Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо (природний газ)
Gas fuel (natural gas)
Очікувана вартість
8 012 237,00 UAH
UA-2020-11-24-007772-c d4a102bc6945429fa5984ee4b35ddeab
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сидоренко

+380522244380 uokmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська область обл., м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Ірина Сидоренко
+380522244380
uokmr@ukr.net
Додаткові контактні особи: Літвінова Оксана Пименівна
+380522244380
uokmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: UPRAVLINNYa OSVITY MISKOYi RADY MISTA KROPYVNYTsKOGO
National ID: 05403286
Contact point: Irina Sidorenko
+380522244380
uokmr@ukr.net
Additional contacts: Літвінова Оксана Пименівна
+380522244380
uokmr@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2020 11:00
Початок аукціону: 05 січня 2021 11:42
Очікувана вартість: 8 012 237,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40 061,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 122,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 24 листопада 2020 13:14
Enquiries until: 15 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 21 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 грудня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 8 012 237 UAH including VAT
Minimal lowering step: 80 122 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 40 061,19 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою та повинні бути датовані не раніше оголошення цієї закупівлі. У разі надання учасником будь-яких інших документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально або посвідчений учасником торгів (на розсуд учасника).
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 40 061,19 грн. Вид: електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» більш детально описана у тендерній документації.
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Літвінова Оксана Пименівна – секретар тендерного комітету; +380522244380; uokmr@ukr.net.
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Documents related to the tender offer and developed directly by the bidder exclusively for participation in the specified procurement procedure must be drawn up in the Ukrainian language and must be dated not earlier than the announcement of this procurement. If the participant submits any other documents in a foreign language, such documents must have an authentic translation into Ukrainian. The translation (or the authenticity of the translator's signature) must be notarized or legalized in the manner prescribed by the legislation of Ukraine. In the case of presentation of the document in Russian, the translation must be notarized or certified by the bidder (at the discretion of the bidder).
Amount, type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): Amount: 40 061,19 UAH. Type: electronic bank guarantee. Conditions for providing tender security: Validity of tender security - within 90 working days from the date of the deadline for submission of tender proposals. The security of the tender offer is not returned in case of: 1) withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; 3) failure of the winner to provide the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of the grounds established by Article 17 of the Law; 4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation. The security of the tender offer shall be returned to the bidder in case of: 1) expiration of the tender offer and security of the tender offer specified in the tender documentation; 2) concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure; 3) withdrawal of the tender offer before the deadline for its submission; 4) termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals. The information required by Part 2 of Article 21 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" is described in more detail in the tender documentation.
Contact person of the customer, authorized to communicate with participants: Litvinova Oksana, Secretary of the Tender Committee, +380522244380; uokmr@ukr.net.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900000 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, Заклади освіти міста Кропивницького
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ

Gas fuel (natural gas)
CPV: 09123000-7
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться з урахуванням фактичних цін та обсягів постачання - до 20 числа місяця, наступного за місяцем поставки. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2020 15:12
Електронний цифровий підпис
16 грудня 2020 15:05
Оголошення газ.docx
16 грудня 2020 15:05
ТД газ нова редакція.docx
16 грудня 2020 15:05
ДОДАТОК 3 нова редакція.docx
16 грудня 2020 15:05
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
16 грудня 2020 15:05
ДОДАТОК 5 нова редакція.docx
24 листопада 2020 13:15
ДОДАТОК 1.docx
24 листопада 2020 13:15
ДОДАТОК 2.docx
24 листопада 2020 13:15
ДОДАТОК 4.docx
16 грудня 2020 15:12
Електронний цифровий підпис
24 листопада 2020 13:15
Електронний цифровий підпис
16 грудня 2020 15:05
Оголошення газ.docx
24 листопада 2020 13:15
Оголошення газ.docx
16 грудня 2020 15:05
ТД газ нова редакція.docx
24 листопада 2020 13:15
ТД газ.docx
16 грудня 2020 15:05
ДОДАТОК 3 нова редакція.docx
24 листопада 2020 13:15
ДОДАТОК 3.docx
16 грудня 2020 15:05
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
16 грудня 2020 15:05
ДОДАТОК 5 нова редакція.docx
24 листопада 2020 13:15
ДОДАТОК 5.docx
24 листопада 2020 13:15
ДОДАТОК 1.docx
24 листопада 2020 13:15
ДОДАТОК 2.docx
24 листопада 2020 13:15
ДОДАТОК 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

