Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісла театральні
Очікувана вартість
560 000,00 UAH
UA-2020-11-24-008039-c 13c25bf2c0644c7d99b4dbb38f0ed663
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Ківєріна

+380955943919 kremspecint@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кремінська обласна спеціальна школа
Код ЄДРПОУ: 20151882
Місцезнаходження: 92900, Україна , Луганська обл., Кремінський р-н., м. Кремінна, вул. Піддубна, буд. 18
Контактна особа: Олена Ківєріна
+380955943919
kremspecint@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 14:37
Очікувана вартість: 560 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ". Місцезнаходження замовника - 92900, Луганська обл., Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ПІДДУБНА, будинок 18. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
212 штуки
Крісла театральні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92900, Україна, Луганська область, Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ПІДДУБНА, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника - 92900, Луганська обл., Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ПІДДУБНА, будинок 18. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 2 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 16:30
ТД_КРІСЛА_НОВА_РЕДАКЦІЯ.doc
30 листопада 2020 16:30
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
24 листопада 2020 13:26
ТД_КРІСЛА.doc
30 листопада 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 16:30
ТД_КРІСЛА_НОВА_РЕДАКЦІЯ.doc
30 листопада 2020 16:30
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
24 листопада 2020 13:26
ТД_КРІСЛА.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики
Дата подання: 25 листопада 2020 17:24
Дата відповіді: 30 листопада 2020 15:52
Шановний замовнику! 1) У пункті 1.4 Додатку 1 до тенднрної документації зазаначено наступну вимогу: "На лицьовій стороні сидіння та спинки має бути нанесений візерунок у вигляді п’яти променів за допомогою декоративної стрічки через поролон товщиною 10 мм, що має забезпечувати об’ємний вигляд.", в той час у цьому ж Додатку 1 до тендерної документації наведено зображення крісла, на спину якого нанесений візерунок у вигляді прямокутника з вертикальними лініями та двох діагональних ліній. Отже, скажіть бідь-лака, якої вимоги потрібно дотримуватись? Який саме візерунок потрібен? 2) У пункті 2.10 Додатку 1 до тендерної документації зазаначено, що учасники повинні надати наступний документ: "Акт обстеження об’єкту (місця) де буде встановлено відповідне обладнання, що є предметом даної закупівлі, підписаний у двосторонньому порядку.". Ця вимога передбачає зустріч Замовника та потенційного Постачальника в період подання пропозицій, що є дискримінаційною вимогою, штовкає до змови та суперечить ст.5 та ст. 22 ЗУ "Про державні закупівлі" та ЗУ "Про захист економічної конкуренції". Вимагаємо роз'яснити з посиланням на ЗУ, що ці документи не дискрімінаційні або видалити цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації замовником надається наступна інформація:
щодо першого питання: до тендерної документації буде внесено відповідні зміни. Візерунок має бути такий, який наведений на графічних зображеннях крісел;
щодо питання другого: відповідно до частини 6 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що з метою одержання всієї інформації, яка є необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, а також його виконання, Учасникам пропонується: - обов’язково обстежити об’єкти (місця, де буде встановлене обладнання на відповідність умов експлуатації в рамках технічних вимог, передбачених для експлуатації обладнання та дотримання умов експлуатації устаткування/обладнання для дотримання гарантійних зобов'язань), на якому має бути встановлено дане обладнання із складанням акту обстеження підписаного у двосторонньому порядку; - одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо об’єктів, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції. Крім того, Додатком 1 до тендерної документації (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме сканованих копій наступних документів, зокрема, акт обстеження об’єкту (місця) де буде встановлено відповідне обладнання, що є предметом даної закупівлі, підписаний у двосторонньому порядку.
В той же час, законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Дякуємо за звернення!

