Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясопродукти
Очікувана вартість
979 812,00 UAH
UA-2020-11-24-009743-c 52930975d65d40be9129a939f33ef272
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рибіна Вікторія

0564701383 buh_cmrayvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27
Контактна особа: Рибіна Вікторія
0564701383
buh_cmrayvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 11:19
Початок аукціону: 14 грудня 2020 11:19
Очікувана вартість: 979 812,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограми
Ковбаса напівкопчена в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
3800 кілограми
Ковбаса варена в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
1600 кілограми
Сосиски варені в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару озрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 15 календарних днів з дня його надходження до відділу освіти. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником товару. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 13:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН (ПД).doc
02 грудня 2020 13:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН (ТД).doc
02 грудня 2020 13:57
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (7) (зі змінами).docx
02 грудня 2020 13:57
ТД Ковбаса 2021 (зі змінами).doc
02 грудня 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 13:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН (ПД).doc
02 грудня 2020 13:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН (ТД).doc
02 грудня 2020 13:57
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (7) (зі змінами).docx
24 листопада 2020 14:22
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (7).docx
02 грудня 2020 13:57
ТД Ковбаса 2021 (зі змінами).doc
24 листопада 2020 14:23
ТД Ковбаса 2021.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-24-009743-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Алан, Код ЄДРПОУ:24447183
Дата подання: 25 листопада 2020 11:16
Вимога щодо внесення змін до ТД
Шановний замовнику.
Згідно з розділом 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази п.1.1 та 1.2 додатку 4 Тендерної документації, Замовником вимагається: - 1.1 акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та норми, здоров’я та благополуччя тварин (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447) виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів згідно вимог діючого законодавства, за ІV квартал 2020 року (з відміткою про відсутність порушень (відсутністю відомостей про виявлені порушення у відповідному розділі Акту)); 1.2 - акту складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та норми, здоров’я та благополуччя тварин (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447) виданий на обстеження транспортних(ого) засобів(бу) до вимог діючого законодавства, за ІV квартал 2020 року (з відміткою про відсутність порушень (відсутністю відомостей про виявлені порушення у відповідному розділі Акту));
Звертаємо Вашу увагу, що перевірки Держпродспоживслужби, стосовно додержання Учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановленими Законом України №771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» здійснюються на підставі відповідного плану перевірок або позапланово, на підставі заяви оператора ринку. Законодавством не встановлено періодичність проведення вищезазначених перевірок, тому вимога щодо надання акту перевірки датованого не раніше другого півріччя 2020 року є таким, що обмежує коло учасників та не відповідає принципам публічних закупівель.Крім того,Закони України №530-ІХ та №533-ІХ на час карантину забороняють планові перевірки для держконтролю у сфері господарської діяльності.
Просимо внести зміни до Тендерної документації та викласти п.1.1 та 1.2 в наступній редакції: " - акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та норми, здоров’я та благополуччя тварин (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447) виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів згідно вимог діючого законодавства, датованого 2020 роком." (з відміткою про відсутність порушень (відсутністю відомостей про виявлені порушення у відповідному розділі Акту).
У випадку незадоволення даної вимоги,будемо вимушені звернутися до Уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2020 08:33
Шановний Учасник! Тендерним комітетом було розглянуто Вашу вимогу, за результатами розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до розділу І додатку 4 Тендерної документації , Учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та норми, здоров’я та благополуччя тварин (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447) виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів згідно вимог діючого законодавства, за ІV квартал 2020 року (з відміткою про відсутність порушень (відсутністю відомостей про виявлені порушення у відповідному розділі Акту)) та акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та норми, здоров’я та благополуччя тварин (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447) виданий на обстеження транспортних(ого) засобів(бу) до вимог діючого законодавства, за ІV квартал 2020 року (з відміткою про відсутність порушень (відсутністю відомостей про виявлені порушення у відповідному розділі Акту)).
Відповідно до ЗУ № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: оператор ринку харчових продуктів - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Акт, що складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Учасника, згідно з наказом Міністерства аграрної політики України № 447 від 08.08.19, оператор ринку отримує в результаті проведення інспектування потужностей. Таке інспектування може бути, як планове, так і позапланове, за заявою самого оператора ринку. Тобто, потенційний учасник при бажанні, може подати заяву до відповідного органу з проханням проведення інспектування (аудиту) для отримання акта, передбаченого наказом Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019 року. Обмеження щодо здійснення таких дій відповідно до чинного законодавства відсутні.
Враховуючи той факт, що предметом закупівлі є харчові продукти, що будуть поставлятися до закладів освіти, ми повинні бути впевненими, що продукт, який пропонує Учасник є безпечним, тому маємо забезпечити закупівлю саме якісної продукції, яка не буде нести загрозу здоров’ю та життю дітей.
З огляду на вище викладене, даний документ є обов’язковим для операторів ринку, а надання такого документу у складі тендерної пропозиції є обгрунтованим, не містить дискримінаційних вимог та цілком відповідає нормам чинного законодавства України.
А також, у Додатку 4 зазначено: документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів, посилаючись на нормативні акти, інформація подається в довільній формі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" 778 000,00
UAH з ПДВ
778 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТАРІЦИН ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ" 936 000,00
UAH з ПДВ
936 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 18:25
Електронний підпис
10 грудня 2020 18:24
КОЛБАСА.zip

Публічні документи

10 грудня 2020 17:28
Електронний підпис
10 грудня 2020 17:26
Пропозиція ковбаса.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА"

ФОП "СТАРІЦИН ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА"
#3068221067
Очікує рішення 778 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 11:40

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 15 грудня 2020 08:38
Кінець періоду оскарження: 26 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 26 грудня 2020 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, згідно з п.1 ч.І ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 2205 від 25.09.2020, який набирає чинності з 01 січня 2021 року
Документи:
15 грудня 2020 08:38
Електронний підпис
15 грудня 2020 08:37
Протокол № 336.pdf