Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання інформаційної підтримки з доступу до даних АІС за допомогою програми «Shipping Explorer»
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2020-11-24-009331-c 2153f37767dc41a6bc4c38560efe7900
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситник Сергій Олександрович

+380629408607 s.sytnik@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Ситник Сергій Олександрович
+380629408607
s.sytnik@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 216 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі – вказано в однойменному файлі, який додається. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна пропозиції (питома вага критерію – 100%). Надання забезпечення пропозицій учасників- забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 6400,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Надання забезпечення виконання договору не передбачається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з надання інформаційної підтримки з доступу до даних АІС за допомогою програми «Shipping Explorer»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна,99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72319000-4 — Послуги з постачання даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює попередню оплату у розмірі 100% на підставі оригіналу рахунку шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. Аванс 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗІЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РАДЧЕНКО ЖАННА АНАТОЛІЇВНА 216 000,00
UAH
216 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 16:08
pasport.pdf
02 грудня 2020 16:08
garantiyny ob.PDF
02 грудня 2020 16:08
БанкРахунок.pdf
02 грудня 2020 16:08
Витяг.pdf
02 грудня 2020 16:08
ЕдПодаток.pdf
02 грудня 2020 16:08
vartist.PDF
02 грудня 2020 16:08
tehnichna_specific.PDF
02 грудня 2020 16:08
tsinova_propozisiya.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗІЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РАДЧЕНКО ЖАННА АНАТОЛІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗІЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РАДЧЕНКО ЖАННА АНАТОЛІЇВНА
#2704114348
Переможець 216 000,00
UAH
07 грудня 2020 11:21

Документи

07 грудня 2020 11:21
Електронний підпис
07 грудня 2020 11:19
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗІЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РАДЧЕНКО ЖАННА АНАТОЛІЇВНА
#2704114348
216 000,00
UAH
Документи

Документи

07 грудня 2020 11:21
Електронний підпис
07 грудня 2020 11:19
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 13:23
договір укладений
18 грудня 2020 13:21