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-24-008039-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра", Код ЄДРПОУ:33410877
Дата подання: 16 грудня 2020 18:02
Неправомірний акцепт учасника
Кремінська обласною спеціальною школою (далі – Замовник) проводиться закупівля UA-2020-11-24-008039-c, предметом якої є ДК 021:2015 - 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла театральні). Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Ківєріною О. А. від 11 грудня 2020 року (Додаток 2) ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ТАНЦЮРУ ВІТАЛІЯ ВІКТОРОВИЧА (ФОП Танцюра В. В.) було визнано переможцем відкритих торгів за процедурою закупівлі ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла театральні), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-24-008039-c. Вважаємо, що зазначена процедура закупівлі супроводжувалася порушеннями з боку Замовника, його рішення про визнання переможцем ФОП Танцюру В. В. суперечить приписам ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а тендерна пропозиція ФОП Танцюри В. В. (додаток 3) не відповідає тендерній документації Кремінської обласної спеціальної школи (далі – тендерна документація, додаток 4), тому має бути відхилена з огляду на наступне. Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону цей Закон застосовується, в тому числі, до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Враховуючи, що вартість предмета закупівлі товару перевищує 200 тисяч гривень, порядок проведення зазначеної закупівлі регулюється Законом. Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону). Частиною 1 ст. 5 Закону встановлено принципи здійснення публічних закупівель, серед яких: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Щодо рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції ФОП Танцюри В. В. його тендерній документації: По-перше, відповідно до п. 2.7 дилерського договору, якщо Учасник не є виробником, він зобов’язаний надати Авторизаційний лист від виробника та/або лист-гарантію від виробника про виконання умов поставки, видані на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника та Дилерський договір. ФОП Танцюра В. В. не є виробником і надав скан-копії Дилерського договору. Відповідно до п. 1.3. тендерної документації, документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Скан-копії дилерського договору про співпрацю учасника із виробником, надані ФОП Танцюрою В. В., були не завірені власноручним підписом уповноваженої особи іншого суб’єкту. По-друге, відповідно до положень Постанови Національного банку України № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», учасники повинні вносити зміни до банківських гарантій щоразу, коли замовник вносить зміни до тендерної документації. ФОП Танцюрою В. В. було надано банківську гарантію, що не засвідчує внесення змін в тендерну документацію, зокрема, відсутня приписка до Тендерної документації "зі змінами від 30.11.2020 року". По-третє, наявна невідповідність інформації, наданої у довідці від Державної фіскальної служби України, з фактичними даними, що надані акціонерним товариством «Державним ощадним банком України» в довідці, зокрема, щодо рахунку UA163046650000026103301980996. У довідці від Державної фіскальної служби України зазначено, що рахунок UA163046650000026103301980996 є закритим від 07.05.2020, проте, відповідно до довідки акціонерного товариства «Державного ощадного банку України», рахунок UA163046650000026103301980996 є відкритим. Таким чином, Замовник з урахуванням зазначених доказів невідповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Танцюри В. В. Тендерній документації зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію останнього, а визнавши його переможцем, порушив приписи ст.ст. 5, 31 Закону. Відповідно до ч. 18 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: - про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); - про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Постановою Національного Банку України № 639, - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Кремінську обласну спеціальну школу скасувати рішення про визнання ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ТАНЦЮРУ ВІТАЛІЯ ВІКТОРОВИЧА переможцем відкритих торгів за процедурою закупівлі ДК 021:2015 - 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла театральні), (ID процедури: UA-2020-11-24-008039-c), оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Ківєріною О. А. від 11 грудня 2020 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 грудня 2020 13:04
рішення від 18.12.2020 №23419 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 13:04
рішення від 30.12.2020№24204.pdf
Дата публікації: 05 січня 2021 19:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано замовником шляхом скасування рішення про визначення фізичної особи-підприємця Танцюри Віталія Вікторовича переможцем процедури закупівлі — "Крісла театральні", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-11-24-008039-c.
Дата виконання рішення замовником: 21 січня 2021 10:03

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТАНЦЮРА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ" 466 400,00
UAH з ПДВ
466 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра" 539 964,00
UAH з ПДВ
539 964,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МОРОЗОВ ДЕНИС ЮРІЙОВИЧ" 560 000,00
UAH з ПДВ
560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2020 12:39
Електронний підпис
19 грудня 2020 12:37
Довідки.pdf
19 грудня 2020 12:37
Dovidka_20335519460600750325.pdf
19 грудня 2020 12:37
Dovidka_20335519460600750325.pdf.p7s
19 грудня 2020 12:37
ДФС.pdf
09 грудня 2020 17:28
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:26
Тендерна пропозиція.rar
09 грудня 2020 17:26
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

08 грудня 2020 12:16
Електронний підпис
08 грудня 2020 12:09
Пропозиція та додатки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТАНЦЮРА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"

ФОП "МОРОЗОВ ДЕНИС ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТАНЦЮРА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2449113136
Очікує рішення 466 400,00
UAH з ПДВ
21 січня 2021 09:21
ФОП "ТАНЦЮРА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2449113136
Рішення скасоване 466 400,00
UAH з ПДВ
21 січня 2021 09:21

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 21 січня 2021 10:21
Кінець періоду оскарження: 01 лютого 2021 00:00
Дата відміни: 01 лютого 2021 00:03
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити тендер UA-2020-11-24-008039-c по предмету: «Крісла театральні (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)» з підстави, що передбачена згідно пункту 1 частини 1 статті 32 Закону, а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.
Документи:
21 січня 2021 10:21
Електронний підпис
21 січня 2021 10:16
ПРОТОКОЛ_ВІДМІНА.doc