:06
Електронний підпис
28 грудня 2020 16:06
Електронний підпис
28 грудня 2020 16:06
довідки переможця.pdf
16 грудня 2020 14:15
Електронний підпис
16 грудня 2020 14:07
Проект договору 1.pdf
16 грудня 2020 14:07
Копія Статуту.pdf
16 грудня 2020 14:07
Ф1 3кв.2020 (3).pdf
16 грудня 2020 14:07
Лицензия МТБ.pdf
16 грудня 2020 14:07
Листи.pdf
16 грудня 2020 14:07
Положення про Ужг ЦОК.pdf
16 грудня 2020 14:07
Лист ст.17.pdf
16 грудня 2020 14:07
Ф1 2019 (1).pdf
16 грудня 2020 14:07
паспорт Петро Н.Ф..pdf
16 грудня 2020 14:07
Статут 19042019.pdf
16 грудня 2020 14:07
Звіт форма 3а-НКРЕКП.pdf
16 грудня 2020 14:07
Договір НЕК.pdf
16 грудня 2020 14:07
додаткова НЕК.pdf
16 грудня 2020 14:07
Накази на працівників.pdf
16 грудня 2020 14:07
Довідки.pdf
16 грудня 2020 14:07
реєстри компенсацій.pdf
16 грудня 2020 14:07
Довідка тячів ЦОК.pdf
16 грудня 2020 14:07
1152 (1).zip
16 грудня 2020 14:07
Акт прийому передачі 2.pdf
16 грудня 2020 14:07
Витяг ЄДР.pdf
16 грудня 2020 14:07
Виписка з ЄДР.pdf
16 грудня 2020 14:07
Витяг ПДВ.pdf
16 грудня 2020 14:07
форма 12-НКРЕКП.pdf
16 грудня 2020 14:07
Ф2 2019.pdf
16 грудня 2020 14:07
Ф2 3 кв.2020 (2).pdf
16 грудня 2020 14:07
Приказ Кралов МТБ.pdf
16 грудня 2020 14:07
сертифікат якості.pdf
16 грудня 2020 14:07
Довідка банку.pdf
16 грудня 2020 14:07
гарантія 1152 (копія).pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 19:03
Електронний підпис
16 грудня 2020 19:01
Екоаудит новий.pdf
16 грудня 2020 19:01
Рейтинг.zip
16 грудня 2020 19:01
Технічна специфікація.pdf
16 грудня 2020 19:01
РІШЕННЯ 50 активів.pdf
16 грудня 2020 19:01
паспорт та ідент код.pdf
16 грудня 2020 19:01
Лiцензiя.zip
16 грудня 2020 19:01
Ощадбанк.pdf
16 грудня 2020 19:01
Згода Проект договору.pdf
16 грудня 2020 19:01
Договір проект_page-0001.pdf
16 грудня 2020 19:01
Договір оренда Хуст.pdf
16 грудня 2020 19:01
Довідка кредо.pdf
16 грудня 2020 19:01
Довідка податкова.pdf
16 грудня 2020 19:00
Довідка податкова.pdf.p7s
16 грудня 2020 19:00
Довідка довкілля.pdf
16 грудня 2020 19:00
Гарантійгий лист ДСТУ.pdf
16 грудня 2020 19:00
Довiренiсть_Рижий.zip
16 грудня 2020 19:00
Гарантия_9130.zip
16 грудня 2020 19:00
Витяг ЄДР 01.12.pdf - копия.p7s
16 грудня 2020 19:00
Акт хуст_page-0001.pdf
16 грудня 2020 19:00
28. Фін_звіт 3 кв 2020.pdf
16 грудня 2020 19:00
28. Фін_звіт 3 кв 2020.pdf.p7s
16 грудня 2020 19:00
27.1. КВ1.pdf.p7s
16 грудня 2020 19:00
27.1. КВ1.pdf
16 грудня 2020 19:00
27.2. КВ2.pdf
16 грудня 2020 19:00
27.2. КВ2.pdf.p7s
16 грудня 2020 19:00
12.1 ЦОС 2 Закарпаття.pdf
16 грудня 2020 19:00
Витяг ЄДР 01.12 - копия.pdf
16 грудня 2020 19:00
16 Довідка веб-сайт.pdf
16 грудня 2020 19:00
9.1. Довідка бенефіціар.pdf
16 грудня 2020 19:00
10. лист код доступу.pdf
16 грудня 2020 19:00
12 Довідка ліцензія.pdf
16 грудня 2020 19:00
9. Довідка кол-центр.pdf
16 грудня 2020 19:00
5 Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
16 грудня 2020 19:00
2.9. трудова Тетяна.pdf
16 грудня 2020 19:00
4. Гарантійний санкції.pdf
16 грудня 2020 19:00
2.8. трудова марія.pdf
16 грудня 2020 19:00
2.7. Трудова Андрій.pdf
16 грудня 2020 19:00
2.3. Наказ Попчук.pdf
16 грудня 2020 19:00
2.5. наказ Тетяна.pdf
16 грудня 2020 19:00
1.4. Договор МФ АМПУ.pdf
16 грудня 2020 19:00
2.2. Наказ Паньків 3К.pdf
16 грудня 2020 19:00
1.9. відгук Дажбог.pdf
16 грудня 2020 19:00
1.8. Дажбог Жовтень.pdf
16 грудня 2020 19:00
1.5. мик порти ДУ 1 і 2.pdf
16 грудня 2020 19:00
1.7. Акт липень.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут"
#41999833
Переможець 1 613 484,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 16:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут"
#41999833
1 613 484,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 09:53
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2021 09:37
ДУ 4.PDF зміни до договору
10 листопада 2021 09:35
Лист.PDF зміни до договору
10 листопада 2021 09:35
Повідомлення.PDF зміни до договору
10 листопада 2021 09:35
Протокол.PDF зміни до договору
10 листопада 2021 09:35
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2021 08:35
ДУ 3.PDF зміни до договору
29 липня 2021 08:34
Лист.PDF зміни до договору
29 липня 2021 08:34
Повідомлення.PDF зміни до договору
29 липня 2021 08:34
Протокол.PDF зміни до договору
29 липня 2021 08:34
Цінова довідка.PDF зміни до договору
29 липня 2021 08:34
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2021 10:50
ДУ 2.PDF зміни до договору
09 червня 2021 10:49
Лист.PDF зміни до договору
09 червня 2021 10:49
Повідомлення.PDF зміни до договору
09 червня 2021 10:49
Протокол.PDF зміни до договору
09 червня 2021 10:49
Цінова Довідка .PDF зміни до договору
09 червня 2021 10:49
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 12:24