небаланси
Дата подання: 27 листопада 2020 18:12
Дата відповіді: 01 грудня 2020 13:04
Повідомляємо Вам, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодексу газотранспортної системи України, щодо розміру величини коригування небалансів. Відповідно, станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу, допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює +/- 3% від обсягу природного газу поданого та відібраного на точках входу/виходу з газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо внести доп.2.4 та 3.3 Проекту договору наступну редакцію: "Добовий обсяг відбору (споживання) газу Споживачем не повинен відрізнятись від підтвердженого обсягу газу більш ніж на ±3%.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання.
Надаємо відповідь на Ваше звернення щодо надання роз’яснення по процедурі відкритих торгів, яка була оголошена за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо (природний газ), ідентифікатор закупівлі - UA-2020-11-24-007772-c.
Повідомляємо, що найближчим часом до п.2.4 та 3.3 проекту договору про закупівлю будуть внесені відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-24-007772-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:36424636
Дата подання: 27 листопада 2020 18:12
Вимога
Шановний Замовнику!
Повідомляємо, що діяльність з постачання природного газу постачальники природного газу здійснюють відповідно до отриманої ліцензії, видача якої затверджується відповідною постановою НКРЕКП, та ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП 16.02.2017 р. № 201. Діяльність постачальників природного газу не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Жодним іншим нормативно-правовим актом України, у тому числі ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затвердженими вищезазначеною Постановою, не встановлено обов'язок постачальника природного газу проходити сертифікацію своєї діяльності згідно ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 50001:2018 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. Отже, сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 50001:2018 та інші подібні сертифікати - не є обов’язковими. Факт отримання ліцензії на провадження діяльності з постачання природного газу автоматично є підтвердженням виконання УСІХ ліцензійних умов ліцензіата/постачальника.
Вимога, щодо надання сертифікату ISO 9001:2015, інших подібних сертифікатів чи аналогічних систем є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання природного газу.
Крім того, додатково повідомляємо, що враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 13:06
Надаємо відповідь на Вимогу № UA-2020-11-24-007772-c.a1 щодо виключення вимоги надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009) по процедурі відкритих торгів, яка була оголошена за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо (природний газ), ідентифікатор закупівлі - UA-2020-11-24-007772-c.
Відповідно до п.п. 5 п. 6 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати діючий сертифікат ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009) стосовно торгівлі газом, що засвідчує використання учасником системи управління якості, який виданий Учаснику.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» зазначено, що водночас з процесним підходом, принципами системи управління якістю, контролю невідповідної продукції та вимогами постійного поліпшування до стандарту було внесено нові вимоги, які направленні на підвищення ефективності та результативності системи управління якістю підприємства. Нові вимоги потребують наявності нових знань та навичок. Саме тому Замовник вважає за необхідне дотримуватись найактуальніших вимог та стандартів для забезпечення отримання найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих.
Замовник скористався передбаченим законодавством правом, встановивши вимогу відповідності учасників тому стандарту, які визначив за необхідне. Вимога тендерної документації щодо наявності в учасника Сертифіката відповідності системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009) визначена з врахуванням того, що Замовник зацікавленій у співпраці із суб’єктом господарювання, менеджмент управління якістю якого відповідає міжнародним стандартам, визнаних чинним законодавством України. Крім того, наявність в учасника Сертифіката відповідності системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009) є ознакою його компетентності, дисциплінованості, що впливає на якість його діяльності.
Варто звернути увагу, що Вас, як потенційного учасника закупівлі, ніщо не обмежує у проходженні сертифікації згідно ДСТУ ISO 9001:2015 з метою підтвердження Вашої відповідності системи управління якістю, запровадженої в компанії. Оскільки наразі кінцевий строк подання тендерних пропозицій припадає на 25 грудня 2020 р., у Вас є достатньо часу для проходження сертифікації, яка проводиться близько 2 тижнів.
Дана позиція Замовника підтверджується численною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно якої вимога про надання учасниками Сертифіката відповідності системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009) не є дискримінаційною вимогою.
Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною умови, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною. Вимога не задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-11-24-007772-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:36424636
Дата подання: 27 листопада 2020 18:13
Вимога
ВИМОГА
Відповідно до п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» вимагається надання копії діючого висновку від сертифікованого спеціаліста-експерта (екологічного аудитора), із статусом екологічного аудитора.
Як вбачається із Тендерної документації предметом закупівлі є товар – природний газ разом із супутніми послугами, що зумовлюють його постачання, в т. ч. надання послуг із замовлення (бронювання) потужності щодо кожного періоду та обсягу постачання газу за договорами постачання природного газу. Послуги із замовлення (бронювання) потужності – послуги, які надаються постачальником споживачу та полягають у замовленні (бронюванні) потужності (нарахування тарифу на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи за 1000 кубічних метрів за добу) постачальником у оператора ГТС відповідної потужності, необхідної для постачання природного газу споживачу у відповідній газовій добі/місяці/кварталі/році. Потужність - максимально допустиме перетікання обсягу природного газу, виражене в одиницях енергії до одиниці часу, що надається замовнику послуг транспортування відповідно до договору транспортування. З огляду на Національний класифікатор України «Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010» придбання цього предмету закупівлі відбувається у результаті господарської діяльності із розподілення газоподібного палива через місцеві (локальні) трубопроводи (код КВЕД 35.22), торгівлі газом через місцеві (локальні) трубопроводи (код КВЕД 35.23), оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (код КВЕД 46.71). Відповідно до пунктів 1, 3 частини першої статті 1 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» вплив на довкілля (далі - вплив) - будь-які наслідки планованої діяльності для довкілля, в тому числі наслідки для безпечності життєдіяльності людей та їхнього здоров’я, флори, фауни, біорізноманіття, ґрунту, повітря, води, клімату, ландшафту, природних територій та об’єктів, історичних пам’яток та інших матеріальних об’єктів чи для сукупності цих факторів, а також наслідки для об’єктів культурної спадщини чи соціально-економічних умов, які є результатом зміни цих факторів. Планована діяльність - планована господарська діяльність, що включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище; планована діяльність не включає реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, розширення, перепрофілювання об’єктів, інші втручання в природне середовище, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України. Згідно із статтею 2 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» оцінка впливу на довкілля - це процедура виявлення характеру, інтенсивності і ступеня небезпеки будь-якого виду планованої господарської діяльності на стан довкілля і здоров’я населення. Закон України «Про оцінку впливу на довкілля» передбачає перелік видів господарської діяльності, які в обов’язковому порядку мають провести оцінку впливу на довкілля та отримати висновок (частини друга і третя статті 3 цього Закону). Діяльність, пов’язана із постачанням (продажом) природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями не визначена серед видів планованої діяльності, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля.
Таким чином, саме Законом підтверджується, що діяльність, пов’язана із постачанням (продажом) природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями і за результатами якої замовник придбаває предмет закупівлі, не здійснює негативний вплив на навколишнє середовище. Поряд з цим, згідно із пунктом 7 частини другої статті 22 та пунктом 4 частини другої статті 38, пункту 4 частини четвертої статті 46 Закону України «Про ринок природного газу» оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи та оператор газосховищ зобов’язані вживати заходів до підвищення раціонального використання енергоресурсів та охорони довкілля під час здійснення господарської діяльності. З огляду на положення Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Закону України «Про житлово-комунальні послуги» екологічні обов’язки встановлені для кожної людини та підприємства у відповідній сфері життя та діяльності. За таких обставин, просимо роз’яснити якими діючими законодавчими або нормативно-правовими актами для суб’єктів господарювання, що провадять діяльність, пов’язану із постачанням (продажом) природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями, встановлені порядок, вимоги та форма складання опису планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також обов’язковість підтвердження уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності такого суб’єкта господарювання вимогам екологічного законодавства. У разі відсутності таких вимог у діючих законодавчих або нормативно-правових актах, ці умови тендерної документації підлягають виключенню.
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Така умова тендерної документації вочевидь може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників тому вона підлягає виключенню із тендерної документації.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 13:07
Шановний Заявник Вимоги!
За результатами розгляду Вашої Вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до п.п. 7 п. 6 розділу 3 тендерної документації з метою перевірки учасників щодо забезпечення додержання законодавства про охорону навколишнього природного середовища в процесі господарської та іншої діяльності, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення екологічного аудиту господарської діяльності учасника у відповідності до чинного законодавства України, яка є предметом даної закупівлі.
Звертаємо увагу, що відповідно до п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» не встановлено вимоги надання копії діючого висновку від сертифікованого спеціаліста-експерта (екологічного аудитора), із статусом екологічного аудитора. Цієї вимоги також не встановлено п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та іншими пунктами тендерної документації.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Повідомляємо, що згідно Закону України «Про ринок природного газу» встановлено зобов’язання операторів газотранспортної системи та операторів газорозподільної системи вживати заходів щодо підвищення раціонального використання енергоресурсів та охорони довкілля під час здійснення господарської діяльності.
Проведення екологічного аудиту господарської діяльності регулюється не нормами Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» (даний нормативно-правовий акт регулює виключно здійснення оцінки впливу на довкілля у процесі провадження планованої діяльності, що не має відношення до екологічного аудиту), а Законом України «Про екологічний аудит».
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про екологічний аудит» екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об’єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об’єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.
Нормою ст. 2 цього Закону встановлено, що об’єктами екологічного аудиту є: підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об’єднання, окремі виробництва, інші господарські об’єкти; системи екологічного управління; інші об’єкти, передбачені законом. Екологічний аудит може проводитися щодо підприємств, установ та організацій, їх філій та представництв чи об’єднань, окремих виробництв, інших господарських об’єктів у цілому або щодо окремих видів їх діяльності.
Ст. 8 Закону України «Про екологічний аудит» встановлює, що екологічний аудит в Україні проводиться з метою забезпечення додержання законодавства про охорону навколишнього природного середовища в процесі господарської та іншої діяльності. Основними завданнями екологічного аудиту є: збір достовірної інформації про екологічні аспекти виробничої діяльності об’єкта екологічного аудиту та формування на її основі висновку екологічного аудиту; встановлення відповідності об’єктів екологічного аудиту вимогам законодавства про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту; оцінка впливу діяльності об’єкта екологічного аудиту на стан навколишнього природного середовища; оцінка ефективності, повноти і обґрунтованості заходів, що вживаються для охорони навколишнього природного середовища на об’єкті екологічного аудиту. Конкретні завдання екологічного аудиту в кожному окремому випадку визначаються замовником, виходячи з його потреб, відповідно до цього Закону та інших актів законодавства України, характеру діяльності об’єкта екологічного аудиту.
Екологічний аудит в Україні може бути добровільним чи обов’язковим. Будь-який суб’єкт господарювання, який виявить бажання, може пройти екологічний аудит господарської діяльності і підтвердити відповідність своєї діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.
З огляду на зазначене, з урахування наявності вимог про проведення екологічного аудиту в діючих нормативно-правових актах, вимога тендерної документації щодо підтвердження проведення екологічного аудиту господарської діяльності учасника у відповідності до чинного законодавства України є законною та не підлягає виключенню. Вимога не задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-11-24-007772-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:36424636
Дата подання: 27 листопада 2020 18:13
Вимога
Тендерному комітету Замовника.
За результатами аналізу тендерної документації (далі – ТД) встановлено, що Замовником не вимагається забезпечення виконання договору про закупівлю.
В свою чергу, відповідно до ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
При цьому, розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю.

Так, законодавець вищезазначеною нормою Закону надав Замовнику дієвий правовий механізм для убезпечення себе від неякісного/неповноцінного виконання та/або безпідставної відмови від виконання договору потенційним учасником.
Крім того, дана норма закону виступає свого роду запобіжником не тільки під час виконання договору, а й на етапі проведення аукціону, адже наявність даної вимоги в ТД з великою вірогідністю буде фільтрувати (відсіювати) учасників схильних до штучного демпінгу.

Звісно, наявність даної вимоги в ТД не 100% панацеєю від можливих неприйнятних дій умовного учасника під час виконання договору, але в значній мірі зменшує ризик їх виникнення, що є вагомим аргументом для її включення в перелік вимог ТД.

Вважаємо, що включення даної вимоги до складу ТД виконає наступні завдання:
- в значній мірі зменшить ризик підписання договорів по занижених неринкових цінах;
- як наслідок, забезпечить якіснішу, прозорішу та здорову конкуренцію під час торгів;
- що в свою чергу, призведе до придбання товару Замовником, за ринковими цінами, а також до можливого перегляду ціни за одиницю товару, протягом дії договору, лише у випадках та на підставах передбачених чинним законодавством.

Додатково слід зазначити, що включення даної норми до складу вимог ТД є свого роду «страховкою» для Замовника під час виконання договору, водночас вона не вимагає від Замовника понесення будь-яких додаткових витрат, як фінансових, так і трудових затрат (людино/годин).

Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що включення вимоги щодо забезпечення виконання договору до складу ТД є актуальною та необхідної мірою станом на сьогоднішній день, в зв’язку з чим, наполегливо рекомендуємо Вам внести вищевказані зміни до ТД, обґрунтування доцільності яких зазначено вище.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 13:08
Надаємо відповідь на Вимогу № UA-2020-11-24-007772-c.a3 щодо включення вимоги надання учасниками забезпечення виконання договору про закупівлю по процедурі відкритих торгів, яка була оголошена за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо (природний газ), ідентифікатор закупівлі - UA-2020-11-24-007772-c.
Згідно із п. 16 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати).
Встановлення вимоги щодо надання учасниками забезпечення виконання договору про закупівлю є правом, а не обов’язком Замовника, тому Замовником при оприлюдненні відкритих торгів прийнято рішення про не встановлення цієї вимоги до учасників з метою не обмеження конкуренції.
Оскільки Замовником не порушено норми чинного законодавства, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації, тому Вимога не задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-11-24-007772-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 02 грудня 2020 09:28
вимога щодо ТПП
ціна тендерної пропозиції учасника за результатом закупівлі має бути не нижчою або вищою в межах 10 % від діапазону цін, що зазначено у відповідній довідці
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2020 10:24
Вірно, згідно п. 2 розділу 5 тендерної документації ціна тендерної пропозиції учасника за результатом закупівлі має бути не нижчою або вищою в межах 10 % від діапазону цін, що зазначено у відповідній довідці (довідці із зазначенням діапазону (зрізу) цін на природний газ від уповноваженого органу).
З огляду на те, що розміщена Вами Вимога № UA-2020-11-24-007772-c.b4 не містить прохальної частини та обгрунтування щодо порушення Ваших прав вищевказаною вимогою тендерної документації, Вимога № UA-2020-11-24-007772-c.b4 не задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-11-24-007772-c.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 06 грудня 2020 22:29
вимога
Шановний Замовнику, відповідно до вимоги: «На підтвердження формування вартості цін за одиницю товару до середньо ринкових цін на газ природний, учасник закупівлі зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції довідку із зазначенням діапазону (зрізу) цін на природний газ від уповноваженого органу станом на місяць подання учасником його тендерної пропозиції по даній закупівлі, що видана на ім’я учасника закупівлі. При формуванні своєї цінової пропозиції, а також під час участі в аукціоні Учасник повинен дотримуватися вищезазначеного документа, про що надає гарантійний лист. Тобто, ціна тендерної пропозиції учасника за результатом закупівлі має бути не нижчою або вищою в межах 10 % від діапазону цін, що зазначено у відповідній довідці»
Звертаємо увагу Замовника, що вимога в частині формування Учасником цінової пропозиції за нижчими цінами, ніж зазначено у довідці органу, який уповноважений надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, або іншої експертної установи про ціну на природний газ, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника - є такою, що нав'язує учасникам закупівлі додаткові, не передбачені чинним законодавством України умови, які суперечать чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами, як публічної закупівлі так й підприємницької діяльності.
Відповідно до Закону, зокрема, ч. 11 ст.26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування, переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, Законом (стаття 22), встановлено перелік необхідно інформації, що вимагається для підтвердження відповідності Учасника, зокрема, Замовник має право встановити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст.17 Закону, а також, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Вимога, висунута Замовником, жодним чином не підтверджує наявність відповідності вищезгаданим критеріям. Тобто, наявність довідки уповноваженого органу у складі Тендерної пропозиції Учасника жодним чином не відображає рівень його відповідності встановленим Законодавством критеріям.
В свою чергу, редакцією Закону чітко встановлено поняття -"аномально низька ціна". Так, законодавцем встановлено механізм, завдяки якому Учасники не мають змоги встановити необгрунтовано занижену (демпінговану) ціну тендерної пропозиції. Більше того, Замовник має можливість самостійно вивчити кон'юнктуру ринку, провівши аналіз ринку та встановити прийнятні ціни на ринку. Зокрема, інформація доступна у вільному доступі на ресурзі ТОВ ГПК "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ", Української енергетичної біржі, тощо. За наявності такої умови, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають можливість звернутися до уповноваженого органу, сплатити плату за довідку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Кожен Учасник в праві вільно обирати принцип роботи та порядок формування цінової пропозиції. Такою вимогою Замовник змушує потенційних Учасників здійснювати постачання товару, за цінами, що встановлені у довідці, не беручи до уваги принципи ведення господарської діяльності окремо взятого суб'єкта господарювання. Замовник порушує принципи публічної закупівлі, з огляду на таке: Аукціон - участь (змагання), за рахунок власних здобутків та можливостей, враховуючи правову природу якого, жоден з учасників не зможе передбачити результат аукціону та свою кінцеву пропозицію, відповідно, не зможе відкоригувати її в межах 10 % від діапазону цін, що зазначено у відповідній довідці.

Ринок природного газу мінливий, а порядок ціноутворення - вільний.
Порядок ціноутворення на ринку природного газу залежить від багатьох факторів, зокрема, від показників (індексів) на біржах з продажу газу, кон'юнктури на ринку, наявності або відсутності дефіциту товару в підземних сховищах газу, динаміки споживання, температурних режимів опалювального сезону, політичних факторів, коливання курсу валют, тощо. Такий товар як газ природний є товаром, постачання якого відбувається в силу технологічних особливостей його видобування, зберігання, транспортування та наступного постачання. Виходячи із вищевикладеного, вимагаємо прибрати вимогу в частині її: «ціна тендерної пропозиції учасника за результатом закупівлі має бути не нижчою або вищою в межах 10 % від діапазону цін, що зазначено у відповідній довідці».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2020 10:56
Надаємо відповідь на Вимогу № UA-2020-11-24-007772-c.c5 по процедурі відкритих торгів, яка була оголошена за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо (природний газ), ідентифікатор закупівлі - UA-2020-11-24-007772-c.
Згідно п. 2 розділу 5 тендерної документації на підтвердження формування вартості цін за одиницю товару до середньо ринкових цін на газ природний, учасник закупівлі зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції довідку із зазначенням діапазону (зрізу) цін на природний газ від уповноваженого органу станом на місяць подання учасником його тендерної пропозиції по даній закупівлі, що видана на ім’я учасника закупівлі. При формуванні своєї цінової пропозиції, а також під час участі в аукціоні Учасник повинен дотримуватися вищезазначеного документа, про що надає гарантійний лист. Тобто, ціна тендерної пропозиції учасника за результатом закупівлі має бути не нижчою або вищою в межах 10 % від діапазону цін, що зазначено у відповідній довідці.
Право торгово-промислових палат на проведення експертизи і контролю якості, кількості, комплектності товарів (у тому числі імпортних) та визначення їх вартості прямо передбачено ст.11 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні», тому твердження про те, що довідка із зазначенням діапазону (зрізу) цін є документом, не передбаченим законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, не відповідає дійсності. Також звертаємо увагу, що вимога щодо надання такої довідки не є кваліфікаційною.
Ви вважаєте вимогу дискримінаційною з огляду на те, що бажаючи взяти участь у закупівлі не маєте можливість звернутися до уповноваженого органу і сплатити плату за таку довідку. Однак будь-хто бажаючий має право на звернення та отримання відповідної довідки з метою підготовки своєї пропозиції, тому вищевказана вимога не є дискримінаційною, адже її виконання залежить виключно від бажання самого учасника.
Вимога про надання довідки із зазначенням діапазону (зрізу) цін спрямована на уникнення ситуації, коли учасники під час аукціону задля перемоги демпінгують ціну своєї тендерної пропозиції, і відразу найближчим часом після укладення договору про закупівлю звертаються до Замовника із проханням збільшити ціну за одиницю товару до 10 % пропорційно збільшенню ціни на ринку. В результаті таких дій Замовник вимушений збільшувати ціну за одиницю товару зменшуючи загальний обсяг товару, що в подальшому призводить до потреби проведення додаткової закупівлі для покриття потреби до кінця року. Через такі дії недобросовісних учасників для Замовника нівелюється отримана під час проведення аукціону економія вартості товару, адже згодом ціна за одиницю товару піднімається до середньо ринкових цін. Задля уникнення такого Замовником було викладено вимогу п. 2 розділу 5 тендерної документації.
З огляду на те, що можливість отримання довідки із зазначенням діапазону (зрізу) цін не обмежена і це доступно для усіх бажаючих, вимога п. 2 розділу 5 тендерної документації не є дискримінаційною, тому Вимога № UA-2020-11-24-007772-c.c5 не задоволена.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 грудня 2020
UA-2020-11-24-007772-cd4a102bc6945429fa5984ee4b35ddeab
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна, Кіровоградська область обл., м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 19:20
sign.p7s
24 грудня 2020 19:20
Scan_20201224_102102.pdf
24 грудня 2020 19:20
справки.PDF
24 грудня 2020 19:20
серв гр.pdf
24 грудня 2020 19:20
довідка покриття.pdf
24 грудня 2020 19:20
виписка.pdf
24 грудня 2020 19:20
64133563935320.pdf
24 грудня 2020 19:20
64133561253964.pdf
23 грудня 2020 18:49
sign.p7s
23 грудня 2020 18:48
Сертифікати.pdf
23 грудня 2020 18:48
Протокол якості газу.pdf
23 грудня 2020 18:48
Протокол призначення.pdf
23 грудня 2020 18:48
Проект договору.pdf
23 грудня 2020 18:48
Походження газу.pdf
23 грудня 2020 18:48
Паспорт Кировоград.pdf
23 грудня 2020 18:48
Лист згода Яценко.pdf
23 грудня 2020 18:48
Лист згода Шейнова.pdf
23 грудня 2020 18:48
Лист згода Сероус.pdf
23 грудня 2020 18:48
Лист згода Мануйлова.pdf
23 грудня 2020 18:48
Лист до договору ПО.pdf
23 грудня 2020 18:48
Копія фін звіту 2019 р..pdf
23 грудня 2020 18:48
Копія ЄДРПОУ 16.12.2020.pdf
23 грудня 2020 18:48
Копія ЄДР 11.12.2020.pdf
23 грудня 2020 18:48
Звіт з праці ЛТД 1 ПВ.pdf
23 грудня 2020 18:48
Довіреність.pdf
23 грудня 2020 18:48
Довідка щодо веб сайту.pdf
23 грудня 2020 18:48
Довідка чисті активи.pdf
23 грудня 2020 18:48
Довідка до ТП.pdf
23 грудня 2020 18:48
Довідка до ліцензії.pdf
23 грудня 2020 18:48
Доброуменко.pdf
23 грудня 2020 18:48
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
23 грудня 2020 18:48
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
23 грудня 2020 18:48
850.xlsx.p7s
23 грудня 2020 18:48
850.xlsx
23 грудня 2020 18:48
847.xlsx.p7s
23 грудня 2020 18:48
847.xlsx
23 грудня 2020 18:48
Технічна специфікація.pdf

Документи

Публічні документи

15 січня 2021 18:40
sign.p7s
15 січня 2021 18:40
МВС Dovidka 2021 01 12.rar
15 січня 2021 18:40
ДФС.rar
25 грудня 2020 01:16
sign.p7s
25 грудня 2020 01:16
sign.p7s
25 грудня 2020 01:15
Кіровоградгаз2020.pdf
25 грудня 2020 01:15
Звіт ЕКОТЕХНОІНВЕСТ.pdf
25 грудня 2020 01:15
Забезпечення ТП.zip
25 грудня 2020 01:15
ДФСУ 25.11.2020.pdf
25 грудня 2020 01:15
Довідки ОЩАД 09.12.2020.pdf
25 грудня 2020 01:15
Довідка УГБ 16.12.2020 раху.pdf
25 грудня 2020 01:15
Довідка УГБ 16.12.2020 кред.pdf
25 грудня 2020 01:15
Довідка покриття 12718.pdf
25 грудня 2020 01:15
Довідка від аудитора.pdf
25 грудня 2020 01:15
Витяг ПДВ 30.11.2020.pdf
25 грудня 2020 01:15
БГ.pdf
25 грудня 2020 01:15
98. 1-ДФ 3 кв.pdf
25 грудня 2020 01:15
96. Штатка.pdf
25 грудня 2020 01:15
95. Лист 1 ПВ 04.12.pdf
25 грудня 2020 01:15
94. Настанови етика.pdf
25 грудня 2020 01:15
870.pdf
25 грудня 2020 01:15
861.pdf
25 грудня 2020 01:15
850.pdf
25 грудня 2020 01:15
847.pdf
25 грудня 2020 01:15
843.pdf
25 грудня 2020 01:15
812.pdf
25 грудня 2020 01:15
79. Лист про звернення.pdf
25 грудня 2020 01:15
72. Довідка договір.pdf
25 грудня 2020 01:15
7. Проект договору.pdf
25 грудня 2020 01:15
69. Аудит НА.pdf
25 грудня 2020 01:15
68. НААУ для ISO.pdf
25 грудня 2020 01:15
67. 4-ОПП.pdf
25 грудня 2020 01:15
66. ПЯ.pdf
25 грудня 2020 01:15
65. Антикорупц програма.pdf
25 грудня 2020 01:15
622.pdf
25 грудня 2020 01:15
620.pdf
25 грудня 2020 01:15
54. Наказ печатка.pdf
25 грудня 2020 01:15
48. Лист про баланс.pdf
25 грудня 2020 01:15
43. Лист ПСГ 15.12.2020.pdf
25 грудня 2020 01:15
42. Довідка договори.pdf
25 грудня 2020 01:15
41.1. Довідка працівники.pdf
25 грудня 2020 01:15
40.3. Договір Нова пошта.pdf
25 грудня 2020 01:15
39. Довідка МТБ.pdf
25 грудня 2020 01:15
32. Виписка з ЄДР 12.11.2020..pdf
25 грудня 2020 01:15
29. Статуту та опис НОВІ.pdf
25 грудня 2020 01:15
28. Лист з кодом доступу.pdf
25 грудня 2020 01:15
27. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
25 грудня 2020 01:15
20. Сертифікат газ.pdf
25 грудня 2020 01:15
2. Технічні вимоги.pdf
25 грудня 2020 01:15
17. Витяг з ЄДР 25.11..pdf
25 грудня 2020 01:15
16.2. Видруківка НКРЕКП.pdf
25 грудня 2020 01:15
16.1. Лист про ліцензію.pdf
25 грудня 2020 01:15
16. Постанова НКРЕКП.pdf
25 грудня 2020 01:15
103. Протокол участі.pdf
25 грудня 2020 01:15
100. Довідка печатка.pdf

Документи

Публічні документи

25 грудня 2020 10:41
sign.p7s
25 грудня 2020 10:41
sign.p7s
25 грудня 2020 10:40
Штатний розпис +Наказ.pdf
25 грудня 2020 10:40
Статут+Опис з кодом.pdf
25 грудня 2020 10:40
Сертифікат ISO укр..pdf
25 грудня 2020 10:40
Маршрут 847 Кіровоград.pdf
25 грудня 2020 10:40
Довідка з ДПС -09.12.20.pdf
25 грудня 2020 10:40
7. Довіреність.pdf
25 грудня 2020 10:40
5. 90 робочих днів.pdf
25 грудня 2020 10:40
23.7. Войтенко.pdf
25 грудня 2020 10:40
23.6. Кондращенко.pdf
25 грудня 2020 10:40
23.5. Роєва.pdf
25 грудня 2020 10:40
23.4. Масленникова.pdf
25 грудня 2020 10:40
23.3. Ян.pdf
25 грудня 2020 10:40
23.2. Войтенко.pdf
25 грудня 2020 10:40
23.1. Вітик.pdf
25 грудня 2020 10:40
21. Згода з ТПП.pdf
25 грудня 2020 10:40
20. Аналогічні договори.pdf
25 грудня 2020 10:40
19. Працівники.pdf
25 грудня 2020 10:40
18. МТБ.pdf
25 грудня 2020 10:40
17. перелік приміщень.pdf
25 грудня 2020 10:40
16. Тендерна пропозиція.pdf
25 грудня 2020 10:40
15. ст.17.pdf
25 грудня 2020 10:40
11. демпінг.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ"

Критерій Вимога Підтвердження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2021 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" 5 399 946,00
UAH з ПДВ
5 399 946,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" 6 021 000,00
UAH з ПДВ
6 021 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2021 18:40
sign.p7s
15 січня 2021 18:40
МВС Dovidka 2021 01 12.rar
15 січня 2021 18:40
ДФС.rar
25 грудня 2020 01:16
sign.p7s
25 грудня 2020 01:16
sign.p7s
25 грудня 2020 01:15
Кіровоградгаз2020.pdf
25 грудня 2020 01:15
Звіт ЕКОТЕХНОІНВЕСТ.pdf
25 грудня 2020 01:15
Забезпечення ТП.zip
25 грудня 2020 01:15
ДФСУ 25.11.2020.pdf
25 грудня 2020 01:15
Довідки ОЩАД 09.12.2020.pdf
25 грудня 2020 01:15
Довідка УГБ 16.12.2020 раху.pdf
25 грудня 2020 01:15
Довідка УГБ 16.12.2020 кред.pdf
25 грудня 2020 01:15
Довідка покриття 12718.pdf
25 грудня 2020 01:15
Довідка від аудитора.pdf
25 грудня 2020 01:15
Витяг ПДВ 30.11.2020.pdf
25 грудня 2020 01:15
БГ.pdf
25 грудня 2020 01:15
98. 1-ДФ 3 кв.pdf
25 грудня 2020 01:15
96. Штатка.pdf
25 грудня 2020 01:15
95. Лист 1 ПВ 04.12.pdf
25 грудня 2020 01:15
94. Настанови етика.pdf
25 грудня 2020 01:15
870.pdf
25 грудня 2020 01:15
861.pdf
25 грудня 2020 01:15
850.pdf
25 грудня 2020 01:15
847.pdf
25 грудня 2020 01:15
843.pdf
25 грудня 2020 01:15
812.pdf
25 грудня 2020 01:15
79. Лист про звернення.pdf
25 грудня 2020 01:15
72. Довідка договір.pdf
25 грудня 2020 01:15
7. Проект договору.pdf
25 грудня 2020 01:15
69. Аудит НА.pdf
25 грудня 2020 01:15
68. НААУ для ISO.pdf
25 грудня 2020 01:15
67. 4-ОПП.pdf
25 грудня 2020 01:15
66. ПЯ.pdf
25 грудня 2020 01:15
65. Антикорупц програма.pdf
25 грудня 2020 01:15
622.pdf
25 грудня 2020 01:15
620.pdf
25 грудня 2020 01:15
54. Наказ печатка.pdf
25 грудня 2020 01:15
48. Лист про баланс.pdf
25 грудня 2020 01:15
43. Лист ПСГ 15.12.2020.pdf
25 грудня 2020 01:15
42. Довідка договори.pdf
25 грудня 2020 01:15
41.1. Довідка працівники.pdf
25 грудня 2020 01:15
40.3. Договір Нова пошта.pdf
25 грудня 2020 01:15
39. Довідка МТБ.pdf
25 грудня 2020 01:15
32. Виписка з ЄДР 12.11.2020..pdf
25 грудня 2020 01:15
29. Статуту та опис НОВІ.pdf
25 грудня 2020 01:15
28. Лист з кодом доступу.pdf
25 грудня 2020 01:15
27. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
25 грудня 2020 01:15
20. Сертифікат газ.pdf
25 грудня 2020 01:15
2. Технічні вимоги.pdf
25 грудня 2020 01:15
17. Витяг з ЄДР 25.11..pdf
25 грудня 2020 01:15
16.2. Видруківка НКРЕКП.pdf
25 грудня 2020 01:15
16.1. Лист про ліцензію.pdf
25 грудня 2020 01:15
16. Постанова НКРЕКП.pdf
25 грудня 2020 01:15
103. Протокол участі.pdf
25 грудня 2020 01:15
100. Довідка печатка.pdf

Публічні документи

25 грудня 2020 10:41
sign.p7s
25 грудня 2020 10:41
sign.p7s
25 грудня 2020 10:40
Штатний розпис +Наказ.pdf
25 грудня 2020 10:40
Статут+Опис з кодом.pdf
25 грудня 2020 10:40
Сертифікат ISO укр..pdf
25 грудня 2020 10:40
Маршрут 847 Кіровоград.pdf
25 грудня 2020 10:40
Довідка з ДПС -09.12.20.pdf
25 грудня 2020 10:40
7. Довіреність.pdf
25 грудня 2020 10:40
5. 90 робочих днів.pdf
25 грудня 2020 10:40
23.7. Войтенко.pdf
25 грудня 2020 10:40
23.6. Кондращенко.pdf
25 грудня 2020 10:40
23.5. Роєва.pdf
25 грудня 2020 10:40
23.4. Масленникова.pdf
25 грудня 2020 10:40
23.3. Ян.pdf
25 грудня 2020 10:40
23.2. Войтенко.pdf
25 грудня 2020 10:40
23.1. Вітик.pdf
25 грудня 2020 10:40
21. Згода з ТПП.pdf
25 грудня 2020 10:40
20. Аналогічні договори.pdf
25 грудня 2020 10:40
19. Працівники.pdf
25 грудня 2020 10:40
18. МТБ.pdf
25 грудня 2020 10:40
17. перелік приміщень.pdf
25 грудня 2020 10:40
16. Тендерна пропозиція.pdf
25 грудня 2020 10:40
15. ст.17.pdf
25 грудня 2020 10:40
11. демпінг.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
#34933742
Переможець 5 399 946,00
UAH з ПДВ
06 січня 2021 10:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2021 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
#34933742
5 399 946,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку