Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезинфекційні засоби (ДК 021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукція; ДК 021:2015:24455000-8 Дезинфекційні засоби; НК 024:2019:41550 Дезінфікуючі засоби для рук; НК 024:2019:47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів)
Очікувана вартість
19 437,00 UAH
UA-2020-11-24-009999-c 186f4cd3bcd8498598dd75b10115905d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Віталіївна --

+380986785797 dn-shi-5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Дніпропетровська загальноосвітня санаторна школа-інтернат №5 І-ІІІ ступенів" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 21930973
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космодромна, буд. 5
Контактна особа: Ольга Віталіївна --
+380986785797
dn-shi-5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 11:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 15:38
Очікувана вартість: 19 437,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Додатково виділенні кошти згідно Розпорядження голови обласної ради від 03.11.2020 р. №262-р
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
92 штуки
Дезинфекційний засіб (ДК 021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукція; ДК 021:2015:24455000-8 Дезинфекційні засоби; НК 024:2019:41550 Дезінфікуючі засоби для рук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49126, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул. Космодромна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020  —  24 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
20 штуки
Дезинфекційний засіб (ДК 021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукція; ДК 021:2015:24455000-8 Дезинфекційні засоби; НК 024:2019:47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49126, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул. Космодромна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020  —  24 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на реєстраційний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів після отримання товару на підставі видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 7 (семи) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 14:30
Проект договору.doc
24 листопада 2020 14:30
Інформація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-24-009999-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 09 грудня 2020 14:02
Вимога
Шановний Замовнику! В документації торгів Вами були виставлені чіткі вимоги: склад -81% солі дихлорізоціанурової кислоти, вміст активного хлору в таблетці 1,6 г., 7 днів зберігання робочого розчину. В запропонованому переможцем торгів засобі ці характеристики інші: 80,5% солі дихлорізоціанурової кислоти, 1,5г вміст активного хлору в таблетці, 5 днів строк зберігання робочих розчинів. Якщо пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника, вона відхиляється. Просимо переглянути своє рішення стосовно акцепту ФОП Ващенко.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2020 09:33
Доброго ранку!Запропонований учасником (ФОП Ващенко Є.В.) товар Жавілар Плюс є офіційним аналогом Саніліт №300, який був заявлений Замовником. Термін придатності даного товару більше на 1 рік.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-11-24-009999-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 11 грудня 2020 12:33
Вимога
Шановний! Ми конкретно надали вам неспівпадіння по пунктах запропонованого товару заявленим характеристикам. Ви же їх писали. Надайте відповідь по суті кожного нашого твердження, а не формальну відписку.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2020 14:49
Шановний,учаснику! Ми надали Вам детальну відповідь на вимогу. Запропонований товар є аналогом (еквівалентом) заявленого товару. Учасник - ФОП Ващенко Є.В. виконав усі вимоги стосовно закупівлі та надав найменшу вартість за товар.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-11-24-009999-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 11 грудня 2020 16:13
Вимога
Надсилаємо лист до контролюючих органів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 грудня 2020 19:14
Допорогова закупівля проведена відповідно до наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року №10 (зі змінами).
Запропонований товар є аналогом. В оголошені не визначено вимоги,про те що аналог повинен мати чітку відповідність по складу грамів.Важливо,те що аналог товару виконує своі властивості і функцію за призначенням.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАЩЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 13 080,00
UAH з ПДВ
13 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фартунат" 19 320,00
UAH з ПДВ
19 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 17:28
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:27
Пропозиція.pdf.p7s
02 грудня 2020 17:27
Пропозиція.pdf
02 грудня 2020 17:27
Копія паспорту.pdf.p7s
02 грудня 2020 17:27
Копія паспорту.pdf
02 грудня 2020 17:27
Копія ІПН.pdf.p7s
02 грудня 2020 17:27
Копія ІПН.pdf
02 грудня 2020 17:27
Копія Виписки з ЄДР.pdf.p7s
02 грудня 2020 17:27
Копія Виписки з ЄДР.pdf
02 грудня 2020 17:27
Довідка про учасника.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 17:14
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:10
Цінова пропозиція.PDF
01 грудня 2020 17:10
Саніліт СТ.pdf
01 грудня 2020 17:10
Манорм Експерт.pdf
01 грудня 2020 17:10
Вимоги кваліфікації.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАЩЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "Фартунат"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАЩЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3230119330
Переможець 13 080,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 12:29

Документи

09 грудня 2020 12:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАЩЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3230119330
13 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2020 12:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 10:56
сканирование0756.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 10:55
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 10:54
сканирование0755.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 10:47
Договір 100.pdf укладений
16 грудня 2020 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви замовника на підставі рішення Дніпропетровської обласної ради від 05.06.2020 року №611-23/VII
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна терміну оплати та поставки товару
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML