Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання дверей міжкімнатних (за ДК 021:2015 – код -44220000-8 – Столярні вироби)
Очікувана вартість
28 640,00 UAH
UA-2020-11-24-007632-c 6e1f8d205a1b42b9ae401a942e259d7d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Романова

+380569554060 netis18@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Москворецька, 14
Контактна особа: Наталія Романова
+380569554060
netis18@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 13:00
Початок аукціону: 08 грудня 2020 14:35
Очікувана вартість: 28 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 286,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Вид закупівлі – товари, категорія Замовника – органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», місцезнаходження Замовника: вул. Москворецька, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, 51931, ЄДРПОУ 34827358, Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведеноу Додатку 2 до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Двері міжкімнатні, ПВХ, колір- каштан, 900х2000 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Москворецька, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється з дати отримання Покупцем бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 13:09
проект договору.PDF
24 листопада 2020 13:09
Оголошення.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" 24 890,00
UAH з ПДВ
24 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДСМ-БУД 28 600,00
UAH з ПДВ
28 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 12:23
Електронний підпис
04 грудня 2020 12:22
Статут.pdf
04 грудня 2020 12:22
Статистика.pdf
04 грудня 2020 12:22
Рішення _1.pdf
04 грудня 2020 12:22
Перелік до Ліцензії.pdf
04 грудня 2020 12:22
Наказ Директор.pdf
04 грудня 2020 12:22
Лист обстеження.pdf
04 грудня 2020 12:22
Дозвіл газонебезпечні.pdf
04 грудня 2020 12:22
Довідки.pdf
04 грудня 2020 12:22
Довідка банк рахунок.pdf
04 грудня 2020 12:22
Витяг єдиний податок.pdf
04 грудня 2020 12:22
Виписка.pdf
04 грудня 2020 12:22
Аналог договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"

ТОВ ДСМ-БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"
#34825022
Відхилено 24 890,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 10:21
ТОВ ДСМ-БУД
#43501944
Переможець 28 600,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 10:23

Документи

09 грудня 2020 10:21
Електронний підпис

Документи

09 грудня 2020 10:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДСМ-БУД
#43501944
28 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2020 10:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 12:55
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 11:37
додаткова угода 2.PDF зміни до договору
13 січня 2021 11:36
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:48
додаткова угода 1.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 11:03
договір.PDF укладений
10 грудня 2020 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із необхідністю продовження строку дії договору, керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; ураховуючи п.XII Договору уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Продовжити дію Договору №1169-20 від 10.12.2020 до 31 грудня 2021 року, у зв’язку з чим п.10.1. розділу Х «Строк дії договору» викласти у наступній редакції: «10.1. Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до 31.12.2021, а в частині проведення розрахунків договір діє до повного їх здійснення.».
Номер договору про закупівлю: 1169-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю здійснення оплати у 2021 році кредиторської заборгованості за поставлений товар у 2020 році, ураховуючи додаткову угоду №1 від «28» грудня 2020 до Договору №1169-20 від 10.12.2020 року, Сторони, дійшли згоди про таке: 1. Покупець сплачує Постачальнику у 2021 році за поставлений товар у 2020 році кредиторську заборгованість в сумі 28 600,00 грн. (двадцять вісім тисяч шістсот грн.00 коп.), без урахування ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1169-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 28 600,00
UAH