Повідомлення.PDF зміни до договору
19 березня 2021 12:23
ДУ 1.PDF зміни до договору
19 березня 2021 12:23
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 17:31
Додаток 3.PDF укладений
05 січня 2021 17:30
Додаток 2.PDF укладений
05 січня 2021 17:30
Додаток 1.PDF укладений
05 січня 2021 17:30
Додаток 4.pdf укладений
05 січня 2021 17:30
Договір.PDF укладений
05 січня 2021 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару - 2,128716 грн, не більше ніж на 10 відсотків у зв'язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору. У разі зміни договору зобов'язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо предмета, місця, строків виконання тощо 2. У зв'язку із застосуванням п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти п. 2.1. Договору у наступній редакції: «2.1. Кількість товарів: р 01.01.2021 по 28.02.2021 рр - 144880 квт/год ; з 01.03.2021- 565913,93 квт/год». 3. У зв'язку із застосуванням п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти п. 5.1.Договору у наступній редакції: «5.1. Загальна вартість цього Договору становить: 1 613 484,00 з ПДВ. 5.2. Ціна за одиницю товару: 2,306138 з ПДВ». 4. Усі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної Сторони. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 7. Ця Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю може містити іншу інформацію
Номер договору про закупівлю: 220101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до Цінової довідки № 11,-45 від 01.06.2021 № 15.06-07/190 Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у зв'язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору. У разі зміни договору зобов'язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо предмета, місця, строків виконання тощо 2. У зв'язку із застосуванням п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти п. 5.1 .Договору у наступній редакції: «5.1. Загальна вартість всього обсягу поставки складає: 1613484,00 з ПДВ, ПДВ - 268 914,00 грн. 3. Ціна за спожиту електричну енергію з 01.07.2021 року за 1 кВт*год становить 2,055754 грн без урахування ПДВ, ПДВ- 0,4111508 грн, разом з ПДВ - 2,4669048 грн . 4. Усі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної Сторони. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 7. Ця Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 220101
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до Цінової довідки № Ц-59/2 від 14.07.2021 № 15.06-07/220 Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у зв'язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору. У разі зміни договору зобов'язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо предмета, місця, строків виконання тощо 2. У зв'язку із застосуванням п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти п. 5.1.Договору у наступній редакції: «5.1. Загальна вартість всього обсягу поставки складає: 1 613 484,00 з ПДВ, ПДВ - 268 914,00 грн. 3.Ціна за спожиту електричну енергію з 01.08.2021 року за 1 кВт*год становить 2,12147 грн без урахування ПДВ, ПДВ- 0,424294 грн, разом з ПДВ - 2,545764 грн . 4. Усі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної Сторони. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 7. Ця Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю може містити іншу інформацію
Номер договору про закупівлю: 220101
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до наявного коливання на ринку електричної енергії, Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у зв'язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору. У разі зміни договору зобов'язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо предмета, місця, строків виконання тощо. 2. У зв'язку із застосуванням п.1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти п. 5.1 Договору у наступній редакції: «5.1. Загальна вартість всього обсягу поставки складає: 1613484,00 з ПДВ, ПДВ-268914,00 грн. Ціна за спожиту електричну енергію з 01.11.2021 p., за 1 кВт/год, без урахування тарифів на її розподіл, становить 2,764849 грн. (Дві грн. 764849 коп.) з урахуванням ПДВ, у тому числі: - ціна електричної енергії - 2,010111 грн.; 2. тариф на послуги з передачі електричної енергії - 0,29393 грн.; 3. податок на додану вартість у розмірі 20% до ціни електричної енергії -0,460808 4. Усі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної Сторони. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 7. Ця Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю може містити іншу інформацію
Номер договору про закупівлю: 220101
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 613 484,00
UAH (в тому числі ПДВ 268 914,00 UAH)