Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Полотно неткане
Очікувана вартість
316 124,80 UAH
UA-2020-11-24-009577-c ● 4719663b7e864db9a71f306face3c718
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона |
Контактна особа: |
Шершень Юлія +380363664873 SHEYN@RNPP.ATOM.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2020 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2020 11:15 |
Очікувана вартість: | 316 124,80 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 580,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19270000-9: Неткані матеріали
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17720 пог.м.
Полотно неткане
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 лютого 2021
ДК 021:2015: 19270000-9 — Неткані матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2020 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2020 14:18 |
6366-20-ТД.pdf | |
24 листопада 2020 14:18 |
Додаток_5. 5.docx | |
24 листопада 2020 14:18 |
Додаток_3.doc | |
24 листопада 2020 14:18 |
Додаток_4.doc | |
24 листопада 2020 14:18 |
Додаток_2.doc | |
24 листопада 2020 14:18 |
Додаток_1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про відповідальність Замовника за прострочення терміну оплати
Дата подання: 25 листопада 2020 10:58
Дата відповіді: 27 листопада 2020 12:49
Прохання відповісти на таке запитання – чи збирається РАЕС розраховуватися за минулорічний тендер по нетканому полотну? Товар був поставлений ще 27.04.2020, відтермінування – 45 календарних днів. Замовник за півроку розрахувався менше ніж за половину поставленого товару. Заборгованість Замовника перед нашою компанією на сьогодні складає майже 800 000 грн!!! Якщо так, то скільки часу ще потрібно чекати? Чекаємо вже півроку!!!
Доречі, у викладеному проєкті договору до даного тендеру нічого не сказано про відповідальність Замовника за прострочення терміну оплати за поставлений товар. Є відповідальність постачальника за поставку неякісного товару, за невиконання термінів поставки, а про відповідальність Замовника нічого…
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Система Прозорро, на якій відбувається здійснення даної закупівлі, передбачає можливість звернення до замовника закупівлі з вимогою або запитанням. Проте, такі вимоги та запитання повинні стосуватись самої закупівлі, як у матеріальній так і процесуальній правовій площині. Дане твердження, зокрема, обґрунтовується приписами абзацу 1 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вказує, що: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Дані можливості передбачені системою Прозорро з метою вирішення будь яких можливих непорозумінь, суперечностей, неточностей медіаційними шляхами щодо конкретної процедури закупівлі.
ВП РАЕС є добросовісним замовником, який здійснює свою діяльність виключно у правовому полі законодавства України.
З тексту Вашого звернення випливає наступне:
- воно не стосується вказаної закупівлі;
- неможливо ідентифікувати, а отже проаналізувати, з яких саме правовідносин виникли Ваші твердження і чи відповідають вони дійсності.
У випадку наявності правових підстав для таких тверджень, Ви можете звернутись до нас шляхами, які передбачені законодавством та правилами ділової етики. Гарантуємо, що Ваші вимоги будуть належно розглянуті.
Система Прозорро, на якій відбувається здійснення даної закупівлі, передбачає можливість звернення до замовника закупівлі з вимогою або запитанням. Проте, такі вимоги та запитання повинні стосуватись самої закупівлі, як у матеріальній так і процесуальній правовій площині. Дане твердження, зокрема, обґрунтовується приписами абзацу 1 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вказує, що: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Дані можливості передбачені системою Прозорро з метою вирішення будь яких можливих непорозумінь, суперечностей, неточностей медіаційними шляхами щодо конкретної процедури закупівлі.
ВП РАЕС є добросовісним замовником, який здійснює свою діяльність виключно у правовому полі законодавства України.
З тексту Вашого звернення випливає наступне:
- воно не стосується вказаної закупівлі;
- неможливо ідентифікувати, а отже проаналізувати, з яких саме правовідносин виникли Ваші твердження і чи відповідають вони дійсності.
У випадку наявності правових підстав для таких тверджень, Ви можете звернутись до нас шляхами, які передбачені законодавством та правилами ділової етики. Гарантуємо, що Ваші вимоги будуть належно розглянуті.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-24-009577-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДФНМ ", Код ЄДРПОУ:05511952
Дата подання: 23 грудня 2020 08:55
недостовірна інформація
Документи додаються
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 грудня 2020 14:32
Після розгляду та опрацювання вимоги, яка надійшла на електронний майданчик, щодо тендерної документації на закупівлю 19270000-9 (полотно неткане), номер UA-2020-11-24-009577-c, від ТОВ «ДФНМ» повідомляємо наступне, зважаючи на документи, що надав учасник ТОВ «СХІД-ТЕХНОТКАНИНА» в складі тендерної пропозиції запропонувавши еквівалент товару, а саме полотно неткане холстопрошивне бавовняне яке виготовлене за ГОСТом 14253-83 - в складі готової продукції нитка поліефірна займає 5,44%, що допустиме і відповідає технічним характеристикам, які зазначені в Технічній специфікації, додаток 2 до ТД, а саме склад - бавовна не менше 90% (100% - 5,44% = 94,56%).
Вимогами тендерної документації не передбачено зазначення кодів УКТ ЗЕД на час подачі пропозиції учасником тендеру. Проте, в додатку 3 до ТД (Проект договору про закупівлю) в п.13.9 міститься інформація, що Постачальник зобов’язаний зазначити в первинних та розрахункових документах, податковій накладній код товару згідно з УКТ ЗЕД у порядку, передбаченому підпунктом «і» пункту 201.1. ст. 201 ПКУ та несе відповідальність за визначення коду товару згідно УКТ ЗЕД.
Вимогами тендерної документації не передбачено зазначення кодів УКТ ЗЕД на час подачі пропозиції учасником тендеру. Проте, в додатку 3 до ТД (Проект договору про закупівлю) в п.13.9 міститься інформація, що Постачальник зобов’язаний зазначити в первинних та розрахункових документах, податковій накладній код товару згідно з УКТ ЗЕД у порядку, передбаченому підпунктом «і» пункту 201.1. ст. 201 ПКУ та несе відповідальність за визначення коду товару згідно УКТ ЗЕД.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СХІД-ТЕХНОТКАНИНА" |
308 328,00
UAH
|
292 370,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельно-Комерційна Фірма "Атоменерго" |
314 530,00
UAH
|
292 380,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ДФНМ " |
316 124,80
UAH
|
316 124,80
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СХІД-ТЕХНОТКАНИНА" #34940194 |
Переможець |
292 370,00
UAH
|
22 грудня 2020 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2023 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2021 12:10
|
6366-ВТ_ДУ 1_17.06.2021.pdf | зміни до договору |
18 червня 2021 12:10
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 13:55
|
Договір 10286.pdf | укладений |
06 січня 2021 13:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; |
Номер договору про закупівлю: | 53-122-01-21-10286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |