Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. Навчально-виховний комплекс "Інженерно-економічна школа-Львівський економічний ліцей" по вул. М.Хвильового,35 у м. Львові.»
Очікувана вартість
400 405,73 UAH
UA-2020-11-24-008946-c 9e90a3ff07d8413ba82626767839fad1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шеремета Ігор Васильович

+380676714675 nadijkam1984@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально-виховний комплекс"Інженерно-економічна школа - Львівський економічний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 22366871
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, Хвильового,35
Контактна особа: Шеремета Ігор Васильович
+380676714675
nadijkam1984@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 27 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 січня 2021 13:55
Початок аукціону: 12 січня 2021 15:21
Очікувана вартість: 400 405,73 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 004,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. Навчально-виховний комплекс "Інженерно-економічна школа-Львівський економічний ліцей" по вул. М.Хвильового,35 у м. Львові.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Хвильового,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 грудня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2020 17:07
Додаток _ 5 Проект договору.doc
24 листопада 2020 14:52
Тендерна документацiя.docx
29 грудня 2020 17:07
Додаток _ 4 Вимоги на виконання ст.17.docx
24 листопада 2020 13:59
Додаток _ 4 Вимоги на виконання ст.17.docx
29 грудня 2020 17:07
Додаток _ 3 Технiчна специфiкацiя 29.12.docx
24 листопада 2020 13:59
Додаток _ 3 Технiчна специфiкацiя.docx
29 грудня 2020 17:07
Додаток _ 2 Кваліфікаційні критерії.29.12.doc
24 листопада 2020 13:59
Додаток _ 2 Кваліфікаційні критерії.doc
29 грудня 2020 17:07
Додаток _ 1 Тендерна пропозиція.docx
24 листопада 2020 13:59
Додаток _ 1 Тендерна пропозиція.docx
29 грудня 2020 17:07
Тендерна документацiя 29.12.docx
24 листопада 2020 13:59
Тендерна документацiя.docx
07 грудня 2020 15:28
Додаток _ 2 Кваліфікаційні критерії зі змнами від 07.12.20.doc
24 листопада 2020 13:59
Додаток _ 5 Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аудиту стану охорони праці
Дата подання: 02 грудня 2020 14:45
Дата відповіді: 04 грудня 2020 12:58
Добрий день. У ТД наявна вимога надати висновок аудиту стану охорони праці та безпеки суб’єкта під час виконання заявлених робіт (роботи на висоті понад 1,3 м. та роботи з електроустановками) за останні два роки або відповідний сертифікат ISO на вищезазначені роботи. Шановний Замовнику, не могли б Ви зазначенити, яким нормативно-правовим актом передбачено надання висновуц аудиту стану охорони праці та безпеки суб’єкта? Крім того, хотілось би уточнити, який саме сертифікат ISO Ви просите? Звертаємов вашу, увагу, що для виконання зазначеного виду робіт необхідна наявність виключно декларації з охорони праців на виконання робіт на вистоті 1.3 метри. Жодних інших документів постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 "Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», не передбачено, тому просимо видалити дискрмінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та не носить дискримінаційного характеру. Однак, в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
1-ПВ
Дата подання: 02 грудня 2020 15:17
Дата відповіді: 07 грудня 2020 15:21
Добрий день. Вимога: копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.Відбір підприємств для звітування за формами № 1-ПВ (місячна) проводять відповідно до Методики формування сукупності для проведення обстеження підприємств із питань статистики праці, затвердженої наказом Держстату від 26.01.2016 р. № 14. Про необхідність подання тієї чи іншої форми державного статистичного спостереження респондентів повідомляють територіальні органи державної статистики. Нашому підприємству не надходило повідомлення про необхідність подання даного звіту. Для отримання офіційного листа від органу статистики потрібно 30 днів. Отже, Учасники, які не складають даний звіт, не мають можливості отримати даний лист, а тому перебувають у невигідному становищі відносно інших учасників. Саме в тому в даній вимозі вбачається дискримінаційна складова. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Загальне запитання 1-ПВ від 02.12.2020 року розглянуто і прийнято рішення видалити виставлену нами вимогу у Додатку №2, надання "Копії звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою".
Лист від ДСНС
Дата подання: 02 грудня 2020 15:26
Дата відповіді: 04 грудня 2020 12:59
Добрий день. Вимога: довідку/лист від територіального органу ДСНС про згоду в участі вищезазначеної комісії, який повинен містити дату та номер реєстрації, назву учасника, назву об’єкта, до участі якого, буде включено в комісію представників територіального органу ДСНС, для прийняття робіт/перевірки відповідності робіт. Замовником вимога регулюється ДБН.В.2.5.-56:2014 та Законом України №124-VIII від 15.01.2015р. «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Відповідно до ст. 24 Законом України №124-VIII від 15.01.2015р. «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом. Так в Додатку И ДБН.В.2.5.-56:2014 зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися лише за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: як учасник може подати у складі пропозиції довідку/лист від територіального органу ДСНС про згоду в участі вищезазначеної комісії, який повинен містити дату та номер реєстрації, назву учасника, назву об’єкта, до участі якого, буде включено в комісію представників територіального органу ДСНС, для прийняття робіт/перевірки відповідності робіт, якщо ініціатором залучення третьої сторони може бути лише Замовник? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані. Таким чином, по-перше, оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах. По-друге, орган з оцінки відповідності (ДСНС)ся до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором саме між Замовником, та інспекційним органом, а не Виконавцем та інспекційним органом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Встановлюючи вказану Вами вимогу замовник користується своїм правом по залученню до перевірки систем протипожежного захисту - інших установ та організацій, для підтвердження відповідності змонтованої пожежної сигналізаціі всім вимогам та нормам, та поряд з тим, замовник делегує ці повноваження - учаснику переможцю. Оскільки, терміни виконання та перевірки робіт є стислі, учасник повинен підтвердити свою спроможність щодо створення відповідної комісії та залучення представників ДСНС відповідним листом або довідкою у найкоротші терміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-24-008946-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 10 грудня 2020 12:21
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 грудня 2020 15:53
рішення від 14.12.2020 № 23036+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2020 15:53
рішення від 23.12.2020 №23787 .pdf
Дата публікації: 29 грудня 2020 18:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесли і опублікували зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі послуг «Система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. Навчально-виховний комплекс "Інженерно-економічна школа-Львівський економічний ліцей" по вул. М.Хвильового,35 у м. Львові.» (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи), відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Додано протокол змін до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 31 грудня 2020 12:39

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 01 січня 2021 13:19
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відповідно до п.2 част.5 ст. 32 «Замовник має право визначити тендер, таким що не відбувся, у разі: «Скорочення видатків на закупівлю товарів, робіт і послуг» Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
31 грудня 2020 13:19
Протокол
Виконано
Дата оприлюднення: 04 січня 2021 12:26
Кінець періоду оскарження: 15 січня 2021 00:00
Дата відміни: 15 січня 2021 00:01
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відповідно до п.2 част.5 ст. 32 «Замовник має право визначити тендер, таким що не відбувся, у разі: «Скорочення видатків на закупівлю товарів, робіт і послуг» Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
04 січня 2021 12:26
Електронний підпис
04 січня 2021 12:14
Протокол